Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når hverdagen kommer, den store forelskelsen har begynt å gå over til kjærlighet, og man begynner å bli trygge på hverandre. Hva gjør dere da for å holde på spenningen og romantikken?

Anonymous poster hash: 8b697...662

Videoannonse
Annonse
Gjest daisydaisy
Skrevet

Dere kan ta inn på et hotell og tilbringe natten der. Det kan krydre opp litt i en "kjedelig" hverdag.

Skrevet

Bruke et par kalorier på å finne på noen uventede ting man kan gjøre. Feks hvis man vanligvis ikke viser hengivenhet offentlig, kan man plutselig gjøre det likevel.

Gjest Artistina
Skrevet

Når hverdagen kommer, den store forelskelsen har begynt å gå over til kjærlighet, og man begynner å bli trygge på hverandre. Hva gjør dere da for å holde på spenningen og romantikken?

Anonymous poster hash: 8b697...662

Min erfaring er at man må like å være sammen. Min mann er min aller beste venn.

Det er jo hverdagen med sine hendelser som er det man mimrer om i ettertid, barn som kommer til, ferier man reiser på, mennesker man blir kjent med, jobbene våre, fritidsaktiviteter og trening, fester og sammenkomster, familie og venner, kjøp og salg av bolig, nye naboer osv ...

Det er hverdager det er flest av og det er jo de som er spennende - de som danner selve livet.

Hvis man begynner å fokusere på partnerens negative sider så er man på feil sti etter mitt syn. Alle har vi våre negative sider, men for å få et langt og godt liv så må man selvsagt ha en partner hvor de gode sidene overskygger de dårlige .. og hvor de gode sidene er de man først og fremst forbinder med personen.

Respekt og beundring er viktig. Selv etter 28 års samliv så slutter jeg aldri å beundre min mann for hans gode kvaliteter. Hans hjelpsomhet, utrolige arbeidskapasitet og hans kunnskaper om mangt og mye er sider jeg og de rundt ham setter høyt.

Man må kunne snakke sammen når hverdagen er vanskelig. Ingen forhold er en evig dans på roser. Dersom man tror at man skal gå gjennom et samliv uten å møte på vansker og dersom man ikke er villige til å jobbe seg gjennom vanskene så er ikke forholdet liv laga.

Begge må ha tro på forholdet og begge må ha lyst til å være sammen resten av livet, se verdien av å bevare familien intakt .. uten det så nytter det ikke med hundrevis av "kjærlighetsnetter" på hotell - da kan bare bare trekke inn årene etter mitt syn.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med det artistina skriver!

Kommunikasjon er alltid viktig, at man faktisk hører på hva hverandre har å si.

I hverdagen er det for meg viktigst med de "små" tingene. Det å si til hverandre når man synes den andre ser bra ut, eller er flink til noe. Eller det å komme med kaffe på senga, lage middag, komme med en kopp te...

Ellers er det det å ta tid til å bare være oss to. Vi er ikke så flinke på det, og har venner i huset omtrent hver dag. Derfor trenger vi å ta noen kvelder der vi bare sløver i sofaen sammen, og være bevisste på at vi trenger det.

Anonymous poster hash: f03f2...980

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...