AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 2 år, men sexlivet går allerede nedover.. Til tross for at vi er sammen nesten hver dag, har vi sex ca 1-2 ganger i uken. Det er bra når vi først gjør det, men jeg synes det blir for sjeldent, og det går ut over humøret. Dessuten mister jeg litt av "kjæreste-følelsen" når det går lenge mellom hver gang. Spesielt siden han ikke liker å kline heller, bare korte nuss. Jeg kunne sikkert vært flinkere til å ta intiativ selv, men når han sitter og promper mange ganger i løpet av kvelden frister føler jeg meg ikke akkurat spesiell, og mister lysten til å gjøre noe for han seksuelt. Det er ikke bare selve prompen som er problemet, men det at han ikke synes jeg er verdt å la være å prompe for, hvis dere skjønner? Et uhell er greit, men ikke når han vet at den kommer, men likevel ikke gidder å gå på badet. Jeg holder meg i form, dusjer hver dag og pynter meg ofte for han, men føler han tar det for gitt. Han er flink til å vise at jeg er viktig for han på andre måter, men likevel. Jeg savner mer lidenskap i forholdet. Dessuten er det ingenting som tenner meg mer enn at han virkelig viser at han vil ha meg, ikke bare "ja vi får vel ha oss litt da". Føler han bare gjør det for min skyld, og det går ut over selvtilliten også.. Er 23 år og han er 31.Anonymous poster hash: bfbff...9a0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 han virker veldig umoden for alderen og du virker voksen tror ikke dere er match Anonymous poster hash: 70eb6...d2b 2
Biloba Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Sier du fra om at du synes det er avtennende og sårende med oppførselen hans? Noen mener at ting som promping, eller at en bruker toalettet mens den andre er på badet er ok når forholdet er godt etablert og man er trygge på hverandre. Du gikk kanskje glipp av den fantastiske tråden i sommer om hun som skiftet bind i senga om natten, han hjalp henne med å rydde det unna i en pose,,og denne posen kunne bli oppbevart på soverommet hele mensperioden til flergangsbruk... Folk er forskjellige! Enig i at en gang i uka er lite. Han merker kanskje at du er avtent. Noen er også litt feige på å ta initiativ, og tenker at partner har sikkert ikke så lyst hvis hun/han ikke tar initiativ. 1
Tictac Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Åh. Jeg er kresen på promp Hadde sagt veldig tydelig ifra om at det ikke er greit, og om han fortsetter på denne måten så høres det veldig ut som han mister deg, så han må jo få vite hvordan det ligger an. Dessuten.... dette høres ugreit ut på flere plan enn prompen. Har dere tenkt å være sammen for resten av livet? Det er lenge det.....! Heller ikke for meg er det ikke liv laga uten lidenskap. Det høres ut som dere passer dårlig sammen. Du må finne deg en fyr som setter bedre pris på deg og den innsatsen du gjør, så må han finne seg en prompende sofagris som aksepterer det der pliktknullet et gang i uka
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Har vært gift i 10 år og jeg har enda ikke hørt mannen min prompe. Haha! Unntatt på toalettet eller en liten en i søvne av og til Mitt poeng er at jeg setter så enormt pris på det! Føler meg elsket når han tar sånn hensyn og er opptatt av at jeg skal finne han attraktiv. Så til gjengjeld er selvsagt jeg like flink som han selv om jeg holder på å sprekke av og til. Hoho. Anonymous poster hash: 97c68...748
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Høres ut som kjæresten min. Tror det er en manne-greie. Alle kompisene hans er slik også. Jeg reagerer også på at kjæresten min ikke gjør seg attraktiv for meg, tar hensyn osv. men har innsett at vi bare er litt forskjellige på akkurat det å uttrykke vår kjærlighet for hverandre på det planet. Man har kjærestepar som aldri fiser rundt hverandre, også har man par som sitter og promper i kor i soffan og storkoser seg med at de kan være så trygge på hverandre. Anonymous poster hash: 78da2...699
Dame86 Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 31 år? Har han hatt tidligere forhold? Har dere noen gang pratet om dette og hva sier han da? Veldig synd når det går ut over sexlivet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå