anybody Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Ja, pleier dere føttene mtp hard hud, fotmassasje osv? Jeg har jobbet opp ganske solid hud et par steder for å forhindre gnagsår, men onkelen min mener det er bedre å file det vekk for å forhindre sår.. Stemmer det? Passer dere ekstra godt på føttene deres?
Maximillian Cohen Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Jeg løp mye tidligere, og løper fremdels noe. Jeg har aldri gjort noe som helst med hard hud; det har kommet og gått litt av seg selv. Gnagsår har jeg heller aldri hatt problemer med.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Bruker fotskrubb og pleier ellers bare som vanlig; grønnsåpebad i ny og ne og en god lotion for å mykgjøre Anonymous poster hash: d89ec...21c
Wonderbitch Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Etter mye gåing og jogging i det siste har jeg fått kjempevonde føtter. Så nå er det varmt fotbad på morgenen og kaldt fotbad etter joggetur. Med sånn fotsalt. Hjelper allerede! Og smører de med fuktighetskrem hver dag da.
Gjest Runforit Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Har en elektrisk fil som jeg bruker noen ganger i mnd får å fjerne hard hud. Noe mer trenger jeg heldigvis ikke
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Har en elektrisk fil som jeg bruker noen ganger i mnd får å fjerne hard hud. Noe mer trenger jeg heldigvis ikke Jeg er plaget av hard hud fra trening, men fjerner det sjeldnere enn jeg burde. Utrolig kjedelig! Hva slag elektrisk fil har du? Og er det like effektivt som manuell fjerning? Lurte på om jeg skulle forsøke å finne noe som gjør det mer lettvint. Anonymous poster hash: 3ad19...b7a
Gjest Runforit Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Bruker denne: http://www.vita.no/scholl-velvet-smooth-elektrisk-fotfil
Rapunzel_ Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Jeg løper ganske mye, men har aldri gjort noe spesielt for å pleie føttene mine. Burde kanskje begynne med det. Hvis jeg sjekker etter har jeg jo litt hard hud, men ikke sånn at det plager meg.
Anna82 Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Jeg løper ikke mye sammenlignet med andre. Men å pleie føttene må jeg Fotbad, krem og fil!
Løvefrøken Skrevet 30. juli 2014 #10 Skrevet 30. juli 2014 ANbefaler Baby foot (baby feet?) for å fjerne død hud. Fungerer helt fantastisk på meg.
HelleH Skrevet 30. juli 2014 #11 Skrevet 30. juli 2014 Jeg løper mye,men heller aldri gjort noe for føttene mine. Hadde en del hard hud før jeg begynte med løping,men det er borte! Slitt vekk sikkert:) hehe. Kanskje på tide å begynne med noen fotprodukter!?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #12 Skrevet 30. juli 2014 Bruker denne:http://www.vita.no/scholl-velvet-smooth-elektrisk-fotfil Takk for svar. Er det like effektiv som manuell fotfil? Har sett og vurdert den, men jeg syns den ser litt ut som en gadget-leketøy? Den er jo batteridrevet... Anonymous poster hash: 3ad19...b7a
Gjest Runforit Skrevet 30. juli 2014 #13 Skrevet 30. juli 2014 Takk for svar. Er det like effektiv som manuell fotfil?Har sett og vurdert den, men jeg syns den ser litt ut som en gadget-leketøy?Den er jo batteridrevet... Anonymous poster hash: 3ad19...b7a Jeg synes den er veldig effektiv. Slipper å file selv Har du veldig grov hud så er det kanskje greit med en skikkelig grov fil, men denne er super som du bare trenger å få bort litt overfladisk og vil ha myke og glatte føtter 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #14 Skrevet 30. juli 2014 Nei! Løper mye, men ikke noe ekstra fotbehandling trengs! Anonymous poster hash: e6b53...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå