AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Jeg ble nylig singel etter et langt forhold og tenkte å sjekke ut sukker igjen. Tror ikke jeg vil ha ny mann med en gang, men vil gjerne snakke litt med noen. Problemet er at da jeg logget inn og aktiverte profilen igjen, tilhører den plutselig en 27 år gammel svensk mann som kaller seg Bertil Olsson :S Hvordan i all verden har den profilen blitt laget med min mail? Uansett... Da denne Bertil ikke har gjort stort der inne, tenkte jeg bare å endre profilen så jeg blir meg igjen, men jeg får jo ikke endret kjønn til dame! Hvordan gjør man det? Nå får jeg bare masse matcher med andre damer. Anonymous poster hash: 92069...5a1
Gjest Eurodice Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Jeg ble nylig singel etter et langt forhold og tenkte å sjekke ut sukker igjen. Tror ikke jeg vil ha ny mann med en gang, men vil gjerne snakke litt med noen. Problemet er at da jeg logget inn og aktiverte profilen igjen, tilhører den plutselig en 27 år gammel svensk mann som kaller seg Bertil Olsson :S Hvordan i all verden har den profilen blitt laget med min mail? Uansett... Da denne Bertil ikke har gjort stort der inne, tenkte jeg bare å endre profilen så jeg blir meg igjen, men jeg får jo ikke endret kjønn til dame! Hvordan gjør man det? Nå får jeg bare masse matcher med andre damer. Anonymous poster hash: 92069...5a1 Jeg var utsatt for noe lignende på Q500. Der var det en dansk mann som hadde kopiert min profiltekst til punkt og prikke, bare justert litt på dansk og slik at den passet for en mann. Jeg var ikke særlig blid da jeg oppdaget dette, men måtte se det positive i at han syntes sikkert min tekst var bra. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 TS her Jeg lagde ny profil med en annen mail, men jeg må be dem slette denne svensken... Anonymous poster hash: 92069...5a1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Haha, er det xen din som har tullet? Hva har Bertil skrevet? Det må jo være noen som kan koden din eller har logget inn et sted der du har trykket "Husk passord".
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Haha, er det xen din som har tullet? Hva har Bertil skrevet? Det må jo være noen som kan koden din eller har logget inn et sted der du har trykket "Husk passord". TS her Eksen min vet ikke hva Sukker er en gang. Bertil har bare fylt ut relasjonsprofilen og generell info (bursdag, høyde,preferanser). Ingen bilder eller meldinger. Aner ikke hva som kan ha skjedd! Anonymous poster hash: 92069...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå