AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Okay jeg har et problem som de fleste nok vil synes er idiotisk. Jeg er en aktiv jente, som har drevet med toppidrett det meste av livet mitt. Samboeren min derimot er utrolig lat. Jeg føler at jeg må aktivere han, og om vi ikke finner på noe, sitter han bare foran dataen eller tv.. han er sikkert 20 kilo overvektig, og gjør ingenting med det. Jeg skjønner at jeg ikke kan presse han til noe han ikke vil, men dette irriterer meg skikkelig. Jeg vet godt at dette høres veldig slemt ut, men trening, en aktiv hverdag og kosthold er en veldig stor del av livet mitt, og jeg føler at.. Ja dette gjør meg veldig ulykkelig. Jeg savner noe i forholdet. Jeg savner å ha en aktiv partner som deler interessen min. Jeg elsker han utrolig høyt, og dette er mannen som jeg vil dele resten av livet mitt... Men.. Ja.... Jeg har virkelig gjort alt jeg kan for å få han med meg på trening, men det skjer bare ikke.. Jeg savner å ha en kjæreste med en sunn kropp og sunne interesser.. Jeg er veldig flau her som jeg sitter og skriver dette, men dette ødelegger virkelig forholdet for meg.. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 1efa8...0a1 Anonymous poster hash: 1efa8...0a1
Gjest Iben Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 For det første: Like barn leker best. For det andre: Utfører du dine kvinnelige plikter når det gjelder matlaging? Tviler på at du kan forandre så veldig på interessene hans, men du kan sørge for at han spiser sunt.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Okay jeg har et problem som de fleste nok vil synes er idiotisk. Jeg er en aktiv jente, som har drevet med toppidrett det meste av livet mitt. Samboeren min derimot er utrolig lat. Jeg føler at jeg må aktivere han, og om vi ikke finner på noe, sitter han bare foran dataen eller tv.. han er sikkert 20 kilo overvektig, og gjør ingenting med det. Jeg skjønner at jeg ikke kan presse han til noe han ikke vil, men dette irriterer meg skikkelig. Jeg vet godt at dette høres veldig slemt ut, men trening, en aktiv hverdag og kosthold er en veldig stor del av livet mitt, og jeg føler at.. Ja dette gjør meg veldig ulykkelig. Jeg savner noe i forholdet. Jeg savner å ha en aktiv partner som deler interessen min. Jeg elsker han utrolig høyt, og dette er mannen som jeg vil dele resten av livet mitt... Men.. Ja.... Jeg har virkelig gjort alt jeg kan for å få han med meg på trening, men det skjer bare ikke.. Jeg savner å ha en kjæreste med en sunn kropp og sunne interesser.. Jeg er veldig flau her som jeg sitter og skriver dette, men dette ødelegger virkelig forholdet for meg.. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 1efa8...0a1 Anonymous poster hash: 1efa8...0a1 Hvorfor ble du sammen med han, når det som du skriver om er såå viktig for deg? Anonymous poster hash: 44ddc...476 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Jeg er den som lager mat i huset. Så ja, jeg sørger for at vi begge spiser sunt.. Utover det, så den gang vi ble sammen ga han uttrykk for å ha mange av de samme interesser som meg. Noe han tydeligvis ikke har.. Anonymous poster hash: 1efa8...0a1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Jeg er den som lager mat i huset. Så ja, jeg sørger for at vi begge spiser sunt.. Utover det, så den gang vi ble sammen ga han uttrykk for å ha mange av de samme interesser som meg. Noe han tydeligvis ikke har.. Anonymous poster hash: 1efa8...0a1 Vil det si at han løy om sine interesser? Anonymous poster hash: 44ddc...476
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Hmm.. Vil ikke si at han løy.. For jeg tror egentlig at han interesserer seg for de tingene.. men Han fortalte meg ikke om hvor lat han i virkeligheten er.. Anonymous poster hash: 1efa8...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå