AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Det er så utrolig mange vakre jenter på Sukker, som jeg ser har profilen sin i flere mnd om ikke år. Jeg synes det er litt rart at de henger der inne så lenge eller betyr det bare at valget av mannfolk er så utrolig dårlig? Jeg er jo klar over at kjemien teller inn, men det første man faktisk ser på når det kommer til nettdating er jo profilbildet. For å så lese hva som står på profilen deres. Er dette noe dere jenter tenker over mannfolk dere ser på Sukker? Anonymous poster hash: 9df6d...ee3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Det er så utrolig mange vakre jenter på Sukker, som jeg ser har profilen sin i flere mnd om ikke år. Jeg synes det er litt rart at de henger der inne så lenge eller betyr det bare at valget av mannfolk er så utrolig dårlig? Jeg er jo klar over at kjemien teller inn, men det første man faktisk ser på når det kommer til nettdating er jo profilbildet. For å så lese hva som står på profilen deres. Er dette noe dere jenter tenker over mannfolk dere ser på Sukker? Anonymous poster hash: 9df6d...ee3 Jeg er der inne, faktisk pålogga nå etter et halvt år. Det har vel egentlig vært fordi jeg brukte tinder mer. Og var uheldig med mannfolk og opptatt en stund. Vil jo at mannfolk skal se bra ut, og det er absolutt en del bra på sukker Anonymous poster hash: 17d63...ac2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har vært der inne i flere år, har alltid fått komplimenter for utseendet, får bra med oppmerksomhet fra menn IRL. Jeg får en del meldinger, det går litt i rykk og napp, og det er sjelden det er noe mer enn hei eller hei, hvor bor du osv. Sjelden jeg svarer på sånt. Jeg trives som singel, men kunne godt tenkt meg en mann om alt klaffet. På 4 år har jeg vært på ca 10 dates, sjelden det frister. Jeg synes egentlig sukker virker helt daut jeg, veldig mange av de samme som er der år inn og år ut iaf. Dessuten virker det som mange menn egentlig bare er der inne for å vindushoppe, og det gidder jeg ikke være med på. Profiler av typen er ikke desperat, vil bare se meg om, skal velge med omhu etc. styrer jeg langt unna. Dette er etter min erfaring menn det er helt meningsløst å ha kontakt med, ender bare med at de skal holde deg på gress fordi det kanskje kan dukke opp noe bedre. De er det skremmende mange av. Anonymous poster hash: 12e44...893 5
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Vel, når Sukker kaster ut knakende gode menn som undertegnede så er det ikke rart at damene der ikke finner en drømmemann! Noen knakk forresten koden for å finne ut forholdet mellom menn og kvinner. Det er 80% menn i medlemsmassen på Sukker. Mao, de aller fleste damer skulle ha nok å velge i. Kanskje det er for mange å velge i og at damene derfor aldri klarer å bestemme seg? Endret 29. juli 2014 av brutal_mann
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Vel, når Sukker kaster ut knakende gode menn som undertegnede så er det ikke rart at damene der ikke finner en drømmemann! Noen knakk forresten koden for å finne ut forholdet mellom menn og kvinner. Det er 80% menn i medlemsmassen på Sukker. Mao, de aller fleste damer skulle ha nok å velge i. Kanskje det er for mange å velge i og at damene derfor aldri klarer å bestemme seg? Hvorfor blir man kastet ut av Sukker? Anonymous poster hash: 17d4e...ef7 3
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Hvorfor blir man kastet ut av Sukker? Anonymous poster hash: 17d4e...ef7 Fordi en tar Sukker i elendig teknisk kvalitet igjen og igjen og igjen. Ting Sukker etter hver runde med kritikk retter opp i. Så, av ukjente grunner liker ikke Sukker å bli tatt med buksene nede av kundene sine ;-)
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Vel, når Sukker kaster ut knakende gode menn som undertegnede så er det ikke rart at damene der ikke finner en drømmemann! Noen knakk forresten koden for å finne ut forholdet mellom menn og kvinner. Det er 80% menn i medlemsmassen på Sukker. Mao, de aller fleste damer skulle ha nok å velge i. Kanskje det er for mange å velge i og at damene derfor aldri klarer å bestemme seg? 80% ??? Hvor har du det ifra? Vet forresten at den grønne lampa som viser hvorvidt man er online lever sitt eget liv. Den lyser iaf. minst en time etter at jeg har logget av. Vet ikke om det er det samme med menn, men det gir jo inntrykk av at det er langt flere pålogget enn det faktisk er. Er jeg inne en gang i timen da, så ser det ut som jeg er pålogget hele tiden. Irriterende. Og spesielt når jeg får kjeft for å ikke ha lest meldinger fordi vedkommende har "sett" at jeg er pålogget - mens jeg egentlig har logget av og lagt meg. Useriøst! Anonymous poster hash: 12e44...893 1
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 80% ??? Hvor har du det ifra? Anonymous poster hash: 12e44...893 Hvis du går på siden for nye brukere og holder musepekeren over siste nye bruker så vil du nede i nettleseren se hele url'en til brukeren. Denne slutter på seks siffer som er et løpenummer. En serie for kvinner, en serie for menn. Så er det bare å regne ut forskjellen på hvor langt i nummersererien en har kommet for det respektive kjønn. Ja, du må ha to kontoer. En som mann og en som kvinne. Sukker var alt annet enn blide på han som fant utav dette ;-)
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har vært på sukker i ca. 3 år og singel enda lengre. Jeg får mye komplimenter for utseendet, men har likevel veldig vanskelig for å finne kjæreste. Har dårlige erfaringer med menn og dårlig selvtillit på grunn av det, så da blir det slik. Vet ikke hva menn på sukker tenker om at jeg har vært der så lenge. Anonymous poster hash: bc4bc...b33 2
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har vært på sukker i ca. 3 år og singel enda lengre. Jeg får mye komplimenter for utseendet, men har likevel veldig vanskelig for å finne kjæreste. Har dårlige erfaringer med menn og dårlig selvtillit på grunn av det, så da blir det slik. Vet ikke hva menn på sukker tenker om at jeg har vært der så lenge. Anonymous poster hash: bc4bc...b33 At du enten lider av prinsesse-syndromet eller har issues.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har vært på sukker i ca. 3 år og singel enda lengre. Jeg får mye komplimenter for utseendet, men har likevel veldig vanskelig for å finne kjæreste. Har dårlige erfaringer med menn og dårlig selvtillit på grunn av det, så da blir det slik. Vet ikke hva menn på sukker tenker om at jeg har vært der så lenge. Anonymous poster hash: bc4bc...b33 Jeg har vært litt av og på møteplassen de siste 4 åra, fordi jeg har vært i forhold innimellom. Og jeg har sett ei dame som har profil der fra nærområdet mitt som hadde den samme for 4 år siden. Samme profilbilde, og omtrent samme tekst.... Virker ikke som det har skjedd så mye i livet hennes de siste åra:) Og hun er pålogget rett som det er. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt noen pauser fra sukker innimellom, og kommet tilbake igjen med nye bilder, og litt forandring av tekst innimellom Anonymous poster hash: 18055...be0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 At du enten lider av prinsesse-syndromet eller har issues. Jøss! Hvorfor tolker du det så negativt? Jeg ser etter han jeg skal stifte famlie og leve resten av livet med, syns liksom ikke jeg kan ta så lett på det heller. Jeg har vært litt av og på møteplassen de siste 4 åra, fordi jeg har vært i forhold innimellom. Og jeg har sett ei dame som har profil der fra nærområdet mitt som hadde den samme for 4 år siden. Samme profilbilde, og omtrent samme tekst.... Virker ikke som det har skjedd så mye i livet hennes de siste åra:) Og hun er pålogget rett som det er. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt noen pauser fra sukker innimellom, og kommet tilbake igjen med nye bilder, og litt forandring av tekst innimellom Anonymous poster hash: 18055...be0 Jeg har tatt pauser innimellom og er heller ikke kjempeaktiv på sukker fordi jeg bruker det som et supplement til å bli kjent med menn i virkeligheten. På de tre årene jeg har hatt profil der har jeg bare møtt en fyr. Profilteksten er oppdatert og nyere og flere bilder er lagt til i albume (som også er synlig for gratisbrukere). At profilbildet er det samme er mer tilfeldig, men også "riktig" ettersom jeg ikke har forandret utseendet på den tiden (hverken vekt, hårlengde eller måte å sminke meg på). Anonymous poster hash: bc4bc...b33 1
Gjest Silverstream Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 Etter at jeg snakket kjempelenge med en gutt på Sukker.no og til slutt spurte hvor han jobbet og hva han hadde sagt om jeg tok meg en tur innom mens han var på jobb, og han sa at da var det ikke sikkert han visste hvem jeg var, så slettet jeg meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå