Snorkie Skrevet 28. juni 2004 #1 Skrevet 28. juni 2004 I helgen ble jeg overrasket med et tidlig utdrikningslag. Siden det var 8 uker til bryllupet, hadde jeg ingen anelse om at det var "Dagen" da forloveren min og en annen venninne plutselig sto i stua vår lørdag formiddag. Jeg ble bedt om å pakke en bag, fikk bind for øynene, og vi kjørte av gårde. Jeg ble ført ned på en stol og oppdaget da at vi var på en uterestaurant i Oslo (stamstedet vårt da vi bodde der). Der satt flere av de andre venninnene (tror vi var 11 stykker) og ventet. Jeg ble utstyrt med en KJEMPEkrone som jeg skulle ha på meg hele dagen :D Mens de ble sittende for å ta seg et glass vin, ble jeg dratt avgårde for å få hudpleie. Det var kjempedeilig. Etter en times massasje og hudmasker ble jeg hentet, og vi dro avgårde til "stamparken" jeg bodde ved før. Der hadde jentene rigget istand dekt bord og grillmat. Etter at vi hadde spist oss gode og mette delte vi oss i lag og lekte forskjellige aktivitets- og mimeleker. Så ble det en pust i bakken med hjemmelaget sjokoladekake og kanelboller, før vi dro videre. Neste stopp var i Oslo sentrum hvor det var duket for Flamenco-kurs Alle jentene fikk på seg like skjørt og sko og topper, mens jeg ble kledd ut som en spansk senorita med kjole, sjal, hårpynt, vifte etc. Vi hadde det hysterisk morsomt med å henge med i svingene, men tilslutt håndterte vi både dans, vifte og kastanjetter ganske bra! Etter dansen var det tid for en en runde på uterestaurant, før det bar hjem til min forlover for middag. Etter middagen var det tid for å gjette gaver og leke enda flere leker. I totiden tok festen av, og det var dansing på bordet og klager fra naboene (men vi hadde det ustyrtelig morsomt!). Vi bestemte oss for å dra ut, og bruden fikk i oppgave å sjekke opp menn til to av sine single venninner De aller fleste holdt ut helt til slutt, og i halv femtiden var jeg fornøyd. Jeg lå over til forloveren min, og på morgenkvisten kom et par av jentene med rester av sjokoladekake og iskald brus på senga Da jeg skulle fyke avgårde for å rekke å ta toget hjem, klarte jeg å forstue ankelen min ved å tråkke på en solkrem (en av pakkene jeg hadde fått kvelden før son klarte å "fly" ut av vesken min og havne under foten :o Uansett det var en kjempeflott og hyggelig kveld
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2004 #3 Skrevet 28. juni 2004 Hørtes topp ut (bortsett fra forstuet fot, god bedring!!). Gleder meg til mitt lag nå på torsdag når jeg leser om hvor hyggelig du hadde det!
Saeria Skrevet 28. juni 2004 #4 Skrevet 28. juni 2004 Hørtes ut som om du hadde et flott utdrikkingslag! :D
Lullu Skrevet 28. juni 2004 #7 Skrevet 28. juni 2004 Hørtes gøy ut! God bedring med foten. Godt det enda er en stund til bryllupet
magnhild Skrevet 28. juni 2004 #8 Skrevet 28. juni 2004 Høres ut som en topp dag!!! God bedring med foten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå