Gå til innhold

Tar du folat?  

1. 1. Tar du folat?

• Ja
      34
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

Nei, ikke rent folat tilskudd.

Det er noe folat i B-vit.komplekset jeg tar, men vil nok begynne på rent folat når det nærmer seg tiden for ivf.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jepp.

Møllers dobbel med folat :briller:

Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Skrevet

Jepp. Man bør jo ta det 3 mnd før graviditet, så jeg begynte å knaske da jeg sluttet på pillen for et halvt år siden, selv om vi brukte annen prevensjon. Det koster meg lite å ta tilskudd selv om jeg ikke er gravid, og det er ikke farlig å ta det.

Gjest Madden
Skrevet

Jeg tar også! selv om jeg ikke har hatt så stor tro på klaff...så må jeg jo forsikre meg!! :ler:

Skrevet

Jeg tar!

Har en venninne med en sønn med ryggmargsbrokk, og hun har sagt til meg flere ganger at jeg må ta folat, og da gjør jeg det!

Fikk litt noia da hun fortalte at hun hadde lest om en svensk lege som sa at man har større sjanse for å få tvillinger når man tar folat... Og jeg som har stor sjangs fra før av!! Er både trillinger og tvillinger i min familie, og tvillinger i vimsamannen sin familie... Men blir det tvillinger så blir det tvillinger... :babysmokk: :babysmokk:

:-)

Skrevet

Ja, jeg gjør det. Eller jeg tar Gravitamin som er med folat og det teller vel?

Vimsa-tvillinger er gøy, skulle gjerne hatt det selv! Muligheten er jo der..Pappa har fått tvillinger, tante har tvillinger og mormor sine brødre er tvillinger!

Skrevet
Ja, jeg gjør det. Eller jeg tar Gravitamin som er med folat og det teller vel?

Vimsa-tvillinger er gøy, skulle gjerne hatt det selv! Muligheten er jo der..Pappa har fått tvillinger, tante har tvillinger og mormor sine brødre er tvillinger!

Gravitamin med folat teller!!

Synes nå jeg da!

Tvillinger hadde jeg blitt glad for å få!

Har en MA og en SA bak meg, og MA'en var tvillinger, så jeg vet at sjansen for at jeg og vimsamannen får det er rimelig stor! Selv om det er mye jobb, så ser jeg på det som en velsignelse å få tvillinger!

Skrevet
Har en MA og en SA bak meg' date=' og MA'en var tvillinger[/quote']

:cry: Uff, så trist! Synes livet er veeeldig urettferdig noen ganger jeg :-(

Håper dere også lykkes snart :-) Jeg er utålmodig jeg :oops:

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det det samme som folsyre??For det tar jeg. Fikk beskjed av legen å ta det jeg...

Skrevet

Ikke enda, men begynner når jeg får beskjed om å starte behandling med hormoner ifm IVF.

Skrevet
Er det det samme som folsyre??For det tar jeg. Fikk beskjed av legen å ta det jeg...

Jada det er det samme. To navn på samme vitamin :wink:

Jeg tar også, og begynte sånn at jeg har gått på de ca en mnd før vi skal bli prøvere...

...gleder meg til August, jeg :P:kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...