Gjest gjesta Skrevet 2. mars 2002 #1 Skrevet 2. mars 2002 Jeg har nå kjøpt ny leilighet og har så vidt begynt å tenke på flyttingen. Har ingen tidligere erfaring så her trenger jeg hjelp fra andre erfarne. Har bestemt meg for å bruke flyttebyrå til de største/tyngste tingene, men tenkte å ta alt annet selv. Er det samme pris enten man fyller opp en flyttebil eller ikke? Hvordan vet man at flyttebyrået er seriøst?
@lfa Skrevet 2. mars 2002 #2 Skrevet 2. mars 2002 Hei! Tror nok det skal litt til å fylle opp en flyttebil... Som regel så tar de en pris pr kubikk. Da jeg flyttet, brukte jeg flyttebil til alt sammmen. Lette i Gule Sider og ringte forskjellige byrå for å sammenligne priser. Tror du merker selv hvilke som er seriøse eller ikke. Et seriøst flyttebyrå bør blant annet sende deg en kontrakt for transporten, og tilbud om flyttegodsforsikring. _________________ @lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-02 11:09 ]
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 Ta alt når du flytter, da slipper du flere turer selv. Det er også økonomisk da du bestiller flyttebil Anonymkode: ae214...d1f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 Jeg tror ts fant ut av det. For sånn ca 15 år siden 🤣 Anonymkode: 2b2b6...565 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #5 Skrevet 3. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ts fant ut av det. For sånn ca 15 år siden 🤣 Anonymkode: 2b2b6...565 Oi dæven, så ikke på datoen 😂😂 Anonymkode: ae214...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå