Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg tenkte jeg kunne lage en liten sykepleier tråd for oss som er sykepleiere :) Her kan man lufte gleder, sorger, sinne og frustrasjon.

Hvor jobber du? Trives du i jobben? Er jobben din slitsom? Hvilken turnusordning har du? Er du viderutdannet, eller tenker på å bli det?

Jeg er 24 år og jobber på ortopedisk sengepost. Jeg har jobbet der i to år og synes hverdagen er veldig varierende. En dag ønsker jeg nesten å si opp, mens en annen dag elsker jeg yrket. Jeg har tenkt på å viderutdanne meg, men aner ikke hva. Har tenkt litt på jordmor yrket, men er ikke sikker.

Hva med dere? :)

Anonymous poster hash: 2ffe6...ff1
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra tråd! Jeg er nettopp nyutdannet og skal starte i hjemmesykepleien i 80 % fast jobb på mandag! Er shit-nervøs. Ikke bare for ny jobb, men for nytt liv. Ikke student lenger, men plutselig arbeidene... Rart. Jeg skal jobbe todelt turnus og hver 4. helg.

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Kan kommende sykepleiere skrive her også?

AnonymBruker
Skrevet

Ræva lønn!

Anonymous poster hash: 1ae92...22a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber i psykiatrien jeg da, hvor jeg trives veldig godt. :) Ferdigutdannet for to år siden. Har dager hvor jeg føler lite mestring og fremgang, og dager hvor jeg føler jeg virkelig får utgjort en forskjell for pasienten. Kommer opp i mange nye, spennende og merkelige situasjoner hvor man lærer mye, men også skumle og ekle episoder en godt kunne vært uten... Tenker noen ganger at jeg savner litt fra somatikken, flere prosedyrer og den måten å utøve sykepleie på, men er superfornøyd med å jobbe der jeg jobber. Begynner på videreutdanning i psykisk helsearbeid til høsten! :)

Anonymous poster hash: 3c83c...18f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet