AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 på noen som er i et forhold? Jeg er i utgangspunktet absolutt ikke typen til å gjøre noe slikt, men får altså ikke denne fyren ut av hodet, og har hatt det slik i flere måneder nå. Er rett og slett forelska, og lurer på om det er "lov" til å flørte med noen som er i et forhold? Altså, jeg regner med at han ikke er interessert, men føler kanskje det er dumt å ikke gi han noen hint om at jeg er interessert i han? Dere som svarer, kjønn og alder sånn ca? Jeg kjenner jeg blir litt i tvil om min egen dømmekraft når jeg er så betatt så setter stor pris på tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: f9925...4f6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Det er ikke lov, uansett. Det er skikkelig dårlig oppførsel. Ingen forklaringer eller bortforklaringer kan gjøre det der greit noen gang. Anonymous poster hash: 12dc7...73f 1
Gjest Iben Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 (endret) Nei, det er ikke greit. Det er lov å bli betatt av noen som er opptatt, det er ikke noe du nødvendigvis kan styre fullt ut selv. Det har jeg vært også, flere ganger. På en eller annen måte har man blitt kjent med en dame hvor man bare tenker: "Faen, for et catch hun er. Skulle ønske jeg traff henne først." Det er tross alt ofte en grunn til at folk er opptatt; de er bra folk. De går ikke lenge ledig på markedet, og sannsynligvis er de sammen med bra folk også. Men å handle på det, begynne å flørte og sånn, er narsissistisk. Og sannsynligvis ender du bare opp med å drite deg ut allikevel, siden kjærestene til disse menneskene sannsynligvis også er av høyt nivå. Så bare kvel den tanken med en gang, du. Det er kjipt, men sånn er det. Mann. 30-40-50 årsalderen. Endret 30. juli 2014 av evnukken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå