Gå til innhold

hvis du kunne hatt sex med en superhelt ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Hmmmm...! *tenke, tenke* Den der var vrien!!! :-? Hvorfor velge!? Jeg tar dem like godt alle sammen! :sjarmor: *greeney elsker superhelter*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æh, unge Supermann i i Smallville er jo en kjekk ung mann - kanskje bare for "kjekk" og pyntelig. Kan jeg ikke få en kommende superskurk i stedet? Unge Lex Luthor for eksempel... :sikle:

• 3 uker senere...
Gjest GreenSky
Skrevet

Nå kom jeg på det! Men han er ingen helt, da, han er en skurk! Mr.Freeze. :ler: Joda, det er helt sant.

Jeg var i en turistpark i Australia i fjor, og Mr.Freeze, Batman, osv, gikk rundt i parken. Mr.Freeze så ganske sexy ut! Da jeg skulle gå forbi han, stillte seg i veien for meg, og ville liksom ikke helt slippe meg forbi. "I'm gonna take you with me in the cooler", sa han og blunket. :wow: Jepp, han var ganske søt. :wink::sjarmor:

Skrevet

Hmmm... er egentlig ikke veldig imponert av supehelter (hallo -de skal redde verden, men har ikke skjønt at undertøyet skal under trikoten??). Forresten, Hercules må vel kunne telle som superhelt? I så fall kan jeg jo overveie det... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor har ingen nevnt Spøkelseskladden?? Han må da være den pefekte ONS for dem som har slike ønsker..?

:ler:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Hvorfor har ingen nevnt Spøkelseskladden?? Han må da være den pefekte ONS for dem som har slike ønsker..?

:ler:

:ler: Han hadde vel vært perfekt for det ja..

Skrevet

Det måtte ha vært Mel....det vel... :kul:

Skrevet

Kanskje ikke noen direkte superhelt, men fy så deilig: Jack Sparrow (sjørøverkapteinen Johnny Depp spilte i Pirates of the caribbean).

Skrevet

Velger Batman jeg da jeg ikke er ute etter annet enn sex og muligheten til ellers å leve i luksus.

:sjarmor:

• 4 måneder senere...
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Hvordan få bilde i tråden?????

Man har egentlig ikke lov til det her på forumet, men jeg vet hvordan :tunge1:

Skrevet

Wonderwoman.... helt klart.... den gullskinnende pisk..... ehhh... lassoen hennes, og den kroppen.... yummmyy.... :sikle:

Eller Storm i X-men.... selvfølgelig i Halle Berry's skikkelse... :sikle: FOR en skikkelse.... :wink:

Skrevet

Hun der dama i Terminator 3. Såfremt jeg er garantert å overleve, da.

Skrevet

Superman eller Spiderman :sjarmor: Bare det ikke går så fort for seg som i serien eller filmene.. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...