Gjest nicecar Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 (endret) . Endret 28. juli 2014 av nicecar
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har møtt en mann som jeg har falt pladask for. Utifra det inntrykket jeg har fått så er det gjensidig. Han snakker/tekster til meg med store ord. Vi har hatt ett par dater sammen (Som det forøvrig har vært han som har tatt initativ til) og da har han oppført seg som om vi er kjærester allerede. Nesten alt er fryd og gammen.. MEN, til tider så kan det gå dager før han svarer på mine meldinger. Og ettersom jeg er så forelsket som jeg er så er det naturlig at jeg blir utrolig redd for at han kanskje ikke liker meg lenger. Huff føler at denne tiden er en berg og dalbane som inkluderer hele mitt følelsesregister. De dagene han sender melding( og da er det 4-5 etter hverandre) så er jeg tilfreds og lykkelig, men så kommer det dager jeg kanskje får 1 melding hvis jeg er heldig. Huff blir så frustrert av dette, av frykten for at han kanskje har mistet interessen Hva er normalt? Hva bør jeg forvente, og hvordan skal man takle denne datings-fasen? Føler meg helt hjelpesløs.. Kjærlighet skal ikke gjøre vondt. Tenk litt på det. Det er noe som jeg ikke helt greier å sette ord på, men det har med røde flagg å gjøre og Varselsklokker for at noe kan være uheldig for deg med denne relasjonen til denne mannen Anonymous poster hash: 7f8d7...6b9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har møtt en mann som jeg har falt pladask for. Utifra det inntrykket jeg har fått så er det gjensidig. Han snakker/tekster til meg med store ord. Vi har hatt ett par dater sammen (Som det forøvrig har vært han som har tatt initativ til) og da har han oppført seg som om vi er kjærester allerede. Nesten alt er fryd og gammen.. MEN, til tider så kan det gå dager før han svarer på mine meldinger. Og ettersom jeg er så forelsket som jeg er så er det naturlig at jeg blir utrolig redd for at han kanskje ikke liker meg lenger. Huff føler at denne tiden er en berg og dalbane som inkluderer hele mitt følelsesregister. De dagene han sender melding( og da er det 4-5 etter hverandre) så er jeg tilfreds og lykkelig, men så kommer det dager jeg kanskje får 1 melding hvis jeg er heldig. Huff blir så frustrert av dette, av frykten for at han kanskje har mistet interessen Hva er normalt? Hva bør jeg forvente, og hvordan skal man takle denne datings-fasen? Føler meg helt hjelpesløs.. Hvor lenge har dere kjent hverandre? Hvor mange ganger har dere møttes? Høres ut som om han allerede har makt over deg. Du spør: "Hvordan skal jeg reagere?" Jeg sier: lytt til det som følelsene dine prøver å fortelle deg. Det er ikke bra. Han er ikke bra for deg. Anonymous poster hash: 7f8d7...6b9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Det samme har skjedd meg før. Dere må prate sammen. Snakk med han. Spørr han hvorfor. Stol på meg, fortell han det du føler. Skal love deg det er godt å få ut alt enn å holde det inni seg! Det kan man bli psykisk sliten av.... Snakk med han! der fungerer alltid Anonymous poster hash: 72631...aec
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Gjør han noe spesielt de dagene han ikke svarer? Hvis ikke så ville jeg også reagert litt på det. Det tar ikke så lang tid å sende en melding, men det kan jo også være at han vil ta det litt rolig og ikke skremme deg helt?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Kommunikasjon er viktig i et forhold. Spørr han hva han vil.. Anonymous poster hash: 72631...aec
Gjest nicecar Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 (endret) . Endret 28. juli 2014 av nicecar
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Dette er heeeelt klassisk. damer legger masse i kommunikasjonen, også pr sms, menn ikke så mye. vi sjekker, venter, tenker og grunner- gutta er opptatt m andre ting og sender når de finner det for godt. Dette trenger altså IKKE å bety at han ikke er interessert. Min erfaring (og hva jeg har hørt fra andre) tilsier at sånn er det bare. Prøv å være opptatt dager da du ikke er m noen, ha et opplegg så du ikke blir gående og vente. og snakk med ham om det, selvsagt. Vær ærlig på hva du føler og hør hvor han vil Anonymous poster hash: 2956d...f0b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 har du prøvd å sende han en melding da? eller bare venter du på at han skal skrive til deg først? i så fall kanskje ta noe initiativ selv? høres ut som han står for det meste av framgang og at du holder deg relativt tilbakeholden til tross for at du sier du er stormforelsket. Anonymous poster hash: c5ace...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå