AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Har en klage som skal behandles og behandlingstiden er 2mnd. Men pga ferieavvikling er det 4mnd, altså 2mnd ekstra Er dette vanlig?jeg kan ikke forstå at en person har 2mnd ferie og forstår heller ikke hvorfor klagen ikke kan behandles av en annen person? (Regner med at avgjørelsen tas i en samling, ikke at en enkelt person tar den endelige avgjørelsen alene så det er jo mulig å dele på saken). Dette er en instans som er igang året rundt. Anonymous poster hash: add80...a05
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Vel, jeg vil nå anta at personen ikke skal ha to måneder ferie, men andre skal jo også ha ferie og da blir det større trykk på de som er igjen og må ta andres arbeidsoppgaver også, og da tar ting nødvendigvis lengre tid. Vi kan ikke vite om besluttningen tas i sammen med andre eller alene når du ikke skrive hvor eller hva det dreier seg om, Nav kanskje? Anonymous poster hash: d8e9b...abf 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Har en klage som skal behandles og behandlingstiden er 2mnd. Men pga ferieavvikling er det 4mnd, altså 2mnd ekstra Er dette vanlig?jeg kan ikke forstå at en person har 2mnd ferie og forstår heller ikke hvorfor klagen ikke kan behandles av en annen person? (Regner med at avgjørelsen tas i en samling, ikke at en enkelt person tar den endelige avgjørelsen alene så det er jo mulig å dele på saken). Dette er en instans som er igang året rundt. Anonymous poster hash: add80...a05 Er vel ikke uvanlig at ting kan ta lenger tid under feriene. Selv om andre kan ta arbeidsoppgavene til de som er på ferie, har jo de også sine egne arbeidsoppgaver fra før, og da tar det lenger tid. Er absolutt ikke nødvendigvis slik at ikke en person kan ta avgjørelse på en klage. Spørs vel helt på bransje og hva det gjelder. Anonymous poster hash: 0eee3...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Skal vi kunne svare på dette på en vetug måte bør du nesten oppgi hvilken etat dette gjelder og hva som er klaget på.Anonymous poster hash: ac694...e88
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Som andre har nevnt må du nevne hvilken etat det er snakk om. Jobber selv i kommunen og merker at folk blir utålmodig nå i sommer. Men det er ikke sånn at alle hos oss kan behandle alle klager og selv om klagen er i min avdeling kan det være at jeg ikke har tilgang til saken dersom den ikke er min. Dette kommer litt an på omfanget av klagen og hva som skal undersøkes for å kunne svare på den. Anonymous poster hash: d3611...afc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Det er Bufdir det er snakk omAnonymous poster hash: add80...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå