AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 http://e24.no/digital/naa-begynner-juleshoppingen/23262490 Jeg startet i januar Legg gjerne inn julegavetips i denne tråden Anonymous poster hash: c6bd9...773
Fiolinisten Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har begynt så smått, men jeg kommer til å handle mye på nett med relativt lang leveringstid så jeg forsikrer meg om at jeg får gavene i tide. Hvis det ikke hadde vært for det så hadde jeg nok ventet til til senere.
Antoinette Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Har noen i boks allerede men det er fordi det er ting innkjøpt på ferie til steder jeg neppe kommer tilbake til før jul.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Jeg er nesten ferdig:) Vil få unna maset før vinteren. Jeg hater å stresse i desember. Anonymous poster hash: 0bf0a...193
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Begynner på det i starten av desember, og det synes jeg er tidlig.Anonymous poster hash: 7ec62...bad 2
Antoinette Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Enig med AB, jeg prøver å ha alle gavene ferdige innen november.
Hecubaa Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Jeg kjøper kun tre gaver til jul (mamma, pappa og søster) og de fikser jeg i desember, og i alle fall ikke i juli når det er over sol, sommer og tretti grader 1
Løvefrøken Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har i alle fall begynt å tenke, men gruer meg litt... Hjernen er helt tom i år... Tidligere bruker jeg i alle fall å ha noen ideer, men er helt blank...
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har kjøpt tre gaver, men jeg er ikke ferdig med noen. Alle mottakerne av disse skal få en eller flere ting til, så jeg føler ikke akkurat at jeg er godt i gang. Men det er nå en start. Jeg liker ikke å kjøpe så altfor mange gaver tidlig, fordi jeg synes det er kjekt å kjøpe noen ting fra ønskelister også, og de får jeg gjerne ikke før i november. I min familie/omgangskrets er vi glade i ønskelister, så jeg ville nesten blitt litt snurt om alle var ferdig med gavene før ønskelistene kom Anonymous poster hash: 5f526...1c1
Fandenivoldsk Skrevet 31. juli 2014 #10 Skrevet 31. juli 2014 Haha, I wish. Drar paa juleferie til Norge den 21 Desember, og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til aa handle alle gavene jeg skal ha med hjem den 20 Desember.. eventuelt i taxfree`n paa flyplassen..
Duckie Skrevet 31. juli 2014 #11 Skrevet 31. juli 2014 Har såvidt begynt å tenke på det, men ikke kommet i gang enda. Jeg synes det er veldig greit å begynne tidlig, man fordeler kostnadene over en lengre periode, bedre tid til å finne bra gaver, og slipper alt stresset i desember. Hater overfylte kjøpesentre, så unngår de så godt som mulig de siste ukene før jul. Og så er det deilig å nyte adventstiden, jeg synes det er kos med julepynting, kakebaking og gavepakking og vil heller bruke de dagene til slike ting.
sommermor Skrevet 31. juli 2014 #12 Skrevet 31. juli 2014 Ja,jeg har startet.Jeg handlet en gave da jeg var en tur til Oslo i sommer.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #13 Skrevet 31. juli 2014 Jeg er ferdig med tre julegaver. Deilig å starte tidlig og bruke advent til kos :-) Anonymous poster hash: bdf3f...3bc
Gjest brutal_mann Skrevet 31. juli 2014 #14 Skrevet 31. juli 2014 Nei. Denne kvalmende kommersielle kjøpepress orgien kan dere kalde overfladiske gullkalvdansere ha for dere selv.
ninuska_ Skrevet 31. juli 2014 #15 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har ikke begynt enda, men jeg kjøper dersom jeg kommer over en gave som jeg føler er perfekt til mottaker. Vil tippe at jeg er ferdig til november. Liker å ha god tid og bruke desember til kos og hygge framfor stress
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #16 Skrevet 31. juli 2014 Jeg er nesten ferdig:) Vil få unna maset før vinteren. Jeg hater å stresse i desember. Anonymous poster hash: 0bf0a...193 Nå er jeg ferdig:) Det er så deilig å tenke på at jeg ikke skal stresse mer med julegave for i år. Da blir det kun juleverksted og pepperkakehuskonkurransen! Til info så begynte jeg allerede å handle julegaver under januarsalget. Det har jeg gjort i mange år og sparer masse på det. Anonymous poster hash: 0bf0a...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå