AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 En bekjent av meg er uvanlig aktiv på fb. Vanligvis er det dagligdagse ting som hva slags hjemmelaget brød hun skal lage eller "hva slags pc bør jeg kjøpe?" osv. Men: av og til (egentlig ganske ofte) kommer det lange remser om hvor vanskelige barna hennes er. Er det ok å legge ut om dette i det offentlige rom, hver gang det skjer? Her er nattens aktivitet: "gje meg styrke!!! Hekkan styr med å få minsten te å sova i egen seng itte han våkne på natten... Vært vågen ganske lenge nå han e 23 mnd, men våkne fortsatt kver bidige natt. Lei nå!!" "Vekkte jo sjølsagt 3åringen.. Så nå har eg to våkne gutter. Typisk det. Litt mindre enn fire timer te barnehagen åpne.... og bare litt mer enn et par te mannen ska stå opp og gå på jobb..." "Kl 0410. Fortsatt inne på barnerommet. Snart toåringen har sovnet, men treåringen er våken...har allerede vært på do med han... Håpe på mer søvn! Går eg ut herfra så grine han og vekke de andre eller så følger han etter meg!! Enkelte netter så savne eg virkelig egne rom te ungene. Styr med deling når de vekke kverandre..." Det skal sies at vedkommende er av typen som legger til venner på facebook som hun egentlig ikke kjenner, men som hun synes er "kule", og at hvem som helst kan lese dette. Jeg er helt for at man ikke skal sugarcoat livet i sosiale media, og at man skal snakke åpent om vanskelige ting, men dette synes jeg ikke er riktig forum. Hva synes dere? Anonymous poster hash: dfef4...e67
Ciara Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Jeg synes ikke dette er å utlevere barna. Derimot synes jeg det høres dritkjedelig ut å lese disse oppdateringene, hadde nok skjult henne hvis hun var min fb-venn. 11
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Jeg synes ikke det, hun forteller ingenting personlig med dem(at de som personer er vanskelige e.l) - hun forteller bare om typiske barneting som ikke er personavhengig. Men kjedelig er det jo. Anonymous poster hash: 1692c...f21
Missy1 Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Bare jeg som leser med stemmen til Ninette Karlsen? Hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå