Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er et par år ut i forholdet, ting begynner å bli seriøst. Det er snart ikke mine og dine barn lenger, men våre barn. Det er utviklet tillit, trygghet, og stabilitet. Vi møttes på internet, og hadde en runde med mistillit i begynnelsen fordi han ikke hadde slettet profilen (og hadde vært aktiv i følge venner som hadde funnet profilen hans). Han kom med forklaringer jeg valgte å tro på. For rent realistisk forstod jeg ikke hvordan han skulle ha tid til å møte noen andre, for vi var sammen hele tiden, med hverandres familier.

Jeg glemmer hele greia. For å gjøre en lang historie kort fant jeg ut at han har hatt profiler på andre nettsteder, og aktivt søkt etter andre kvinner for sex på lumske nettsider. Lagt ut bilder av seg selv naken og i erigert tilstand, send private sms til damer han har møtt der. Tilfeldigheter som gjorde jeg fant det ut. Han har gjort det hele tiden, men sier han ikke har møtt noen. Uavhengig av om han har møtt noen eller ikke, så er jo nett-aktiviteten ille nok.

Har noen vært utfor dette selv? Er det bare å gå og ikke se seg tilbake eller kan man komme seg videre etter noe sånt? Jeg føler hele forholdet er basert på en løgn.

Anonymous poster hash: 1722e...d72
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Tror du at du kan stole på ham igjen?

Når en har løyet i TO år,så skjønner jeg ikke hvordan det skal gå til. At du får tillit til ham igjen altså.

Sorry.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger meg ikke opp i lengden på løgnen, men omfanget av løgnen. Er dette noe dere kunne tilgitt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei nei nei. Han hadde jeg ikke kunne stolt på videre. Det er åpenbart at han liker denne spenningen, og mest sannsynlig vil han ikke klare seg uten. Jeg kunne aldri vært sammen med en som var slik aktiv og i tillegg løy.

Anonymous poster hash: 9158d...cd3
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i samme situasjon og jeg tilga ikke.

Anonymous poster hash: adb7a...2eb
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han virker notorisk.

Anonymous poster hash: 04e92...ecb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 469a2...a9f
  • Liker 1
Skrevet

Hell no. Hadde aldri klart å stole på han igjen.

• Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg henger meg ikke opp i lengden på løgnen, men omfanget av løgnen. Er dette noe dere kunne tilgitt?

NEI! Jeg hadde pakka kofferten!

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en form for utroskap. Temmelig alvorlig å sende nakenbilder av seg selv til fremmede kvinner når man er i et forhold, man gjør jo bare ikke sånt. Jeg regner også med at hvis noen faktisk hadde ønsket å møte han og de hadde møttes, så hadde han sikkert hatt sex med dem. Æsj, jeg blir kvalm

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

hvordan finner dere ut at mennene deres gjør slikt?

Anonymous poster hash: ced20...759
Skrevet

Jeg kunne ikke tilgitt noe sånt. Da hadde jeg nok endt opp som en kontrollerende cyberstalker med 0 tillit til partner.

Skrevet (endret)

Ts, du pakker sakene dine og drar. Blir du ender du nok mest sannynligvis opp med å bli såret igjen. Dessverre er ikke du den eneste som har sittet i denne båten av et rot.

hvordan finner dere ut at mennene deres gjør slikt?

Anonymous poster hash: ced20...759

Mail, tilfeldig.

Det er jo en form for utroskap. Temmelig alvorlig å sende nakenbilder av seg selv til fremmede kvinner når man er i et forhold, man gjør jo bare ikke sånt. Jeg regner også med at hvis noen faktisk hadde ønsket å møte han og de hadde møttes, så hadde han sikkert hatt sex med dem. Æsj, jeg blir kvalm

100% sikkert. Det beste var når jeg tok dem på fersk gjerning.

Edit: Lol, jeg er ikke TS. Jeg har bare god erfaring med det samme.

Endret av dillyduzit
AnonymBruker
Skrevet

Det er så utrolig leit, for han fremstår som den mest seriøse familiemannen. Han har jo levd et totalt dobbeltliv :(

Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men fikk vondt da jeg leste det. Er så trist at det finnes sånne mennesker, synes synd på deg! Hadde jeg vært i samme situasjon, hadde jeg løpt langt vekk og aldri sett meg tilbake. Dette er absolutt ikke noe du skal finne deg i, makan til ufyselig mann. Han har jo løyet til deg gjennom hele forholdet, og vil neppe forbedre seg med det første - kanskje han aldri vil det. Dette er jo også noen veldig store løgner som jeg ikke synes skal tilgis. Hadde han innrømmet det selv og vært lei seg, så hadde det kanskje vært håp, men dette er noe han har skjult og han hadde nok aldri tenkt til å fortelle deg det. Ønsker deg lykke til, håper du klarer å gjøre det rette.

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde aldri sagt det selv tror jeg, helt tilfeldig at jeg fant det ut.

AnonymBruker
Skrevet

:klemmer:

Anonymous poster hash: 91cc6...85e

AnonymBruker
Skrevet

Det er så utrolig leit, for han fremstår som den mest seriøse familiemannen. Han har jo levd et totalt dobbeltliv :(

Det er jo det mange tilsynelatende gode og snille familiefedre gjør - de lever et dobbeltliv. Med elskerinne, flørting på jobb, profil på nettsider osv.

Denne mannen respekterer deg ikke, han må du ikke bruke mer tid på i livet ditt.

Anonymous poster hash: 35da6...d0d

AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne ha vært min eks, TS. Jeg ga han altfor mange sjanser, men han endret seg aldri. Nå er det slutt, men jeg burde ha gått mye før. Så mitt råd er: Løp og se deg ikke tilbake. Det kommer til å bli verre å gjøre det senere.

Anonymous poster hash: 8fab6...7d0

AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne ha vært min eks, TS. Jeg ga han altfor mange sjanser, men han endret seg aldri. Nå er det slutt, men jeg burde ha gått mye før. Så mitt råd er: Løp og se deg ikke tilbake. Det kommer til å bli verre å gjøre det senere.

Anonymous poster hash: 8fab6...7d0

Siterer denne.

Anonymous poster hash: 57d2c...f1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...