Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har etter over 10 år i ensomhet med depresjoner og lav selvfølelse endelig mannet meg opp og aktivt gått inn for å finne noen, etter en stund med profil på nett kom jeg i kontakt med en jente som for meg virket å være i en liknende situasjon, vi chattet litt noen dager og bestemte oss for å møtes, det gikk bra og vi har datet i et par uker nå. problemet mitt er at jeg ikke føler meg tiltrukket av henne, og jeg klarer vel egentlig ikke å se for meg en framtid med henne, samtidig som at jeg er 34 år og ikke har det så lett å få kontakt med det motsatte kjønn føler at dette er den ene sjansen jeg får og om jeg ikke tar denne kommer jeg nærmest til å dø alene, det gjør at den ene halvdelen skriker kjør på! mens den andre roper stopp!, alternativene jeg ser for meg nå er å fortsette og håpe at jeg vil utvikle følelser for henne eller kutte det nå, såre henne og risikere at vi begge går tilbake til en ond sirkel med selvødeleggelse... noen psykologer der ute, på hobbybasis eller ei som har noen råd?

Anonymous poster hash: 06e6e...dfd

Anonymous poster hash: 06e6e...dfd
Videoannonse
Annonse
Gjest RockOn
Skrevet

Jeg tror ikke du trenger en utdannelse for å se at dette ikke er spesielt lurt.

Gjest daisydaisy
Skrevet

Du kan jo evt fortsette å treffe henne, men samtidig gjøre det klart at du vil møte andre folk også?

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du ikke bare er redd for å føle noe for henne, at du i dine ti år med depresjon har laget deg et skjold som ingen kommer igjennom?

Vet om flere som har det sånn... de faller rett og slett ikke for andre, nesten ubevisst, for de er redd for å slippe noen helt inn, redd for å bli såret osv. redd for å ikke bli likt tilbake, om den andre virkelig finner ut av hvem de er.

Men så klart TS, dette er den første jenten du treffer, så odsen for at hun skulle vært "the one" er nok også liten dessverre.

Hva med om du er ærlig med henne, forteller hva du føler, si at det går litt fort for deg, og at du først og fremst setter pris på vennskapet hennes?

Kanskje hun føler det på samme måte?

Du må aldri starte et forhold med noen du ikke er skikkelig glad i, en du ikke ser for deg livet ut med. Hun fortjener da mye bedre enn det, og det gjør du også.

Klart du ikke blir alene resten av livet, du har nå startet å date, og dette er kanskje bare begynnelsen på en spennende tid for deg :)

Verden blir et tryggere sted når man er med å fylle den selv. Jo mer du deltar, jo tryggere blir du :)

Noen smell får alle på veien, og bra er det, for det er de som gjør oss så himla bra til slutt :)

Lykke til TS :)

Anonymous poster hash: 64ed0...8df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...