AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Ser jeg har fått min KG-status oppgradert til "ivrig skribent" nå. Syns dere det er noe jeg med god samvittighet kan hive inn i profilteksten min på Sukker? Ser for meg det bør dra litt damer dersom jeg opplyser om at jeg er "lesehest, antropolog og ivrig skribent". Hadde dere blitt imponert? Anonymous poster hash: 5838a...7ac
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Nei. For ordens skyld så tenkte jeg ikke å opplyse om at det dreier seg om i en KG-sammenheng. Er svaret fortsatt det samme da? Anonymous poster hash: 02d42...ebc
Gjest Eurodice Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Jeg er verneverdig, med andre ord en sjeldenhet . Endret 29. juli 2014 av Arabella 2
fruBeist Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 For ordens skyld så tenkte jeg ikke å opplyse om at det dreier seg om i en KG-sammenheng. Er svaret fortsatt det samme da?Anonymous poster hash: 02d42...ebc Om du ikke er noen ivrig skribent utenom kg så vil dette fort komme fram. Altså du har kommet med løgn. Kanskje ikke en spesielt alvorlig en, men dog. Meget lite imponerende ned andre ord.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Om du ikke er noen ivrig skribent utenom kg så vil dette fort komme fram. Altså du har kommet med løgn. Kanskje ikke en spesielt alvorlig en, men dog. Meget lite imponerende ned andre ord. Men hvor mange deiter tror du det ville tatt før du hadde gjennomskuet det da? Min er faring er at det tar toppen 3-4 deiter før man kan få seg noe. Noen ganger mindre. Anonymous poster hash: 02d42...ebc
Gjest Dalma Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Jeg data faktisk en fyr som hadde oppgitt "skribent" i profilen sin. Jeg spurte hva han skrev for noe, og da ble han smått rød i kinnene og forklarte at det bare dreide seg om internettfora. Når jeg spurte hva han diskuterte svarte han "religion og sånn." Misforstå meg rett, jeg liker menn som skriver og har evne til å reflektere, men det finnes så jævlig mye bunnslam på nettet at å nevne det som en kvalitet at du loker på fora, ikke gir så himla gode assosiasjoner. Med mindre du kan vise til noe konkret ville jeg droppa det. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Jeg data faktisk en fyr som hadde oppgitt "skribent" i profilen sin. Jeg spurte hva han skrev for noe, og da ble han smått rød i kinnene og forklarte at det bare dreide seg om internettfora. Når jeg spurte hva han diskuterte svarte han "religion og sånn." Misforstå meg rett, jeg liker menn som skriver og har evne til å reflektere, men det finnes så jævlig mye bunnslam på nettet at å nevne det som en kvalitet at du loker på fora, ikke gir så himla gode assosiasjoner. Med mindre du kan vise til noe konkret ville jeg droppa det. Jeg er også en "filantrop". Lot en alkoholiker ta tomflaskene mine i forrige uke. Så det riktige skal være: "Lesehest, antropolog, ivrig skribent og filantrop." Kjenner du det i eggstokkene? Anonymous poster hash: 02d42...ebc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Og "humorist". Anonymous poster hash: 02d42...ebc
fruBeist Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Og "humorist".Anonymous poster hash: 02d42...ebc Hvis du hiver på troll i beskrivelsen, så kanskje 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Hvis du hiver på troll i beskrivelsen, så kanskje Ouch! Anonymous poster hash: 02d42...ebc
Gjest Dalma Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 Jeg er også en "filantrop". Lot en alkoholiker ta tomflaskene mine i forrige uke. Så det riktige skal være: "Lesehest, antropolog, ivrig skribent og filantrop." Kjenner du det i eggstokkene? Anonymous poster hash: 02d42...ebc Ja, faen, ligger her og skræver alt, jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 Ja, faen, ligger her og skræver alt, jeg. Kan en moderator være så snill å forflytte Dalma og meg over på snikk-snakk? Så Dalma, hva syns du om...ting? Anonymous poster hash: 02d42...ebc
Gjest Dalma Skrevet 29. juli 2014 #15 Skrevet 29. juli 2014 Kan en moderator være så snill å forflytte Dalma og meg over på snikk-snakk? Så Dalma, hva syns du om...ting? Anonymous poster hash: 02d42...ebc Jeg digger...ting. Liker du følgende: Rihanna? Shrek? Janis Joplin? Hunder?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #16 Skrevet 29. juli 2014 Jeg digger...ting. Liker du følgende: Rihanna? Shrek? Janis Joplin? Hunder? Kult. Nei, nei, ja, ja. Er det en ung Janis Joplin De har på Deres profilbilde? Anonymous poster hash: 02d42...ebc
Gjest Dalma Skrevet 29. juli 2014 #17 Skrevet 29. juli 2014 Kult. Nei, nei, ja, ja. Er det en ung Janis Joplin De har på Deres profilbilde? Anonymous poster hash: 02d42...ebc Jepp. Men sorry, ass, hvis ikke du liker Riri og Shrek er vi fundamentalt så forskjellige at jeg ikke ser noen fremtid for oss.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #18 Skrevet 29. juli 2014 Jepp. Men sorry, ass, hvis ikke du liker Riri og Shrek er vi fundamentalt så forskjellige at jeg ikke ser noen fremtid for oss. Ok. Men kan vi (aller ærbødigst) ligge sammen fordet om? Anonymous poster hash: 02d42...ebc
Gjest Dalma Skrevet 29. juli 2014 #19 Skrevet 29. juli 2014 Ok. Men kan vi (aller ærbødigst) ligge sammen fordet om? Anonymous poster hash: 02d42...ebc Så klart!
Chanchan Skrevet 29. juli 2014 #20 Skrevet 29. juli 2014 Jepp. Men sorry, ass, hvis ikke du liker Riri og Shrek er vi fundamentalt så forskjellige at jeg ikke ser noen fremtid for oss. Psst. Jeg liker alle fire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå