AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Hei! Jeg er en jente på 19år som lurer på å ta fallskjermkurs våren 2015. Men jeg kunne tenkt meg å høre andre sine opplevelser og intrykk av hvordan det var. Jeg er litt bekymret for om jeg skal klare det, mtp vekten min og at jeg ikke er så ekstremt sterk i armene. Har planer om å trene meg opp frem til det selvfølgelig. Vekten min ligger på rundt 50kg + - Vil det ha noe å si tror dere? Om du har tatt kurset, hvordan opplevde du det? Var det tungt og krevende? Anonymous poster hash: 3b79a...171
Gjest Malanthor Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Hei. Vekten din er ikke noe problem. Det finnes forskjellig utstyr for forskjellige størelser. Du trenger ikke og være sterk i armene men og ha et minimum av muskler i rygg og mage er fint for og stabilisere deg når du hopper alene, men første gang vil du jo hoppe tandem da er det ikke så viktig. Kurset er ikke noen big deal, men hvis du har høydeskrekk eller lignende vil jo det hele fortone seg noe anderledes.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Takk for svar! Da har jeg en mindre bekymring. Har allerede hoppet i tandem, så har heldigvis ikke høydeskrekk, da hadde saken vært en helt annen! TS Anonymous poster hash: 3b79a...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå