AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Er det mange som fant kjæresten sin på nettet? Var det klaff med en gang eller tok det ett par møter? Anonymous poster hash: 482db...7f7
Gjest New_Girl Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Vi fant hverandre på nettet. Det var klaff omtrent før vi møttes! Vært sammen i 10 år nå 😊
frkmiss Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Jeg traff en av mine tidligere kjæreste på nett. Det var vel aldri noe klaff mellom oss, å jeg tok ikke forholdet noe seriøst. Men jeg skulle flytte til ny by og tenke at han kunne vise meg rundt og kanskje han hadde noen venner jeg kunne bli kjent med. Tok aldri forholdet våres seriøst og prøvde å komme meg ut av forholdet flere ganger uten hell, men til slutt når jeg flyttet fra byen igjen hjalp det.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Ja, det klaffet med en gang. Etter et par dager med chatting så gikk han nr mitt og vi snakket i 3 timer i strekk. Etter to uker møttes vi,og det klaffet med en gang. Vi møttes ved juletregrana på Oslo S like etter jul, og gikk for å spise middag et sted. På restauranten satt vi og holdt hender,og når vi dro derfra leide vi hender sammen. De neste 4-5 dagene tilbragte vi sammen. Vi ble offisielt sammen et par måneder etterpå,men egentlig visste begge to at "this is it" med en gang vi så hverandre for første gang. Nå har vi vært sammen i snart 8 måneder og vi legger planer sammen for fremtiden. Det er helt sykt,men jeg er så glad for å ha møtt han. Dette er bare et bevis på at flaks og timing er en stor del av dating og det å finne den "perfekte partneren" Anonymous poster hash: 5124d...408 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 fant min nåværende kjæreste på nett <3 Tinder av alle steder klaffet ved første møtet
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Så koselig Hva gjorde noen av dere på første møtet? Anonymous poster hash: 482db...7f7
Gjest Dalma Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Ja. Skulle egentlig bare pule, men så lagde han mat til meg og lo av vitsene mine, og så tok vi en spontantur til Vegas og giftet oss. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Jepp, for seks år siden. Klaff med en gang, men hadde snakket online/sms/tlf i ti mnd først. Det var veldig sånn "endelig kan vi være sammen på ordentlig". Anonymous poster hash: 5e303...379
fruBeist Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Kom over en interessant profil på gaysir.no. Skrev en liten hilsen i gjesteboka og noen minutter etter kom det en melding i innboksen min. Vi fant tonen med en gang. På den tida hadde ikke jeg nett hjemme (satt på kafé med wifi) så jeg sendte fra meg telefonnr mitt med oppfordring om å sende meg en sms, noe hun gjorde I den grad det er mulig ble jeg forelsket før første møte. Vi hadde daglig kontakt på nett eller sms, samt noen få sneglepostbrev og et par lange telefonsamtaler. Da hun kom på besøk til min by etter ca 6 uker med kontakt visste jeg med en gang at dette var riktig. Dagen etter sa jeg at vi skulle gifte oss Dette er litt over seks år siden, og i september har vi fire års bryllupsdag 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 møtte min samboer gjennom 4 år på sukker. For han var det forelskelse ved første blikk for meg tok det en 4-5 dater.... Anonymous poster hash: 75a7d...8fe
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Jeg møtte min på sukker. Hadde vært på noen dater før som var fine, men allikevel ikke helt optimale. Etter et par dater merker man fort om kjemien og tiltrekningen er der. Med min nåværende kjæreste var det klaff fra første møtet. Jeg merka ikke at jeg var skikkelig forelska før etter 2 måneder, men kjemien og tiltrekningen var der fra første stund.Vi har vært sammen 1 år ca. Anonymous poster hash: dd5e2...0d2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 Jeg møtte min på nett! Tok noen få møter før vi ble sammen, men ikke så mange.
Ms. Steele Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 Har akkurat møtt en på nett nå. Han er forelsket, men jeg trenger nok litt mer tid.
Rebfowla Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 fant min på nettet, møtte han hjemme hos han og hadde veeldig spontan og "in the moment" sex. dro derfra til en veninne, så endte jeg opp med å hente han samme kveld:) vært sammen siden det! så ja, vil si love at first sight her. vært sammen snart halvannet år:)<3 er 21 & 22 år gamle
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #16 Skrevet 29. juli 2014 Møttes på kg Anonymous poster hash: 2bdbd...187 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #17 Skrevet 29. juli 2014 Er det mange som fant kjæresten sin på nettet? Var det klaff med en gang eller tok det ett par møter? Anonymous poster hash: 482db...7f7 ja, på blink. bare helt tilfeldig. Klaff med engang og omtrent før vi møttes . Vi er gift og vært sammen i 9 år Anonymous poster hash: fb583...152
Wonderbitch Skrevet 29. juli 2014 #18 Skrevet 29. juli 2014 Er det mye jobb? (Møte mange frosker før prinsen osv)
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #19 Skrevet 29. juli 2014 Ja, på Blink! Hoho, vi begynner visst å bli gamle. Skjedde tilfeldig, så inviterte han meg på middag, og siden utviklet det seg til et solid forhold.Anonymous poster hash: 0a47c...ab1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #20 Skrevet 29. juli 2014 Jepp! Var klaff med en gang, og kunne aldri drømt om en annen mann. Han er helt perfekt for meg. Ble sammen etter første møtet, og skal nå flytte sammen Traff han for mange år siden på en chatteside. Er 19 og 24 Anonymous poster hash: 8989a...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå