AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Hei! Har en helt forferdelig rygg. Scoliosen dreper meg rett og slett, vondt i rygg, skuldre, og nakke, noe som blir til hodepine.. Det er vel min egen feil for har ikke trent på nesten 1 år, men av all smerte ble jeg bare deprimert. Nå har jeg flyttet til ny leilighet 100 meter unna et treningssenter så har ikke noe valg, + er veldig motivert. Noen som vet om noen gode rygg/skulderøvelser? Noe jeg også kan gjøre hjemme? Setter pris på svar! Anonymous poster hash: 0415f...79f
Supraspinatus Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Dette er en jobb for fysioterapeuter som kan vurdere deg og dine utfordringer. Om man skal bare slenge ut gode rygg og skulderøvelser så har du: Markløft (kongen av ryggøvelser), pull ups, skulder press, håndstående. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Har skoliose selv og har fått beskjed fra kiropraktor, som jeg går jevnlig til, at jeg må finne øvelser jeg klarer og som ikke utløser smerter i ryggen. Altså prøve meg fram og er det øvelser jeg er ukomfortabel med, så må jeg finne et annet alternativ. Lykke til med trening! Anonymous poster hash: 3dfe5...ca6
Leifr Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Var det noen som nevnte skoliose og markløft? Da kreves jo en rituell posting av en Lamar Gant-video: https://www.youtube.com/watch?v=PSVqlh7ePb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå