AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Har en datter på snart 8 år som skal på hundeleir om litt. Lurer bare på om noen her har erfaringer fra denne leiren som de vil dere? Virker som er kjempebra opplegg og datteren vår gleder seg, men gruer seg litt også nå som det nærmer seg. Hun har ikke vært så mange dager uten oss i strekk tidligere, men hun er "voksen" for alderen, så tror det vil gå fint. Også har hun jo med seg hunden sin som sikkert hjelper :-) Anonymous poster hash: f1a0f...615
Forelle Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Datteren min var der i fjor som 9-åring. Hun har noen spesielle behov, og grudde seg veldig, men det gikk kjempefint og hun stortrivdes. Hun ble veldig godt ivaretatt, ikke minst sosialt sett. Ikke 10 ville hester ville ha holdt henne unna hundeleiren i år. Hun skal dit igjen neste uke. Jeg ble også ivaretatt, hadde bedt om tilbakemelding underveis på hvordan det gikk, og de ringte meg annenhver dag:) De hadde både spesialpedagoger og andre fagfolk, som kan det med barn. Og som i tillegg hadde kunnskap og erfaring med hunder. Vis gjerne datteren din dette, det er bare å glede seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå