Aelwyn Skrevet 28. juni 2004 #1 Del Skrevet 28. juni 2004 Er det noen som kan foreslå noe som er vanndrivende? Jeg har alt for mye vann i kroppen og føler meg oppblåst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 28. juni 2004 #2 Del Skrevet 28. juni 2004 Unngå mat med salt, og drikk mye vann. Det høres omvendt ut, men funker faktisk. Ellers så har de vanndrivende tabletter på helsekosten, men jeg er ikke helt sikker på at det er så trygt å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juni 2004 #3 Del Skrevet 28. juni 2004 Koffein er vanndrivende. (te, kaffe, cola.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. juni 2004 #4 Del Skrevet 28. juni 2004 Alkohol er også vanndrivende... Ellers har de sikkert noe på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 28. juni 2004 #5 Del Skrevet 28. juni 2004 Agurk skal være vanndrivende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. juni 2004 #6 Del Skrevet 28. juni 2004 De har tabletter på apoteket som virker vanndrivende. husker ikke navnet på dem, men spør de som jobber der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #7 Del Skrevet 28. juni 2004 Hvis jeg føler at jeg har mye vann, så drikker jeg en kopp te eller kaffe før jeg legger meg. Da må jeg gjerne tisse mye.... (kanskje koffeinet virker når jeg sover..?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 28. juni 2004 #8 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg bruker noen vanndrivende medisiner, men de er reseptbelagt. Har du store problemer med for mye vann i kroppen bør du snakke med legen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #9 Del Skrevet 28. juni 2004 eplecidereddik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2004 #10 Del Skrevet 28. juni 2004 Drikk mer vann. Og unngå salt. Ville ikke anbefalt vanndrivende tabletter, da dette er et problem som kan fikses uten slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 28. juni 2004 #11 Del Skrevet 28. juni 2004 Tror man får noe som heter Uvalett på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. juni 2004 #12 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har slitt med vann i kroppen, særlig vondt i hender og føtter, de siste par månedene. Fikk vanndrivende på resept hos legen, men var litt redd å ta disse over flere uker, da man fakstisk tisser ut viktige stoffer som man trenger! Etter en altfor kraftig fest forrige helg, våknet jeg i bakrus og fullstendig ute av form neste morgen - men for første gang på to måneder uten hevelser i hender og føtter! Så at alkohol er skikkelig vanndrivende, det kan jeg skrive under på. Men jeg anbefaler likevel ingen å bli utsatt for et alkoholsjokk av det kaliberet jeg fikk... :oops: Unngå for mye salt mat og drikk mye vann, slik at avfallsstoffer blir skylt ut av kroppen! Det er det enkleste og beste rådet, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #13 Del Skrevet 29. juni 2004 Den kan jeg skrive under på. Ser ut som om jeg har tatt av meg mange kilo dagen derpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå