AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Må ha strømper på jobb, og foretrekker tynne stayups i 10 den. Men sliter litt med at silikonkanten blir så klam i denne varmen, og det blir ubehagelig/begynner å klø litt. De jeg har på nå er fra Lindex, men har også fra Oroblu og HM. Størrelsene er greie. Noen som vet om merker hvor silikonet ikke får denne effekten? Alternativet er selvsagt strømpebukser eller strømper med holder, men synes det er desidert mest praktisk og behagelig (vanligvis...) med stayups. Anonymous poster hash: 8b3a4...844
Gjest Lille-pus Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Silikon har den effekten. Jeg har ennå ikke sett et par hold-ups uten silikon, men det kan jo selvsagt finnes? Strømper, + smalt strømpebelte, og problemet er løst. Edit: Om du vil svi noen kroner så kan du eventuelt prøve disse, men jeg gir ingen garanti av noe slag. http://www.stockingshq.com/hold-ups-c2/simply-bare-ultra-sheer-hold-ups-p77 Endret 29. juli 2014 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå