Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest at om man har frizzy krøller vil de bli mer strukturerte når man bruker balsammetoden. Jeg har naturlig litt fall i håret, men ikke mye. Det er ofte det legger seg helt pinne rett etter børsting. Nå har jeg brukt balsammetoden i rett over to uker og håret mitt har fått en del mer bølger. Kan det være håret mitt får litt mer bevegelse om jeg fortsetter å bare bruke balsam? Både faren og søsteren min har krøller, så det ligger jo i familien.

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har lest at om man har frizzy krøller vil de bli mer strukturerte når man bruker balsammetoden. Jeg har naturlig litt fall i håret, men ikke mye. Det er ofte det legger seg helt pinne rett etter børsting. Nå har jeg brukt balsammetoden i rett over to uker og håret mitt har fått en del mer bølger. Kan det være håret mitt får litt mer bevegelse om jeg fortsetter å bare bruke balsam? Både faren og søsteren min har krøller, så det ligger jo i familien.

balsammetoden?
Skrevet

balsammetoden?

For å forklare det kort går det ut på at manvvasker håret med balsam og ikke shampoo.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått mye bedre og finere bølger og krøller etter at jeg begynte med balsam i nederste halvdel av håret (etter hårvask)., så jeg tror ikke at det er et must å droppe sjampoen for å få det til.

Kult nå som bølger/ krøller er in :)

Jeg har også naturlig fall/ bølger

Anonymous poster hash: cca64...5cf

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har fått mye bedre og finere bølger og krøller etter at jeg begynte med balsam i nederste halvdel av håret (etter hårvask)., så jeg tror ikke at det er et must å droppe sjampoen for å få det til.

Kult nå som bølger/ krøller er in :)

Jeg har også naturlig fall/ bølger

Anonymous poster hash: cca64...5cf

Jeg har alltid brukt balsam i nederste del av håret, men aldri hatt så mye bølger som nå. Håret føles egentlig mye lettere ut nå også, så jeg er egentlig veldig fornøyd med å droppe balsam. Tror jeg skal fortsette med dette så lenge jeg kan.

Men krøller er aldeles nydelig. Jeg har lenge vært misunnelig på søsteren min for dette. Hun fikk dem ikke før hun fikk langt hår og klippet det opp da.

Endret av Persephone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...