AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg skal kjøpe meg noen nye klær, men jeg har ikke greie på hva som er inn nå. Jeg vil gjerne ha merkeklær som er populære, om har så mange ganger hørt om ralph lauren skjortene? Er de fortsatt populære? Eller er gant skjortene mer inn? Hvor får man kjøpt Gant og ralph lauren hen ? :laugh: Kan dere sende en link til noe annet av disse merkene som også ser bra ut, har en helt normal kroppsfasong så kler det meste tror jeg. Anonymous poster hash: 7ad0f...c41
Gjest Pheel Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Gant tror jeg er mer in for de over 60 nå. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Blås i hva som er populært og gå for det du liker og som du ser helt smashing ut i .Anonymous poster hash: 54725...7bd 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Gant tror jeg er mer in for de over 60 nå. Ok, trodde Gant også var inn i, har sett flere på skolen bruke det. Men samtidig langt flere eldre. Anonymous poster hash: 7ad0f...c41
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Noen som vet hvor man kan få kjøpt en Ralph lauren skjorte utenom på nettet ? Jeg har ikke nettbank så må kjøpe i butikk . :) Anonymous poster hash: 7ad0f...c41
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Noen som vet hvor man kan få kjøpt en Ralph lauren skjorte utenom på nettet ? Jeg har ikke nettbank så må kjøpe i butikk . :) Anonymous poster hash: 7ad0f...c41 Du trenger ikke nettbank for å ha Visa på bankkortet ditt, eller for å ha et kredittkort. Anonymous poster hash: ec862...96a 2
Gjest Lille-pus Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Og ta med et tips... Styr unna de RL skjortene hvor logoen nesten dekker hele venstre side. Det er forskjell på dameskjortene og herreskjortene, og på piqueskjortene og de langermede skjortene. En skjorte er ikke et begrep som bare har ett innhold 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Hvor gammel er du? Ikke kjøp klær fordi det er "populært". Kjøp klær fordi du liker det. Og hvis du er så opptatt av det skal være merkeklær, så kommer du vel til å ville vise det fram også.. men det er faktisk ganske teit med logoflashing. Anonymous poster hash: d252f...c5c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Hvor gammel er du? Ikke kjøp klær fordi det er "populært". Kjøp klær fordi du liker det. Og hvis du er så opptatt av det skal være merkeklær, så kommer du vel til å ville vise det fram også.. men det er faktisk ganske teit med logoflashing. Anonymous poster hash: d252f...c5c J Jeg blir 18 år Men vil helst ha merker framfor vanlige klær, og når det er så dyrt vil jeg ha det riktige Anonymous poster hash: 7ad0f...c41
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Hvilken by? Sandefjord Anonymous poster hash: 7ad0f...c41
Safiye Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 Morsom holdning du har "Men vil helst ha merker framfor vanlige klær, og når det er så dyrt vil jeg ha det riktige" Jeg bruker selv ganske mye klær med merker, men absolutt ikke fordi de har et merke på seg. Det føles ut som det er dette du ser etter, ut ifra hvordan du ordlegger deg. For all del, RL skjortene er gode å ha på seg, men det ser ut som om du kun vil ha dem fordi de er/var populære blant 18 åringene nå. Og ettersom du er atten børdu kanskje være litt mer nøye med hva du bruker pengene på ennbare det som er populært. Slike ting kan ofte være sesongbaserte, selvfølgelig vil RL skjortene være ganske "safe" gjennom flere sesonger, men du bør passe på og tenke godt om før du kjøper dyre ting som _muligens_ "forsvinne av moten". Nå som det er sagt, se etter kvaliteten i klærene. Skjekk ulltypen og vær sikker på at slike ting kan brukes mange flere ganger. Med dyre og gode kvalitetsklær må du være forsiktig med hvordan du vasker og oppbevarer dem. Jeg kjøpte for noen år siden en V-halset genser fra Gant, desverre krympet den allerede etter en gang i vask. Gant har generelt ganske fine klær etter min mening, men unngå for mye "logoflah". Samme gjelder enkelte av de tradisjonelle plaggene fra Ralph Lauren som poloskjortene, oxfordskjortene ol. Jeg vet ikke helt hvor du bor, men i Oslo området er RL blant annet å få tak i på Steen&Strøm og Ferner Jacobsen. obs. I sandefjord har jeg googlet at det finnes i butikken "hanne" Kongens gate 5. Anbefaler at du prøver klærene i butikk før du kjøper, spesielt hvis det er første gang du kjøper merket.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 For en tragisk holdning til klær. Prøv heller å finne din egen smak og stil, enn å bare gå etter andres oppfatning. Og merkervarer kan være ok klær de, men å gå kun etter merket og ikke selve varen gir ingen mening. Det eneste du ender opp med på dette viser er å bruke mye penger og ikke en gang finne en stil som passer deg.Anonymous poster hash: d4381...720 1
Chloe- Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 Sandefjord Anonymous poster hash: 7ad0f...c41 Spurte en kompis fra Sandefjord. Han sa beste skjortebutikken heter Pers Garage.
nicks803 Skrevet 29. juli 2014 #15 Skrevet 29. juli 2014 Eneste som selger RL i sandefjord er Pers Garage. Mye bra der.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #16 Skrevet 29. juli 2014 Om du er snart 18 så bør du kjøpe http://eu.abercrombie.com/shop/eu/mens-classic-fit Eneste som gjelder på skolen jeg jobber. VGS. Anonymous poster hash: 74728...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå