bitchstolemyname Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Har en kompis som jeg har kjent i ca 4 år. Etter første gang vi hadde sex (2-3 år siden) snakket vi mye sammen og var mye med hverandre. Han tok alltid kontakt og intiativ til å møtes. Dette var veldig nytt og spennende for meg, og jeg elsket å få oppmerksomheten hans. Vi snakket på SMS og tlf omtrent hver dag i flere uker og møttes jevnlig. Det begynte å tulle seg pga jeg tror jeg brydde meg for mye eller noe sånt, og det kom veldig godt frem en gang på fest da jeg var full. Da tok han avstand en god stund. Uansett, dette er som sagt 2-3 år siden og siden den gang har det vært av og på hele tiden. Mest av, noen ganger på. Det kan gå flere uker med null kontakt, mens plutselig sender han meg meldinger og skriver at han har tenkt mye på meg i det siste, drømt om meg osv. Vi har hatt sex rundt 7-10 ganger tror jeg. Jeg tror jeg fikk følelser for han litt ubevisst den tiden for 2-3 år siden hvor vi begynte å snakke så mye sammen og var med hverandre ofte, og jeg tror egentlig ikke at de noen gang forsvant selv om det har vært tider jeg såvidt har tenkt på han, vært i et annet forhold osv. Men nå er de virkelig tilbake på fullt. Det som er rart er at jeg ofte har tatt kontakt med han, sendt han korte meldinger og spurt hva han driver med, nakenbilder (ja det er en greie vi har), eller bare sagt hei, prøvd å ringe han og sånne ting. Det er ofte da at han ikke engang har svart, og da har jeg jo selvsagt tatt hintet. Men han forvirrer meg når han noen uker senere skriver mld som "har tenkt mye på deg i det siste" "drømte om deg inatt, savna det da jeg våkna" osv. Møtes også ofte på fester da vi har en del felles venner. Noen ganger ignorer han meg helt, og da ignorerer jo jeg han helt tilbake, vi sier ikke hei engang. Andre ganger kommer han bort og sier hei og gir meg en klem. På en fest for noen mnd siden snakket vi såvidt sammen på festen, men klokka 6 på morran da begge var hjemme, ringte han og spurte om han kunne komme og hente meg så jeg kunne sove hos han (han hintet til sex). Da ble jeg med han. Jeg vet ikke om jeg har følelser for han, jeg vet ikke helt om jeg ser for meg et forhold med gutten selv om jeg selvsagt har vært inne på tanken, jeg tror jeg liker spenningen. Han er en såkalt "bad boy" noe som jeg visstnok tenner på.. Jeg er gal etter oppmerksomheten hans! Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg lenger, og jeg føler at jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke kan begynne samtalen lenger og bare må tvinge meg selv til å ikke snakke med han, men heller vente til han tar kontakt med meg. Det kan være alt fra noen dager til flere uker og det er det som gjør meg helt desperat. Jeg har ikke peiling på hva han tenker eller hva han vil. Selv om han kanskje bare er ute etter sex, så blir jeg GLAD for det. Tar det ikke så tungt om han ikke har følelser for meg, sålenge jeg vet at han vil ha meg seksuelt… Han er en veldig laidback og "i dont give a fuck" type, noe jeg synes er vanskelig å tilpasse meg, fordi jeg ser på han som useriøs og jeg aner ikke hvor jeg har han. Burde jeg si noe til han? Spørre han om noe? Spille enda mer på sex og gjøre det klart for han at jeg ikke vil ha noe forhold (jeg har skremt han bort med dette før tror jeg)? Spille enda mer på sex…? Føler meg bare dum de gangene han ikke svarer meg på sms eller nakenbilder, noe som får meg til å trekke meg litt unna og hindrer meg i å ta enda mer kontakt med han. Men på den andre siden sender han meg jo nakenbilder kanskje noen dager eller uker senere, og tar kontakt… Han gjør meg heeeelt gal og desperat. Har lyst til å sende han en melding akkurat nååå, men hva kan jeg skrive??
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Han har sikkert dame. Anonymous poster hash: a59ca...0eb 1
bitchstolemyname Skrevet 29. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2014 Han har sikkert dame. Anonymous poster hash: a59ca...0eb Nope
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Han holder deg på gress. Han liker oppmerksomheten du gir han, han liker å prate med deg, men han ønsker ikke noe forhold til deg. Han vet jo at du alltid stiller opp, alltid er tilgjengelig for både prat, kos og sex så hvorfor skal han behandle deg noe bedre? Han har tydeligvis ikke særlig respekt for deg, og han bruker deg rett og slett. Om du lar han gjøre det, så er det opp til deg, men sjansen for at det blir noe mer mellom dere, ut i fra hva du forteller, er minimal. Jeg ville absolutt ikke skrevet noe melding om jeg var deg. Kom deg videre og bruk heller tiden din på en gutt som virkelig liker deg. Ikke vær en nødløsning og sistevalg for en gutt som kun ønsker oppmerksomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Ikke bra. Move on!Anonymous poster hash: 495af...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå