AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Jeg kommer sikkert til å få mye pepper nå men det er greit. Jeg vil gjerne få et annet syn på tingene enn det jeg har derfor skriver jeg her. Har de siste 4 mnd fått oppleve at tre gode venninner av meg har blitt sammen med menn som er på omtrent lik alder som faren min. Jeg synes det er ganske kvalmt og lurer i helvete på hva en så gammel mann kan se i en ung kvinne og hva en ung jente kan se i noe så gammelt. Ja da jeg er klar over at man ikke kan styre hvem man faller for her i livet men når det er så stor aldersforskjell må det jo skape et problem. En mann over 50 feks er nok ferdig med barn og har kanskje barnebarn mens mine venninner ikke har fått barn enda men vil ha det en dag. Vel dette synes jeg er er rart.. Jeg kaller de for kaja maja og thea. Thea er 25 år og har blitt sammen med en 52 åring. Han har selv en datter på 29 år. Hun hoppet rett inn i et forhold med han etter det ble slutt med xen omtrent. Kaja er 34 år og har blitt sammen med en på 60 ca. Hun har to barn og er ferdig med den biten men ser ingen fremtid med kjæresten sin. For henne er det et her og nå forhold. Maja er 30 år og har blitt sammen med en 52 åring. Ønsker barn i fremtiden. Har vært singel mange år før hun traff han. Hun sliter med å være attraktiv hos menn på sin egen alder grunnet overvekt. Dette vet jeg selv hvordan er da det var kun gamle menn på 50 og oppover som kontaktet meg på datingsider da jeg var singel. Jeg mener ikke at 50 eller 60 er gammelt sånn i alder. Men det er aldersforskjellen jeg synes er helt gal. Faren min er 56 år og på alderen til disse mennene. Jeg selv ville aldri vært på noen over 40 ca om jeg var singel. Finner de ikke noe bedre på en måte? Tar de til takke med hva som helst? Jeg prøver så godt jeg kan å ikke dømme men synes det hele er sært. For meg blir det gamle griser som skal ha seg en ung mus.. Så dere kan jo gi meg noen synspunkter her og kanskje få meg til å endre mening. Anonymous poster hash: f7697...e88 2
Mrs Smith Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Har ikke tanken slått deg at de er forelsket/elsker hverandre? Det er ikke alderen man forelsker seg i, men mennesket. Hva du synes er kvalmt har ingen relevans. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Fordi mennesker er dumme og besatt av lyst og "her og nå" tankegang. De tenker ikke på at at fyren kommer til å krepere lenge før dem og de blir sittende alene mesteparten av alderdommen. Anonymous poster hash: 376e5...34d 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Har ikke tanken slått deg at de er forelsket/elsker hverandre? Det er ikke alderen man forelsker seg i, men mennesket. Hva du synes er kvalmt har ingen relevans. Jeg har allerede skrevet det. Man styrer ikke hvem man faller for. Men synes fortsatt at det er sært. Det må jo bli problemer ut av så stor aldersforskjell. Anonymous poster hash: f7697...e88 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Jeg hadde en liten greie med en fyr som var 11 år eldre enn meg. Alder er bare et tall. Men det der er kvalmt. Aldri bli sammen med noen som kunne vært faren din tenker jeg....... Anonymous poster hash: b5ebe...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Jeg hadde en liten greie med en fyr som var 11 år eldre enn meg. Alder er bare et tall. Men det der er kvalmt. Aldri bli sammen med noen som kunne vært faren din tenker jeg....... Anonymous poster hash: b5ebe...1b2 Hvorfor? Anonymous poster hash: 794d7...77a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Hvorfor?Anonymous poster hash: 794d7...77a Hvorfor? Tenker bare det kunne vært kompisen til far. Lite tiltrekkende for min egen del.. Anonymous poster hash: b5ebe...1b2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Hvorfor?Anonymous poster hash: 794d7...77a Er ikke det ganske innlysende? Anonymous poster hash: 03e2b...c1a 3
Gjest Iben Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Jeg tror egentlig ikke det er noe poeng i forklare "hva en så gammel mann kan se i en så ung kvinne" for folk som ikke klarer å forstå det selv. Det blir liksom litt døfødt å skulle forklare noe på en rasjonell måte for mennesker som uansett er følelsesstyrte og bare tenker "æsj". Du får heller kose deg med dømminga di, tenker jeg. Endret 29. juli 2014 av evnukken 2
Samson66 Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Min x er 41 og gift med em på 58. Jeg er 48 og har vært sammen damer på 21,24,32 og 38.
wintergirl Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Jeg er enig med TS. Kan ikke noe for det, men syns det er kvalmt ass...
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 Er ikke det ganske innlysende? Anonymous poster hash: 03e2b...c1a At en som er 11 år eldre kan være faren hennes? Eh, nei? Anonymous poster hash: 794d7...77a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 At en som er 11 år eldre kan være faren hennes? Eh, nei?Anonymous poster hash: 794d7...77a Hun mente nok eksemplene ts kom med. Anonymous poster hash: 03e2b...c1a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 Hun mente nok eksemplene ts kom med. Anonymous poster hash: 03e2b...c1a Mente at jeg har vært sammen med en som er 11 år eldre enn meg, men ikke at han kunne vært faren min nei. Alder er bare et tall til en viss grad mener jeg. Som TS sa så kunne jo kjærestene vært fedrene, og det synes jeg er ekkelt rett og slett. Men likevel synes jeg det er verre at eldre mannfolk velger jenter som kunne vært døtrene deres. Anonymous poster hash: b5ebe...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #15 Skrevet 29. juli 2014 Jeg tror egentlig ikke det er noe poeng i forklare "hva en så gammel mann kan se i en så ung kvinne" for folk som ikke klarer å forstå det selv. Det blir liksom litt døfødt å skulle forklare noe på en rasjonell måte for mennesker som uansett er følelsesstyrte og bare tenker "æsj". Du får heller kose deg med dømminga di, tenker jeg. Jeg har ikke selv hatt forhold til menn som var mye eldre enn meg men min far var tjue år eldre enn min mor. Det ble et ganske så stort problem for min mor ettersom årene gikk. Man trenger ikke selv å ha erfart det for å vite at en så stor aldersforskjell kan by på store problemer når den eldste ikke lenger kan ta vare på seg selv mens den yngste fremdeles er i sin beste alder med full jobb og også skal være der for barn og barnebarn. Anonymous poster hash: 03e2b...c1a 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #16 Skrevet 29. juli 2014 Jeg er den unge jenta som fant meg en eldre mann. Hvordan det endte opp slik? Det var jo ikke meningen i noen tilfelle. Jeg er alt for ung og han er alt for gammel men vi klikket mentalt. Instant connection. Sex kom ikke på banen før etter flere måneder fordi begge to var nye og usikre når det kom til aldersforskjellen. Nå er vi et år inn i dette og ja... jeg må ærlig innrømme at jeg skjønner de som tenker æsj, for jeg var der selv, men nå sitter jeg med tidenes beste kjæreste og syns det er urettferdig at folk skal dømme at vi fant hverandre på tvers av alderspennet. Det er ikke enkelt, men av og til er det bare slik. Nå er vi 3 år inn i forholdet og har det helt supert sammen. Og neida, skal ikke stikke under en stol at kroppen min er "Ohmyfuckinggod!" for en eldre fyr, men hva så? Det er ikke derfor vi fant hverandre. Det er mer til historien en visuelle grabukker og småpiker som vil ha en god mann i senga. Jada. Jeg er fullstendig klar over at dette nok ikke er mannen jeg kommer til å ha for alltid og stifte familie med, men jeg har ikke det behovet nå og vi har det fint sammen her og NÅ. Og det er det viktigste for meg. Anonymous poster hash: 0336c...00e 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #17 Skrevet 29. juli 2014 Meg over. Ble rotete. TRE år inn i at vi "holder på" ett år inn i det med sex og slikt. MND blir til år og ja.. skylder på alkoholinntak og trøttskap. Ferie for pokker! Anonymous poster hash: 0336c...00e
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2014 #18 Skrevet 29. juli 2014 Om en er gjensidig forelsket, hvorfor nekte seg selv å ha noen fine år sammen? 2
Samson66 Skrevet 29. juli 2014 #19 Skrevet 29. juli 2014 Jeg er den unge jenta som fant meg en eldre mann. Hvordan det endte opp slik? Det var jo ikke meningen i noen tilfelle. Jeg er alt for ung og han er alt for gammel men vi klikket mentalt. Instant connection. Sex kom ikke på banen før etter flere måneder fordi begge to var nye og usikre når det kom til aldersforskjellen. Nå er vi et år inn i dette og ja... jeg må ærlig innrømme at jeg skjønner de som tenker æsj, for jeg var der selv, men nå sitter jeg med tidenes beste kjæreste og syns det er urettferdig at folk skal dømme at vi fant hverandre på tvers av alderspennet. Det er ikke enkelt, men av og til er det bare slik. Nå er vi 3 år inn i forholdet og har det helt supert sammen. Og neida, skal ikke stikke under en stol at kroppen min er "Ohmyfuckinggod!" for en eldre fyr, men hva så? Det er ikke derfor vi fant hverandre. Det er mer til historien en visuelle grabukker og småpiker som vil ha en god mann i senga. Jada. Jeg er fullstendig klar over at dette nok ikke er mannen jeg kommer til å ha for alltid og stifte familie med, men jeg har ikke det behovet nå og vi har det fint sammen her og NÅ. Og det er det viktigste for meg. Anonymous poster hash: 0336c...00e Go girl
Samson66 Skrevet 29. juli 2014 #20 Skrevet 29. juli 2014 Mye sneversynte folk asså... Høres ut som viss en voksen mann er sammen en ung dame så har han omtrent tvunget henne til det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå