Charmina Skrevet 28. juni 2004 #1 Skrevet 28. juni 2004 Hei! Kunne tenkt meg å prøve dette, men er litt usikker! Har hørt en som mente at fargen ble litt orange - stemmer dette? Noen som har prøvd? Er det greit også for gravide? Klem Charmina
Gjest Ethereal Skrevet 28. juni 2004 #2 Skrevet 28. juni 2004 Det er bare helt normal selvbruningsspray som påføres! Så fargen varer i opp til en uke. Den fargen du først ser, er kun en ledefarge; den virkelige fargen kommer etter noen timer. Jeg har ikke prøvd det selv, synes det er dyrt i forhold til hvor lenge det varer...
missfidget Skrevet 28. juni 2004 #3 Skrevet 28. juni 2004 Hvor lenge varer det? Ikke mer en et par dager sikkert? Da er det svindyrt! 500 for 1-2 dager.... :-? Sikkert sunnere enn å ta solarium, men men...
missfidget Skrevet 28. juni 2004 #4 Skrevet 28. juni 2004 Hvor lenge varer det? Ikke mer en et par dager sikkert? Da er det svindyrt! 500 for 1-2 dager.... :-? Sikkert sunnere enn å ta solarium, men men...
Gjest Ethereal Skrevet 28. juni 2004 #5 Skrevet 28. juni 2004 Hvor lenge det varer, kommer vel an på hvor flink du er til å forberede huden ved hjelp av peeling og smøring, og smøring i ettertid. For eksempel har jeg merket at selvbruning forsvinner raskere når man barberer leggene oftere.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #6 Skrevet 28. juni 2004 Hvor lenge det varer, kommer vel an på hvor flink du er til å forberede huden ved hjelp av peeling og smøring, og smøring i ettertid. For eksempel har jeg merket at selvbruning forsvinner raskere når man barberer leggene oftere. Det er jeg helt enig i, er du flink til å føre fuktighet i huden etterpå så varer fargen fra 5 til 10 dg...det er individuelt
Charmina Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2004 Hei og takk for svar! De sier at det varer i 5 - 6 dager som regel! Billigste tilbudet jeg har sett har vært 350 kr. Det er dyrt ja det synes jeg og....men sikkert en ok måte å bli fort brun på uten å skade huden! Lurte på å gjøre det rett før ferien da det blir en del bading men vet ike helt ennå! Får kanskje heller håpe på et par dager i sola på forhånd!? Merker jo at jeg blir veldig fort brun nå som jeg er gravid - men på en annen siden har jeg heller ikke den store orken til å sitte i sola med magen Ha en god sommer alle sammen! Klem Charmina
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #8 Skrevet 29. juni 2004 Hvorfor blir du fortere brun når du er gravid..? Aldri hørt om. :-?
Rakel Skrevet 30. juni 2004 #9 Skrevet 30. juni 2004 Her koster det 250 kr. Vi var 3 jenter som gjorde det samtidig, men hos forskjellige "aktører. Hun ene er gravid i 6 måned. Begge var i frisørsalong og gjorde det. Jeg var hos hudpleie og betalte 50 kr mindre. Vi gjorde det i forbindelse med sydentur. Resultatet ble veldig fint. Ble veldig brun, som en uke i syden og det var naturlig. De andre ble mørkere, mens jeg ble mer gylden. Hudpleien sa det er noe som er kjemisk så man bør være forsiktig så man ikke ender opp helt mørk/skittenbrun. Det skal vare ca. 1 uke, men noen reklamerer med flere uker. Og da er det nok kjemisk farge. De fleste bruker den naturlige som består av nesten bare sukker. (Farlig for diabetikere) Resultatet var at deres farge smittet veldig av på klærne, og de ønsket ikke å gjøre det igjen. Min farge smittet kun av på håndkle etter dusj, ellers ikke. (smurte godt) Jeg ble mest fornøyd, og de andre vil bruke det samme neste gang. Hun som var gravid fikk skjolder og striper etter fargen i syden etter noen dager. Jeg hadde ingen ting. Var kjempefornøyd med dette og vil gjøre det igjen. 8) Farget også øyenvipper, og tok permanent! på dem + forming bryn osv. Nå vil jeg bleke tennene hos tannlegen. Koster 3000. Jeg har kjempelyst. Tenner er viktigst for meg, og jeg som røyker er ikke like fornøyd lenger. Er det noen som har prøvd, og hvordan ble det?
Lumiah Skrevet 30. juni 2004 #10 Skrevet 30. juni 2004 Utenom tråden dette da, men jeg skal bleke tenner på mandag ! Tennene mine har aldri vært gule, men heller ikke hvite, så jeg gleder meg myyye!!
Carmen_ Skrevet 30. juni 2004 #11 Skrevet 30. juni 2004 Hei! Kunne tenkt meg å prøve dette, men er litt usikker! Har hørt en som mente at fargen ble litt orange - stemmer dette? Noen som har prøvd? Er det greit også for gravide? Klem Charmina Venninnen min sprayet seg brun før bryllupet sitt. Hun ble ganske misfornøyd. Fargen ble visst ikke bra, og i tillegg hadde fargen smittet av på brudekjolen hennes :-?
Carmen_ Skrevet 30. juni 2004 #12 Skrevet 30. juni 2004 Utenom tråden dette da' date=' men jeg skal bleke tenner på mandag ! Tennene mine har aldri vært gule, men heller ikke hvite, så jeg gleder meg myyye!! [/quote'] Ååå, det har jeg også lyst til. Har ikke spesielt gule tenner selv, men har lyst på litt ekstra hvite tenner Hvor skal du gjøre dette? Og prisen? Bleker du tennene både oppe og nede? Si fra hvordan resultatet ble da
Lumiah Skrevet 30. juni 2004 #13 Skrevet 30. juni 2004 Ååå, det har jeg også lyst til. Har ikke spesielt gule tenner selv, men har lyst på litt ekstra hvite tenner Hvor skal du gjøre dette? Og prisen? Bleker du tennene både oppe og nede? Si fra hvordan resultatet ble da Dette er i Ålesund, de har nettopp begynt med det, og tar derfor kun 2500! Både oppe og nede!
Charmina Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 30. juni 2004 Til gjest som lurte på hvorfor man kan bli fortere brun som gravid! Det har med hormonene å gjøre og ganske mange opplever dette! Noen får desverre også veldig pigmentflekker! Det fikk jeg i forrige svangerskap pluss masse kviser :cry: Denne gangen derimot ingen kviser og fin brunfarge Sommerklem Charmina -Som også kunne tenke seg å bleke tennene
Rakel Skrevet 30. juni 2004 #15 Skrevet 30. juni 2004 Utenom tråden dette da' date=' men jeg skal bleke tenner på mandag ! Tennene mine har aldri vært gule, men heller ikke hvite, så jeg gleder meg myyye!! [/quote'] Åååhh som jeg misunner deg!! Her koster det 3000 + etterfylling av noen fyllinger foran. Har ikke råd enda, men har sååå lyst å gjøre det NU! Fortell hvordan det ble. Skal du gjøre det på timen eller hjemme? Dette er det første jeg vil gjøre når vi får litt ekstra penger. Ingen ting er penere enn et fint, hvitt smil i et ansikt. Heldigen
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #16 Skrevet 30. juni 2004 Charmina: Hvis du blir fortere brun som gravid, går du tilbake til det "normale" etter svangerskapet da? Vet du forresten om det er lettere å få farge en spesiell tid i syklusen (når man ikke er gravid), ettersom det har med hormoner å gjøre? Eller om hormonprevensjon kan spille inn? Har forresten litt problemer med å skjønne at hormonene skal ha noe å si for pigmentene.. lærte noe nytt i alle fall :-)
Charmina Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #17 Skrevet 30. juni 2004 Hei igjen gjest Ja man går nok tilbake til det normale igjen etter fødsel. Men mange opplever at man blir fortere brun og også kan fargen være litt annerledes.Pigmentflekker pleier heldigvis også å forsvinne! Det er mye som skjer i kroppen når det er en liten baby der..........i mitt første svangerskap gikk jeg også fra ganske normalt litt tynt hår til å få den tykke manken! Og det har jeg beholdt siden! klem charmina :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå