AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Hei Kort fortalt: Eksen min forlot meg i januar, og valgte ei annen jente overfor meg selv om han sa at han ville gifte seg og ha unger med meg. Vi beholdt kontakten, men jeg prøvde flere ganger å bryte fordi det gjorde for vondt. Han kjempet for å ha meg i livet, og jeg ble overtalt til å bli. Jeg er den eneste eksen han har kontakt med. For noen dager siden hadde jeg virkelig bestemt meg for å kutte kontakten, men da sa han bl.a at følelsene hans for meg er tidløse, han er like glad i meg nå som da vi var sammen, og selv om ordene ikke kan bli sagt så er jeg en av hans beste venner. Jeg kutta ikke kontakten likevel, og han ble glad. Noen dager senere sa han at han savner meg, og at han syns det er trist å tenke på at han kunne vært med meg og levd et annet liv, men ikke kommer til å gjøre det. Han syns det var synd at det ble som det ble, men han håper vi kan være venner for alltid. Så sa han at han var glad i meg. Han ringer meg noen ganger i uka (når han ikke har dama på besøk eller omvendt) og vi har det gøy når vi snakker sammen. Noen dager kan han ringe mange ganger bare for å snakke. Han er også den eneste jeg kan snakke om alt mulig midt på natta. Jeg sletta han på Facebook i vår da han ble sammen med jenta si, men vi har snakka mye der også. Jeg vurderer faktisk å legge han til igjen. Han støtter meg, og sier pene ting til meg innimellom selv om han har kjæreste. Han er svært ivrig på at jeg skal spille de spillene som han liker. Takka være han så spiller jeg mange gøye spill som er en stor del av hverdagen min. Vi er begge 20 år. Hva tror dere? Anonymous poster hash: dee20...a9a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Takk for svar Det er det jeg har hatt mistanke om. Jeg konfronterte han med det når jeg skulle kutte kontakten, men han ville jo at vi skulle være venner. Han sa at han trenger samtalene våre for å holde livsgnisten oppe. De har et avstandsforhold der de må ta fly hver gang de besøker hverandre. Hun skal studere og han skal jobbe hjemme, og de kommer nok ikke til å se hverandre så mye i løpet av høsten i hvert fall. Så jeg lurer på hvordan dette skal ende. Han påstår at hun er soulmaten hans da... Men tror dere han mener alt han sier? Eller sier han det bare i tilfelle forholdet deres skulle ryke, og han vil komme tilbake til meg? Ts Anonymous poster hash: dee20...a9a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 han har deg der bare for å kunne snike seg innpå igjen om det skulle bli slutt med dama han er med nå. Anonymous poster hash: e68ae...112 5
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Han holder deg på gress og utnytter deg, samtidig som han bedrar dama si. Han fyren her er jo et kupp... 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Dama hans liker ikke at han snakker med meg. Hun er redd at jeg vil prøve å få han tilbake. Kjærlighetssorgen min har bleknet litt, men jeg savner han av og til da. Men da tenker jeg at hvis jeg hadde vært sammen med han nå, så hadde han snakka slik med hun også. Da hadde jeg nok blitt sjalu... Jeg var ute i helgen (første gang på flere år) og jeg må si at det var utrolig gøy. Det var så gøy å merke at andre gutter var interessert i meg, og jeg følte meg veldig komfortabel. Han lurte på om jeg hadde det gøy, og da fortalte jeg litt om kvelden. Han virket litt "fjern". Når jeg spurte han om tips, så sa han at ALLE gutter (utenom de med damer) tenker på å få seg noe/ha sex når de er ute, og at de som oftest har en plan for å gjennomføre det. Han vet at jeg er en rolig person som ikke kunne tenke seg/ikke tørr å ha en one night stand, så kanskje det var derfor han sa det? (Men noen ganger oppmuntrer han meg til å gå ut og finne en annen) Etterpå sa jeg at jeg hadde lagt til en gutt jeg møtte på Facebook. Da gikk han innpå profilen min, og det var da han sa at han savner meg og er glad i meg. Hvordan skal jeg forholde meg til han? Det gjør heldigvis ikke vondt nå lenger. Ts Anonymous poster hash: dee20...a9a
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Du skal avvise ham fullt og helt. Han er en kynisk dass som manipulerer og bruker både deg og dama si. Det er f.eks. ikke ditt ansvar å gi ham livsgnist. Om han ikke klarer det på egenhånd så har han et digert problem han må fikse på egenhånd. Og, hva pokker skal han med ei dame som ikke gir ham livsgnist? Beklager, men du har med en manipulerende og kynisk drittsekk å gjøre her. 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Jeg klarer ikke å avvise ham. Jeg er fortsatt glad i han, og han er en av mine beste venner. Men jeg har jo innsett at han ikke fortjener meg som kjæreste, og jeg kommer ikke til å ta han tilbake om han prøver seg. Det er litt deilig å gjøre han sjalu. F.eks legger jeg ut bare positive og morsomme snaps på My Story, ber han om noen guttetips innimellom, forteller om treningsresultatene mine (han var veldig interessert i rumpa mi) innimellom og jeg virker generelt glad. Jeg begynner rett og slett å leve livet uten han, og jeg føler han blir litt sjalu Men tror dere ikke at han har litt følelser for meg selv om han er sammen med ei annen? Anonymous poster hash: dee20...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Jeg klarer ikke å avvise ham. Jeg er fortsatt glad i han, og han er en av mine beste venner. Men jeg har jo innsett at han ikke fortjener meg som kjæreste, og jeg kommer ikke til å ta han tilbake om han prøver seg. Det er litt deilig å gjøre han sjalu. F.eks legger jeg ut bare positive og morsomme snaps på My Story, ber han om noen guttetips innimellom, forteller om treningsresultatene mine (han var veldig interessert i rumpa mi) innimellom og jeg virker generelt glad. Jeg begynner rett og slett å leve livet uten han, og jeg føler han blir litt sjalu Men tror dere ikke at han har litt følelser for meg selv om han er sammen med ei annen? Anonymous poster hash: dee20...a9a Følelser. Hva legger du i det ordet? Mulig han vil ha i pose og sekk. Jeg ville ikke hatt en slik mann... Anonymous poster hash: c3d5a...606 1
notebook Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Jeg tenker at du skall gjøre litt som du allerede gjør.Med det mener jeg lev ditt eget liv ikke tenkt på hva han synes og mener om det du gjør. Gjør ting du liker og fokuser på ditt liv, hvis du føler det blir negativt med for mye kontakt med ham så sier du fra om det.Og hvis han ikke respekterer det så kutter du ham ut. Ha han som en venn:), jeg synes ikke det du sier om han betegner han som en stor drittsekk Det er vanskelig og si om han er oppriktig glad i deg og liker å snakke med deg og ha kontakt med deg eller om han holder deg på gress" som enkelt ovenfor hevder. Så lenge du er over kjærlighetsorgen etter bruddet deres og du liker og snakke med ham og dere går godt ilag som venner ser jeg ingen grunn til at du skall bryte all kontakt. Men med det sagt så synes jeg du skall være obs på at du skylder han ingen ting, det var han som slo opp med deg, du skall ikke ha dårlig smavittighet for og treffe nye gutter flørte osv! 1
Teethgrinding Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 Han bruker deg rått fordi du er naiv. Du mangler livserfaring nok til å avsløre spillet. Ta det fra en med peiling på playere; du går rett i fella. Om ett år ringer han på døren din med en tårevåt historie om noe søsken med kreft, terror-eks av uante dimensjoner, og stort behov for å bare "klemme litt". Plutselig er klokken litt for mye og en hånd kommer "plutselig" feil sted. Også han som er så sårbar og sjarmerende? Vips, du er playet. Så lett at det er skummelt. Det verste er at du ikke aner når telefonen kommer. Den kan komme om to år, tre år.? Men den kommer, og da er du sjanseløs etter alt arbeidet han har lagt ned i å preppe deg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 Følelser. Hva legger du i det ordet? Mulig han vil ha i pose og sekk. Jeg ville ikke hatt en slik mann... Anonymous poster hash: c3d5a...606 Jeg mener at han f.eks fortsatt er tiltrukket av meg og vil ha en fremtid med meg. Han sa jo at følelsene hans for meg er tidløse, men han sa det kanskje bare for å få meg til å bli? Jeg er enig. Jeg vil ikke ha en slik mann jeg heller, for jeg kan jo ikke stole på han lenger. Det sa jeg til han... Ts Anonymous poster hash: dee20...a9a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 Jeg tenker at du skall gjøre litt som du allerede gjør.Med det mener jeg lev ditt eget liv ikke tenkt på hva han synes og mener om det du gjør. Gjør ting du liker og fokuser på ditt liv, hvis du føler det blir negativt med for mye kontakt med ham så sier du fra om det.Og hvis han ikke respekterer det så kutter du ham ut. Ha han som en venn:), jeg synes ikke det du sier om han betegner han som en stor drittsekk Det er vanskelig og si om han er oppriktig glad i deg og liker å snakke med deg og ha kontakt med deg eller om han holder deg på gress" som enkelt ovenfor hevder. Så lenge du er over kjærlighetsorgen etter bruddet deres og du liker og snakke med ham og dere går godt ilag som venner ser jeg ingen grunn til at du skall bryte all kontakt. Men med det sagt så synes jeg du skall være obs på at du skylder han ingen ting, det var han som slo opp med deg, du skall ikke ha dårlig smavittighet for og treffe nye gutter flørte osv! Takk for det Jeg er nok over kjærlighetssorgen nå, rett og slett fordi jeg har innsett så mange ting. Jeg fortjener en som elsker bare meg. Hvis vi hadde vært sammen nå, hadde jeg bare lurt på om han snakket mye med hun, og i verste fall snakket seksuelt. Han kan ikke få begge Vi har det veldig gøy når vi snakker sammen. F.eks ringte han meg etter jobb i dag, bare for å snakke. Jeg kommer nok ikke til å kutte kontakten helt, men jeg kommer nok ikke til å ta så mye initiativ til å snakke heller Han er en god venn, men jeg vil ikke at han skal tro at han har meg dersom forholdet ryker. Ts Anonymous poster hash: dee20...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #15 Skrevet 29. juli 2014 Jeg mener at han f.eks fortsatt er tiltrukket av meg og vil ha en fremtid med meg. Han sa jo at følelsene hans for meg er tidløse, men A: han sa det kanskje bare for å få meg til å bli? B: Jeg er enig. Jeg vil ikke ha en slik mann jeg heller, for jeg kan jo ikke stole på han lenger. Det sa jeg til han... Ts Anonymous poster hash: dee20...a9a B: Flott! A: Ja, han prøver nok å holde på deg. Hør på gode råd fra Arcturus som virker å ha solid erfaring og kloke råd til deg Anonymous poster hash: c3d5a...606 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #16 Skrevet 29. juli 2014 Han bruker deg rått fordi du er naiv. Du mangler livserfaring nok til å avsløre spillet. Ta det fra en med peiling på playere; du går rett i fella. Om ett år ringer han på døren din med en tårevåt historie om noe søsken med kreft, terror-eks av uante dimensjoner, og stort behov for å bare "klemme litt". Plutselig er klokken litt for mye og en hånd kommer "plutselig" feil sted. Også han som er så sårbar og sjarmerende? Vips, du er playet. Så lett at det er skummelt. Det verste er at du ikke aner når telefonen kommer. Den kan komme om to år, tre år.? Men den kommer, og da er du sjanseløs etter alt arbeidet han har lagt ned i å preppe deg. Uffda, hørtes ikke bra ut. Jeg er nok for snill og naiv, men jeg har blitt mye mer skeptisk til gutter etter at han forlot meg. Tenk å gå fra "du er den rette, jeg vil gifte meg med deg og ha unger med deg" til å omtrent ignorere meg på veldig kort tid (snakk om to uker). I tillegg pulte han den andre jenta, mens jeg satt hjemme alene og håpet på å snakke med den jeg elsket. Vi slo opp i fjor høst da, men prøvde igjen i jula, så han var egentlig ikke utro. Men jeg kan ikke stole på folk lenger. Han er veldig god med ord og er god til å overtale meg. Derfor skal jeg jobbe med å stå imot og si nei. Ts Anonymous poster hash: dee20...a9a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #17 Skrevet 2. august 2014 Ts her igjen Han ringte meg for noen dager siden. Han fortalte at han hadde dedikert dagen til meg, fordi han gjorde mye av det vi gjorde da vi var sammen. Han snakket mer med den koselige "kjærestestemmen", sa at han var glad i meg + at han håper vi kan møtes en dag. Han håper vi kan være venner for alltid. I tillegg snakket vi om en gave jeg skulle gi til han for 1/2 år siden (men jeg gav den ikke siden han heller valgte den andre jenta). Han syns det var trist og han ble ennå tristere når jeg fortalte at jeg hadde brent gaven (et maleri jeg malte). Jeg sa at jeg fortsatt hadde skissen, men at den ikke er ferdig. Da sa han "akkurat som forholdet vårt det". Han har ringt meg noen ganger før jobb også (før kl.6), bare for å snakke. Jeg fortalte også om en tidligere klassekamerat av han som er interessert i meg. Denne klassekameraten ville møte meg og ha sex med meg, og det likte han ikke. Jeg følte han ble litt merkelig i stemmen sin, og han sa at jeg ikke burde gjøre det. Så det er vel tydelig at han vil komme tilbake til meg? Han bare forbereder meg på det? Kanskje han innser at avstandsforholdet deres ikke kommer til å funke. Men slapp av, jeg skal ikke ta han tilbake! Jeg er endelig ferdig med kjærlighetssorgen nå, og vil ikke risikere å bli såret av han IGJEN. Jeg vet at jeg aldri mer kan stole på han. Anonymous poster hash: dee20...a9a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #18 Skrevet 15. august 2014 Han bruker deg rått fordi du er naiv. Du mangler livserfaring nok til å avsløre spillet. Ta det fra en med peiling på playere; du går rett i fella. Om ett år ringer han på døren din med en tårevåt historie om noe søsken med kreft, terror-eks av uante dimensjoner, og stort behov for å bare "klemme litt". Plutselig er klokken litt for mye og en hånd kommer "plutselig" feil sted. Også han som er så sårbar og sjarmerende? Vips, du er playet. Så lett at det er skummelt. Det verste er at du ikke aner når telefonen kommer. Den kan komme om to år, tre år.? Men den kommer, og da er du sjanseløs etter alt arbeidet han har lagt ned i å preppe deg. Ts her Den telefonen kom i forrige uke faktisk. Han ble dumpa av dama si. Men det som var mer sjokkerende var at de var forlovet! Det fikk jeg vite da han ringte meg sent om kvelden. Hun hadde spurt han ca. en mnd før hun slo opp med han. Jeg ble mer sjokka av det Anonymous poster hash: dee20...a9a 2
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2014 #19 Skrevet 15. august 2014 Hun er ikke dum hun dama. Nå er spørsmålet, vil du være like smart? 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #20 Skrevet 15. august 2014 Slik du skriver høres det slett ikke ut som om du er over han. Virker mer som om du vil "vinne" over den andre jenta og få han tilbake. Hvilket er en veldig dårlig idé!! Det lureste du kan gjøre er å holde deg unna fyren. Nå kan han sitte der og kjenne på ensomheten og angre på sitt valg. Det er alltid en grunn for at noe tar slutt... Gå videre og finn en mann som fortjener deg!Anonymous poster hash: 77c6d...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå