Gå til innhold

Nekrose

Fremhevede innlegg

Gjest Poirot
Skrevet
Dette var utrolig gode nyheter, Poirot. Har også tenkt på deg i hele dag.

:klappe: Hurra!

Og jeg tenkte på meg i hele går og i hele natt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal innrømme at jeg tenkte sikkert på noe annet i natt,men igår og til nå idag har jeg tenkt masse på deg. Kjekt å høre at det har gått så bra alikevel.

Skrevet

100 kg lettere :o Fest et blylodd til foten fort som f.. slik at du ivertfall rekker tastaturet :wink:

Godt å høre at det går bra med deg, Poirot :-)

Gjest Poirot
Skrevet
100 kg lettere :o Fest et blylodd til foten fort som f.. slik at du ivertfall rekker tastaturet :wink:

:ler:

Skrevet

hei igjen!

bra at de ble oppmerksomme på dette, og at du får gjort noe med dette :)

nekrose utvikler seg hele tiden, så det er kjempebra at du oppdaget dette ganske så raskt!!

håper at de får fjernet alt med en gang, og at såret heles raskt! :eeeh:

selve nekrosen er jo dødt vev, og gjør ikke vondt,så ikke bekymre deg noe særlig over det. eneste som kan være vondt er hvis den er dyp,og man må skjære vekk mye. noe jeg ikke vil tro i ditt tilfelle. lykke til!

Skrevet

åj... glemte å lese side nr 2... :oops:

kjempefint å høre at det gikk bra!!!! :P

Gjest Poirot
Skrevet
hei igjen!

bra at de ble oppmerksomme på dette, og at du får gjort noe med dette :)

nekrose utvikler seg hele tiden, så det er kjempebra at du oppdaget dette ganske så raskt!!

håper at de får fjernet alt med en gang, og at såret heles raskt! :eeeh:

selve nekrosen er jo dødt vev, og gjør ikke vondt,så ikke bekymre deg noe særlig over det. eneste som kan være vondt er hvis den er dyp,og man må skjære vekk mye. noe jeg ikke vil tro i ditt tilfelle. lykke til!

Kirurgen mente det ikke var nødvendig å kutte noe mer, så jeg slapp, ihvertfall inntil videre! (I går nevnte de jo at det var mulig jeg måtte ta mer i dybden.)

Gjest Poirot
Skrevet
åj... glemte å lese side nr 2... :oops:

kjempefint å høre at det gikk bra!!!! :P

Vet jo ikke helt hvordan det går før vi ser om kremen virker, da. Håper den virker!!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg ville bare si at i dag er første dag uten kompress!! Såret er endelig grodd, etter 2 mnd. Håper bare ikke det sprekker opp igjen slik det gjorde for noen uker siden da det nesten var grodd.

Arret er blitt mye større enn såret var til å begynne med, men det får jeg leve med. Og selv om det har vært ekkelt, har det vært interessant å følge kroppens unike helingsprosess på nært hold 2 ganger i døgnet over en lengre periode.

Skrevet

Jeg er så glad det har gått bra!

Og du har jo så fine pupper nå at et lite ekstra arr fra eller til spiller liten rolle :wink:

Skrevet
Jeg er så glad det har gått bra!

Og du har jo så fine pupper nå at et lite ekstra arr fra eller til spiller liten rolle :wink:

Oh yes baby!

Skrevet

:ler:

You go girl (og det med puppene først!) :sexy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...