Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #1 Skrevet 28. juni 2004 Trenger noe oppmuntrende musikk som kan få humøret opp. Gjerne sommersanger med latinorytmer eller annet som kan få pulsen til å stige og smilet frem. Noen som har noen forslag til gla-musikk? På forhånd takk!
LarsLarsere Skrevet 28. juni 2004 #2 Skrevet 28. juni 2004 Gyllene tider: Kung av sand, nar vi två blir en, sommartider. Cornelis Vreesvjik: Turistens klagan, brev från kolonien osv. (like greit å innvestere i best of- albumet man ser i platebutikkene for tida) Alice Cooper: Poison, Schools out. Santana: Hele supernatural albumet! Chris De burgh: Patricia the stripper, spaceman. Nightwish: Mye. "from wishes to eternity" er en liveskive som dekker mye og det nye "Once" er jo ganske ok Postgirobygget: masse. sikkert noen som ramser dem opp snart, og jeg husker så få sangtittler Guns'n Roses: Paradise city, sweet child'o mine. Elton John: Saturday nights allright for fighting, I'm Still standing, Your song. Pink Floyd: Wish you were here og Dark side of the moon er koselige etter solnedgang. og mye annet... Toto: Hold the line, Africa Big Bang: Girl in oslo, wild bird. og mye annet... Rainbow: Long live rocknroll Bon Jovi: you give love a bad name og It's my life Noen: Den svenske VM låta fra USA 94 Nå gidder jeg ikke mer, får håpe noe funker
Gjest Elenath Skrevet 28. juni 2004 #3 Skrevet 28. juni 2004 Jeg må ha med Toploader - dancing in the moonlight på sommercder jeg. Skikkelig gla' sang
Malou Skrevet 28. juni 2004 #4 Skrevet 28. juni 2004 Jeg blir i godt humør av den nyeste låta til The Corrs, Summer sunshine. Ellers synes jeg disco er skikkelig glad-musikk, som f.eks Donna Summer og Pointer Sisters. Jennifer
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2004 #5 Skrevet 28. juni 2004 "Sommertider hej hej, sommertider!!" (Gyllene tider) Clea
bluebird Skrevet 28. juni 2004 #6 Skrevet 28. juni 2004 Jeg blir i godt humør av den nyeste låta til The Corrs' date=' Summer sunshine. [/quote']
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå