Gjest GreenSky Skrevet 1. juli 2004 #41 Skrevet 1. juli 2004 Hmmmm...! *tenke, tenke* Den der var vrien!!! :-? Hvorfor velge!? Jeg tar dem like godt alle sammen! *greeney elsker superhelter*
Amarone Skrevet 1. juli 2004 #42 Skrevet 1. juli 2004 Æh, unge Supermann i i Smallville er jo en kjekk ung mann - kanskje bare for "kjekk" og pyntelig. Kan jeg ikke få en kommende superskurk i stedet? Unge Lex Luthor for eksempel...
Gjest GreenSky Skrevet 23. juli 2004 #43 Skrevet 23. juli 2004 Nå kom jeg på det! Men han er ingen helt, da, han er en skurk! Mr.Freeze. Joda, det er helt sant. Jeg var i en turistpark i Australia i fjor, og Mr.Freeze, Batman, osv, gikk rundt i parken. Mr.Freeze så ganske sexy ut! Da jeg skulle gå forbi han, stillte seg i veien for meg, og ville liksom ikke helt slippe meg forbi. "I'm gonna take you with me in the cooler", sa han og blunket. Jepp, han var ganske søt.
Daria Skrevet 23. juli 2004 #44 Skrevet 23. juli 2004 Hmmm... er egentlig ikke veldig imponert av supehelter (hallo -de skal redde verden, men har ikke skjønt at undertøyet skal under trikoten??). Forresten, Hercules må vel kunne telle som superhelt? I så fall kan jeg jo overveie det...
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #46 Skrevet 23. juli 2004 Hvorfor har ingen nevnt Spøkelseskladden?? Han må da være den pefekte ONS for dem som har slike ønsker..?
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juli 2004 #47 Skrevet 23. juli 2004 Hvorfor har ingen nevnt Spøkelseskladden?? Han må da være den pefekte ONS for dem som har slike ønsker..? Han hadde vel vært perfekt for det ja..
Vivekke Skrevet 23. juli 2004 #49 Skrevet 23. juli 2004 Kanskje ikke noen direkte superhelt, men fy så deilig: Jack Sparrow (sjørøverkapteinen Johnny Depp spilte i Pirates of the caribbean).
Rapitap Skrevet 24. juli 2004 #50 Skrevet 24. juli 2004 Velger Batman jeg da jeg ikke er ute etter annet enn sex og muligheten til ellers å leve i luksus.
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #52 Skrevet 3. desember 2004 Supergirl http://startrekpics.cc/supergirlfour.jpg Det er ikke tillatt å legge ut bilder i tråder. Reglene våre Druscilla - Moderator
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. desember 2004 #56 Skrevet 3. desember 2004 Hvordan få bilde i tråden????? Man har egentlig ikke lov til det her på forumet, men jeg vet hvordan
Kevin Skrevet 3. desember 2004 #57 Skrevet 3. desember 2004 Wonderwoman.... helt klart.... den gullskinnende pisk..... ehhh... lassoen hennes, og den kroppen.... yummmyy.... Eller Storm i X-men.... selvfølgelig i Halle Berry's skikkelse... FOR en skikkelse....
Gjest Ninakanin Skrevet 4. desember 2004 #58 Skrevet 4. desember 2004 spidernammenammenamm-man og batman
Vercetti Skrevet 4. desember 2004 #59 Skrevet 4. desember 2004 Hun der dama i Terminator 3. Såfremt jeg er garantert å overleve, da.
Anglofil Skrevet 4. desember 2004 #60 Skrevet 4. desember 2004 Superman eller Spiderman Bare det ikke går så fort for seg som i serien eller filmene.. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå