Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har hun jeg bor med satt på vaskemaskin nr 3!!! Som er halvfull bare, ikke det en gang! Den som går nå har knapt en bukse og en genser pluss noen sokker ser jeg! Altså har vi hørt om å spare strøm? Jeg blir bare irritert! Må få det ut 😡 i går vasket hun en som var halvfull og en som hadde en jævla singlet og undertøy i! Så det er jo ikke for å skille det på temp heller! Herre!! 😡

Anonymous poster hash: 8c508...930

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si det til henne og ikke til oss

Anonymous poster hash: b53bf...ed0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gi henne lov til å vaske en maskin om dagen. Alt over dette får hun ta for hånd. Sett opp et skjema på husarbeid som hun slavisk må forholde seg til. Sørg også for at hun betaler halvparten av alt.

Ikke finn deg i at hun gjør som hun vil, for hun forlsnger garantert masse av deg.

Anonymous poster hash: cf7b2...f6c

AnonymBruker
Skrevet

Dump henne!

Anonymous poster hash: 7effb...97e
Skrevet

hva med å innføre betaling for hver maskin man vasker? Det koster vel omtrent en femme i strøm for hver maskin elns, så ha en liste der dere krysser av hvor mange maskiner dere vasker, og så må dere putte en femmer i en kopp for hver maskin, som går uavkortet til strømregningen. da innser hun kanskje at det hun driver med er tull

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke begynne å mase på henne nå, hun flytter i slutten av uka! Kanskje det går Ann for oss andre å vaske klær også uten det evinnelige maset om ikke klærne våre er tørre snart!

Ts

Anonymous poster hash: 5727e...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...