AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Jeg lurer altså på dette - og da gjelder det når sykkelen er registrert hos Falck Tenkte jeg skulle bytte til noen som har gode vilkår på dette dersom de ellers har like gode vilkår. Jeg har forøvrig nå Codan selv. Anonymous poster hash: bf933...ec6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 NITO Innboforsikring. Sykkeltyveri har egenandel på 2.000 kr, og dekkes slik: - tyveri av låst sykkel på forsikringsstedet - inntil forsikringssum. - tyveri av låst sykkel utenfor forsikringsstedet inntil kr 20 000. Anonymous poster hash: 7f5e9...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Hvordan bor du? Enebolig, blokk, rekkehus? Har du medlemskap i fagforening el.? Eller er du medlem av et boligbyggelag? Boligbyggelagene har ofte de beste forsikringene. Jeg fant for noen år siden ut at dekning og medlemskap i boligbyggelag var så god at jeg beholdt begge deler da jeg flytta. Pris kommer og an på om du bor i ennstor by eller på landsbygda.Anonymous poster hash: c69b1...ad2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Vi ble frastjålet tfkvognen vår utenfor huset vårt. Den kostet ca.10000.Hadde en nyfødt baby da.Ringte forsikringsseldkapet, og fikk penger på kontoen dagen etter.Anonymous poster hash: 5da7e...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå