Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Møtte en på internett for 1,5 uker siden. Var sammen 5 dager på rad, og jeg har begynt å bli forelsket!:) Håper/tror det er gjengjeldt. Har vært vekkreist nå i 5 dager, så ikke sett ham. Skal treffest i kveld!:) Men så er det noe som "skurrer": Når bør en forvente at han fjerner profilen sin på denne møteplassen? Ser han har vært inne hver dag-.... er det noe som er vanlig og snakke om? Skal en se det an? Eller bør jeg regne med at han, og også jeg selv selvfølgelig fjerner profilen nå med en gang? Har jo ikke lyst og føle at han fremdeles er på utkikk etter andre....

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok ikke mast om at han skal fjerne profilen enda. Kan jo bare være at han er inne og mailer med andre han har pratet med tidligere.

Gjest gjest1
Skrevet

Du kan ikke forlange at han skal forte seg inn å fjerne profilen sin fordi om han har kjent deg i en og en halv uke. Foreløpig vet ingen av dere hvor dette går, og det kan også godt hende at han har mange venner der inne som han rett og slett liker og holde kontakten med. Gi deg - få deg et kurs i selvtillit!

Gjest gjest1
Skrevet

Trenger han å fjerne profilen da? Han kjenner kanskje noen interessant mennesker der.

Men, han burde helt klart skrive at han har fått seg en kjæreste (hvis dere er kjærester that is)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker for svar!:)

Har vært med hverandre nesten hver ag. Funnet på mye gøy. Har masse fysisk kontakt, og i dag skulle han lage middag til jeg kommer hjem fra jobb!:) Men om vi er kjærester er vel litt tidlig og si. Bare kjent ham 2 uker, men det ser veldig bra ut!!!

Angående den profilen: Han kan vel ha kontakt med de intressante menneskene på andre måter enn inne på den siden med kontaktanonser? Det er ikke en chatte side ser du...... og så lenge hans profil ligger der, så er det jo for å treffe nye. De han har kontakt med, har han jo allerede kontakt med!

Jeg slettet hvertfall min profil i går. Eller dvs fjernet bilde av meg selv og det som stod skrevet i presentasjonen. Nå er det bare en profil der uten at det står noe særlig........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...