AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Snuppa på 21 mnd har i sommer begynt å bite i stykker smokkene sine. Vi har kastet 4så langt. De bites tvers av rett under kulen på toppen. Hun beit også over smokken på tuteflaska si(godt jeg skulle kaste den uansett;-)) Hva gjør vi? Hun er for liten til å skjønne konsekvensene(biter du smokken blir det ingen smokk). Kan hun klø i munnen siden hun biter kontra å suge? Anonymous poster hash: 4e293...f54
Furstina Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Det är kanske dags att sluta med smokk då? 21 månader är nästan 2 år... 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Tenker også at det kan være tida for å slutte da Anonymous poster hash: e6fec...d75
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Den dagen sønnen min biter smokkene i stykker så får han ikke mer smokk, uansett alder. Er jo farlig å få i luftrøret. Har hun fått alle tennene? Jeg har ikke peiling på når alle tennene pleier å være ut. Hva med å prøve en slags biteleke selv om hun liksom er for stor til det, en hun ikke kan bite i stykker så lett som f.eks http://www.babyifokus.no/products/nip-teetherman-biteleke2 Om det klør altså, ellers klarer hun seg uten.Anonymous poster hash: d1a4b...0a7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 jentungen her slet også med og bite over smokkene sine, endte opp med og nesten kaste alle sammen. men det gikk over etter en liten stund og nå biter ikke hu på de lenger, men hu er nå 3 år. holder på med og slutte med den vi nå Anonymous poster hash: 17702...5cc
Skogsprinsessa Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Er det silikonsmukker? Var borti en tass som alltid bet istykker smukkene sine, og derfor måtte ha latexsmukker. Så da er de kanskje sterkere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå