Gå til innhold

Elsker snop, har funnet løsningen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har laget en personlig regel om at jeg ikke får trykke i meg søtsaker uten å ha trent hardt. Kommer nettopp inn fra en 8 km springetur og har trykt i meg schmågodt og sjokomelk, herlig! Har gått ned 7 kg siden jeg begynte med dette regimet for et halvt års tid siden, anbefales!

Anonymous poster hash: 5cf58...456

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville også prøvd å vende meg av sukkeravhengigheten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville også prøvd å vende meg av sukkeravhengigheten.

Nei, det går nok aldri, men nå trenger jeg det ikke heller!

• Liker 1
Skrevet

Nei nei. Flink hvertfall :blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt farlig for kroppen med mye sukker, selvom du ikke blir fet.

Anonymous poster hash: c82f6...f1e
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt farlig for kroppen med mye sukker, selvom du ikke blir fet.

Anonymous poster hash: c82f6...f1e

Farlig og farlig.

Man kan ikke slutte å spise bare fordi det er en liten sjanse for at man blir kvalt av maten.

• Liker 2
Gjest bustyvel
Skrevet

Hva skjer den dagen du ikke kan trene da, f.eks. ved skade, sykdom eller graviditet? Bedre å begrense snopet kanskje :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bytte ut snopet i masse god frisk frukt, og lys sjokolade i mørk sjokolade.

Veldig godt jobbet forresten :-)

Anonymous poster hash: 80685...aea
Skrevet

Så det er løsningen? Synes der virker litt desperat, trene for å spise liksom. Flink som har gått ned 7kg, men det er nok fordi du har trent ikke fordi du har funnet "løsningen". Jeg for min del trener og spiser sunt og kan unne meg litt godteri i ny og ne om jeg har lyst på. Ikke fordi jeg trener, men fordi jeg har lyst på. Blir bedre også om man ikke spiser det hele tiden ;)

Det å begrense søtsaker/slutte med det over en periode gjør at du ikke lenger føler du må ha det. En litt sunnere løsning.

Gjest Coolaid
Skrevet
AnonymBruker, on 29 Jul 2014 - 17:31, said:

Sunnhet ligger ikke i utseende, vekt eller hva man presterer av trening. Det handler om hvordan kroppen ser ut på innsiden. Men ikke sikkert du er ute etter sunnhet ? Kanskje du bare vil se bra ut ?

Alle vil være slank, men få vil ha livsstilen.

Skrevet

Ja, er det ikke slik mange spisefordtyrrelser starter?

• Liker 2
Skrevet

Bo i kollektiv og ha godteriet på kjøkkenet

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor mye snop tillater du deg etter en joggetur på 8 km?

Har du regnet på kalorier?

Anonymous poster hash: 5ba72...cb9
AnonymBruker
Skrevet

dette er det dummeste regimet jeg har hørt, 7km tur brenner såvidt opp en litago. om du trykker inn godteri i tillegg vil du øke i vekt.

Anonymous poster hash: 90d61...67d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

dette er det dummeste regimet jeg har hørt, 7km tur brenner såvidt opp en litago. om du trykker inn godteri i tillegg vil du øke i vekt.

Anonymous poster hash: 90d61...67d

Sikkert derfor jeg har gått ned 7 kg det siste halvåret, fordi regimet mitt i følge deg gir en vektøkning. Smarting.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor mye snop tillater du deg etter en joggetur på 8 km?

Har du regnet på kalorier?

Anonymous poster hash: 5ba72...cb9

Regne på kalorier? Største tullet jeg har hørt. Jeg spiser det jeg har lyst på, funker fett.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er det ikke slik mange spisefordtyrrelser starter?

Spiseforstyrrelse å spise det man har lyst på, faktisk? Den var ny.

Skrevet

Styrk sjokolademelk er et supert alternativ.

Gjest Coolaid
Skrevet

Du går ned i vekt fordi aktivitetsnivået ditt har økt, samt at du ligger i kaloriunderskudd. Du er bare heldig fordi du har truffet rett på. Du hadde fått den samme effekten dersom du byttet sjokoladekaloriene mot kalorier fra sunnere mat. Det er ikke godis og jogging som hjelper deg ned i vekt. Dette er bare kalorier inn og ut.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Synes det høres greit ut så lenge man tar seg en smakebit og begrenser seg og spiser skikkelig mat etterpå, ikke om man presser i seg en haug av chips, sjokolade og annet.

Alt handler om kalorier og hvor mange av de du forbrenner, men det gjelder også å tenke på hva slags kalorier man får i seg. Mat er ikke trøst, eller straff, det er energi og det som skal holde oss gående gjennom dagen og bygge opp kroppen. Blir ærlig talt litt dårlig av tanken på å hive i meg sjokolademelk etter en hard treningsrunde, trodde trening kontrollerte sukkersuget og fikk kroppen til å ønske seg sunn mat helt av seg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...