Nordlys Skrevet 28. juni 2004 #1 Skrevet 28. juni 2004 Lenge sidens sist nå! Men det har vært en tid til ettertanke etter at jeg skrev innlegg her og fikk mange gode råd av dere. Men nå er alle kort på bordet, så jeg tenkte jeg skulle takke for hjelpen og fortelle hvordan ståa er nå! Kort fortalt fikk jeg hjelp etter at mannen min hadde sendt en SMS feil til meg, med et innhold som kunne tolkes til utroskap! Noe mannen min benektet og at dette kun var bekjentskap uten noen form for slik kontakt. Et av råden var å få en telefon utskrift for å kunne sjekke om det hadde vært mye kontakt mellom min mann og vedkommende som meldingen egentlig var til. utskriften er kommet og de bekrefter min manns historie - heldigvis!! Så nå satser vi for fullt igjen på dette ekteskapet etter en ukes pause og vel så det. Men vi har fått en stygg skrape i lakken og har bestemt oss for å gå i terapi til høsten. Vi har fått time hos en familierådgiver. Så vil tiden vise om det er håp i hengende snøre ..... eller! Har forresten skjønt i ettertid at det med flørtete SMS er uten at det ligger noe bak er ganske utbredt blant folk. Så bare vær obs det er lett å misforstå.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #2 Skrevet 28. juni 2004 Det var jo godt å høre Nordlys. Lykke til i fremtiden :-) Det er ikke altid man behøver å tro det værste :-)
nessi Skrevet 28. juni 2004 #3 Skrevet 28. juni 2004 Så godt og høre. Har tenkt på deg, og hvordan det gikk. Kjempeglad på deres vegne.
LilleBille Skrevet 28. juni 2004 #4 Skrevet 28. juni 2004 Godt å høre - at det ikke var så ille som det kunne se ut. Fint at dere tar tak i ting .. og prøver å jobbe med forholdet. Lykke til!..
Nordlys Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2004 Ja heldigvis for at ikke alt er så ille som det kan se ut til. Nå får vi feiret 5 års bryllupsdag likevel! Jeg var nok veldig i tvil om vi fikk oppleve det! Det positive er at mannen virkelig har insett at her gis det ikke ved dørene og er nå veldig oppmerksom og kunne nok ha gjort hva som helst for meg akkurat nå, tjihi! Det skal nytes en stund :-)
Champagne Skrevet 28. juni 2004 #6 Skrevet 28. juni 2004 Nå ble jeg glad! Skulle ønske alle menn var som mannen din
Gjest ikke innl *Fiona* Skrevet 28. juni 2004 #7 Skrevet 28. juni 2004 You go grrrrl! (Sjekket du historien med deres felles venn...?) Lykke til, dette var godt nytt!!
Bitte Skrevet 29. juni 2004 #8 Skrevet 29. juni 2004 Flott! Man skal passe seg for å "hoppe" til konklusjoner. Klart man skal følge magefølelsen,men det er nødvendig å prøve å holde hodet kaldt. Ha en fin sommer sammen!
Nordlys Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2004 You go grrrrl! (Sjekket du historien med deres felles venn...?) Lykke til, dette var godt nytt!! Ja vår felles venn ble helt fra seg for at jeg ikke hadde kontaktet han med en gang. Han kunne bekrefte mannen min sin historie. Og mente at jeg ville skjønne det selv om jeg møtte jenta det var snakk om, men det har jeg ikke behov for nå. Nå bare nyter jeg full oppmerksomhet, flotte komplementer og romlemantiske SMS`r fra mannen min Det blir en fin sommer! Kos dere alle sammen og nyt sommernatta i friluft, Tjihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå