AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Å forholdet varte i nøyaktig 2 måneder. Han mistet følelsen for meg, og traff en annen. Som han nå 7 dager etter bruddet har falt for. Kjenner jeg blir kvalm av hele drittsekken og alt den dritten han har sagt til meg: "hvorfor bruker du ikke sminke? Du er jo en helt annen jente med sminke". "Brenn i helvete". "Ikke syt sånn, (når vi har hatt sex jeg er veldig trang og han er veldig dårlig på forspill)". "Jeg sa jeg elsket deg fordi du sa du elsket meg først". "Jeg håper ikke du finner deg en ny så raskt". Jeg er 20 år flytter heldigvis hjemmefra fra å studere til høsten. Han er 25 år bor hjemme hos mor og far, har en skrekkelig dårlig økonomi pga. hans spontanitet med ting han må ha. Han har ingen utdanning blant annet på grunn av ADHD, og er dum som et brød. Han blir nå snart sammen med en som er 19 år, en veldig pen en å. Å forholdet deres ja det håper jeg like lenge som det er dager i en uke. Likevel er det jeg som er knust, har så lett for å bli avhengig av de jeg er glad i. Jeg fatter ikke når jeg skal møte "drømme mannen" og hvordan er han egentlig? Jeg vet jo at jeg fortjener så mye bedre enn disse drittsekkene jeg har vært bort i, men det er vanskelig å vite hvordan han er når jeg aldri har møtt en. Jeg vet det er patetisk for jeg er bare 20 år men jeg er så utrulig redd for å havne opp helt alene.. Hvor mange drittsekker gikk det før dere fant en god gutt? Anonymous poster hash: 0515c...d58 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Dersom jeg blokkere både han og henne på Facebook, vil jeg da få opp om de er i forhold eller legger ut bilder vist noen felles venner av de skulle like det? -Ts Anonymous poster hash: 0515c...d58
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Dersom jeg blokkere både han og henne på Facebook, vil jeg da få opp om de er i forhold eller legger ut bilder vist noen felles venner av de skulle like det? -Ts Anonymous poster hash: 0515c...d58 Vet ikke. Har du interesse av å følge med hvordan det går med han og hans forhold fremover? Mitt råd: Glem han, legg det bak deg, og se fremover. Anonymous poster hash: d10ac...ad5 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Å forholdet varte i nøyaktig 2 måneder. Han mistet følelsen for meg, og traff en annen. Som han nå 7 dager etter bruddet har falt for. Kjenner jeg blir kvalm av hele drittsekken og alt den dritten han har sagt til meg: "hvorfor bruker du ikke sminke? Du er jo en helt annen jente med sminke". "Brenn i helvete". "Ikke syt sånn, (når vi har hatt sex jeg er veldig trang og han er veldig dårlig på forspill)". "Jeg sa jeg elsket deg fordi du sa du elsket meg først". "Jeg håper ikke du finner deg en ny så raskt".Jeg er 20 år flytter heldigvis hjemmefra fra å studere til høsten. Han er 25 år bor hjemme hos mor og far, har en skrekkelig dårlig økonomi pga. hans spontanitet med ting han må ha. Han har ingen utdanning blant annet på grunn av ADHD, og er dum som et brød.Han blir nå snart sammen med en som er 19 år, en veldig pen en å. Å forholdet deres ja det håper jeg like lenge som det er dager i en uke. Likevel er det jeg som er knust, har så lett for å bli avhengig av de jeg er glad i. Jeg fatter ikke når jeg skal møte "drømme mannen" og hvordan er han egentlig? Jeg vet jo at jeg fortjener så mye bedre enn disse drittsekkene jeg har vært bort i, men det er vanskelig å vite hvordan han er når jeg aldri har møtt en.Jeg vet det er patetisk for jeg er bare 20 år men jeg er så utrulig redd for å havne opp helt alene..Hvor mange drittsekker gikk det før dere fant en god gutt? Anonymous poster hash: 0515c...d58 Han har ingen utdanning, dårlig økonomi og er dum som ett brød.... Og du falt pladask for ham... Ser du hva som skurrer her?Anonymous poster hash: e08d8...1e7 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 De fleste menn er drittsekker og det blir ikke noe bedre med alderen dessverre. Menn bare lyver. Skaff deg heller et marsvin, de er hvertfall trofaste! Anonymous poster hash: 53c29...f3e 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Vet ikke. Har du interesse av å følge med hvordan det går med han og hans forhold fremover? Mitt råd: Glem han, legg det bak deg, og se fremover. Anonymous poster hash: d10ac...ad5 Det er akkurat det jeg ikke har, derfor vil jeg blokke de begge -Ts Anonymous poster hash: 0515c...d58
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Han har ingen utdanning, dårlig økonomi og er dum som ett brød.... Og du falt pladask for ham... Ser du hva som skurrer her?Anonymous poster hash: e08d8...1e7 Hehe, det har du jaggu rett i. Ung og dum Jobb hadde han iallfall med en inntekt på 35 tusen i måneden, så helt sengeliggende var han ikke. -Ts Anonymous poster hash: 0515c...d58 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Hehe, det har du jaggu rett i. Ung og dum Jobb hadde han iallfall med en inntekt på 35 tusen i måneden, så helt sengeliggende var han ikke.-Ts Anonymous poster hash: 0515c...d58 Da satser vi på at du vokser det av deg når du begynner å studere. De fleste gjør det Anonymous poster hash: e08d8...1e7
Hypnotica Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Ja, blokker de begge, samt deres felles venner på facebook, så vil du ikke få opp noen ting Jeg tenker at når du tiltrekkes av sånne som han (ubevisst), så kan det ha noe med hvordan du er vant til å bli behandlet fra tidligere av. Hvordan har du hatt det med familie / venner opp gjennom oppveksten? Er denne mannen et stort "unntak", der alle andre i livet ditt har behandlet deg med respekt, eller minner han deg om noen du er vant med?
Hypnotica Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Uansett, å møte på den type gutter kan ha noe fint med seg (tross alt), og det er at du får en klar formening om hva du IKKE er ute etter. Du er fortsatt ung, og det er en kjempefin erfaring å ha med seg videre Etterhvert vil du lære deg å "se" tegnene på en drittsekk, og styre unna før du havner i et forhold der du fort blir avhengig. Du blir rett og slett en bedre menneskekjenner, og vil etterhvert se en snill gutt når han står foran deg (fordi du har følt på kroppen hva det motsatte er). Og da vil du sette enda mer pris på han også, enn om du aldri hadde opplevd noen "urett". Lykke til videre 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Å forholdet varte i nøyaktig 2 måneder. Han mistet følelsen for meg, og traff en annen. Som han nå 7 dager etter bruddet har falt for. Kjenner jeg blir kvalm av hele drittsekken og alt den dritten han har sagt til meg: "hvorfor bruker du ikke sminke? Du er jo en helt annen jente med sminke". "Brenn i helvete". "Ikke syt sånn, (når vi har hatt sex jeg er veldig trang og han er veldig dårlig på forspill)". "Jeg sa jeg elsket deg fordi du sa du elsket meg først". "Jeg håper ikke du finner deg en ny så raskt". Jeg er 20 år flytter heldigvis hjemmefra fra å studere til høsten. Han er 25 år bor hjemme hos mor og far, har en skrekkelig dårlig økonomi pga. hans spontanitet med ting han må ha. Han har ingen utdanning blant annet på grunn av ADHD, og er dum som et brød. Han blir nå snart sammen med en som er 19 år, en veldig pen en å. Å forholdet deres ja det håper jeg like lenge som det er dager i en uke. Likevel er det jeg som er knust, har så lett for å bli avhengig av de jeg er glad i. Jeg fatter ikke når jeg skal møte "drømme mannen" og hvordan er han egentlig? Jeg vet jo at jeg fortjener så mye bedre enn disse drittsekkene jeg har vært bort i, men det er vanskelig å vite hvordan han er når jeg aldri har møtt en. Jeg vet det er patetisk for jeg er bare 20 år men jeg er så utrulig redd for å havne opp helt alene.. Hvor mange drittsekker gikk det før dere fant en god gutt? Anonymous poster hash: 0515c...d58 Du er 20 år og dette er det siste du skal stresse over... Du vil møte drømmemannen din etterhvert. Faktisk vil du møte mange av de i løpet av årene fremover, og dessverre vil du nok sikkert møte på flere drittsekker. Trikset er å kunne vite forskjellen. Du kan se på det slik at selv om det kanskje sårer litt at han taperen her valgte ei annen foran deg, men han har iallefall vist deg hva du IKKE vil ha og hva du IKKE aksepterer. Se på det som en lesson learned, og glem hele fyren. Første regel ved et brudd er å kutte all kontakt; slett nr hans, slett og blokker fra Facebook og andre sosiale medier, og hver gang du får lyst til å søke han opp på Facebook eller lignende for å sjekke hva han/hun legger ut: kom deg ut og finn på noe annet. Etter en kort stund vil du føle deg så mye bedre og se tilbake på det her som skjedde med helt andre øyne. Tro meg - du burde, og du vil bli glad for at det ikke ble noe mer mellom dere. Anonymous poster hash: 22018...75a 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 Ja, blokker de begge, samt deres felles venner på facebook, så vil du ikke få opp noen ting Jeg tenker at når du tiltrekkes av sånne som han (ubevisst), så kan det ha noe med hvordan du er vant til å bli behandlet fra tidligere av. Hvordan har du hatt det med familie / venner opp gjennom oppveksten? Er denne mannen et stort "unntak", der alle andre i livet ditt har behandlet deg med respekt, eller minner han deg om noen du er vant med? Da blokkerer jeg de begge og satser på at det ikke dukker noe uønsket opp i nyhetsfeeden min Felles venner med de begge blir vanskelig da vi har utrulig mange felles. Venner og familie har bestandig stilt opp for meg heldigvis, uten de hadde ikke jeg stått på mine to ben. Den første eksen min var ikke noe særlig, stilte ikke opp for meg da bestefaren min døde (en av mine favoritt personer), og holdt aldri avtaler. Tiltross for dette holdt jeg på han i 3,5 år før jeg endelig fant ut at jeg fortjente bedre. Sånn sett var nr. 2 bedre han behandlet meg bra til og begynne med, men så dabbet det av små krangler om alt og ingenting. Også den forferdelig måten og dumpe meg på: å rakke ned på utsende mitt. Han var jeg sammen med i 2 måneder, men det er et mye tøffere brudd for meg enn det første, kanskje fordi det var jeg som ble dumpet. -Ts Anonymous poster hash: 0515c...d58
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 Du er 20 år og dette er det siste du skal stresse over... Du vil møte drømmemannen din etterhvert. Faktisk vil du møte mange av de i løpet av årene fremover, og dessverre vil du nok sikkert møte på flere drittsekker. Trikset er å kunne vite forskjellen. Du kan se på det slik at selv om det kanskje sårer litt at han taperen her valgte ei annen foran deg, men han har iallefall vist deg hva du IKKE vil ha og hva du IKKE aksepterer. Se på det som en lesson learned, og glem hele fyren. Første regel ved et brudd er å kutte all kontakt; slett nr hans, slett og blokker fra Facebook og andre sosiale medier, og hver gang du får lyst til å søke han opp på Facebook eller lignende for å sjekke hva han/hun legger ut: kom deg ut og finn på noe annet. Etter en kort stund vil du føle deg så mye bedre og se tilbake på det her som skjedde med helt andre øyne. Tro meg - du burde, og du vil bli glad for at det ikke ble noe mer mellom dere. Anonymous poster hash: 22018...75a Takk for gode råd å blokke han det skal jeg, akkurat slik jeg har gjort med den første eksen. Igjen tenker jeg å åpne det opp når livet mitt er komplett så får han se hva han tapte . Han ble veldig sur på meg når jeg blokket han første gang, jeg blokket han etter at han hadde gjort det slutt, enda det er han som har slettet meg som venn på Facebook. Noe skurrer åpenbart hos han. -Ts Anonymous poster hash: 0515c...d58
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 Takk for gode råd å blokke han det skal jeg, akkurat slik jeg har gjort med den første eksen. Igjen tenker jeg å åpne det opp når livet mitt er komplett så får han se hva han tapte . Han ble veldig sur på meg når jeg blokket han første gang, jeg blokket han etter at han hadde gjort det slutt, enda det er han som har slettet meg som venn på Facebook. Noe skurrer åpenbart hos han. -Ts Anonymous poster hash: 0515c...d58 Ikke ditt problem om han blir sur eller hva enn reaksjonen er: blokker, ikke svar når/hvis han tar kontakt. Anonymous poster hash: 22018...75a
Gjest FuturePrimitive Skrevet 30. juli 2014 #16 Skrevet 30. juli 2014 Grattis. Snart slår han deg, så finner du en tredje drittsikk.
Gjest Pito Skrevet 30. juli 2014 #17 Skrevet 30. juli 2014 Jeg tror redsel for å ende opp alene og å finne drittsekker hører sammen. Redselen svekker dømmekraften din og som du sier, du blir utrolig fort knyttet til de du er glad i. Du er 20. Du har bare så vidt begynt på voksenlivet. Bruk litt tid på deg selv og denne alene-angsten din slik at du selv blir en stødig plattform i livet ditt og så kan du lete etter den store kjærligheten
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #18 Skrevet 30. juli 2014 Jeg har slettet alt jeg har av han av bilder, blokkert på snap og face book. Den opprinnelige planen var at vi skulle sammen i mitt søskenbarn sitt bryllup nå til helgen, og han hadde kjøpt inn dress til bryllupet. Ja sa til han i går at det var uaktuelt at han nå ble med etter at han dumpa meg. nå nettopp fikk jeg en mms av han i den nye dressen. Bør jeg svare eller skal jeg bare la det ligge? Og hva i all verden er det han ønsker å oppnå? -TsAnonymous poster hash: 0515c...d58
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2014 #19 Skrevet 30. juli 2014 Å forholdet varte i nøyaktig 2 måneder. Han mistet følelsen for meg, og traff en annen. Som han nå 7 dager etter bruddet har falt for. Kjenner jeg blir kvalm av hele drittsekken og alt den dritten han har sagt til meg: "hvorfor bruker du ikke sminke? Du er jo en helt annen jente med sminke". "Brenn i helvete". "Ikke syt sånn, (når vi har hatt sex jeg er veldig trang og han er veldig dårlig på forspill)". "Jeg sa jeg elsket deg fordi du sa du elsket meg først". "Jeg håper ikke du finner deg en ny så raskt". Jeg er 20 år flytter heldigvis hjemmefra fra å studere til høsten. Han er 25 år bor hjemme hos mor og far, har en skrekkelig dårlig økonomi pga. hans spontanitet med ting han må ha. Han har ingen utdanning blant annet på grunn av ADHD, og er dum som et brød. Han blir nå snart sammen med en som er 19 år, en veldig pen en å. Å forholdet deres ja det håper jeg like lenge som det er dager i en uke. Likevel er det jeg som er knust, har så lett for å bli avhengig av de jeg er glad i. Jeg fatter ikke når jeg skal møte "drømme mannen" og hvordan er han egentlig? Jeg vet jo at jeg fortjener så mye bedre enn disse drittsekkene jeg har vært bort i, men det er vanskelig å vite hvordan han er når jeg aldri har møtt en. Jeg vet det er patetisk for jeg er bare 20 år men jeg er så utrulig redd for å havne opp helt alene.. Hvor mange drittsekker gikk det før dere fant en god gutt? Anonymous poster hash: 0515c...d58 din andre bare? Jeg har møtt minst 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #20 Skrevet 30. juli 2014 Høres ut som du bør være vel og lenge singel og lære deg å nyte livet der du er. Drømmemannen er en illusjon påtvunget deg av Disney og hvis du gifter deg i tjueåra blir det som regel skilsmisse, så bruk tiden på å leve et fritt studentliv uten å være bundet mens du kan.Anonymous poster hash: 9a83b...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå