AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Kort fortalt: Jeg får låne ipad til mannen mens han er borte, og ved en feiltakelse kommer jeg inn på gmailen hans. Nysgjerrig som jeg, trykker jeg på en mail som er fra en dame. Der står det følgende: Hei "Petter". Så hyggelig at du og "Emma" vil ta turen til meg førstkommende mandag. Når slutter dere på jobb? Etter å google navnet til tilsenderen, finner jeg ut at det er en kollega. Senker skuldrene og konkluderer med at det er en jobbsamtale eller lignende. Får telefon fra mannen at han skal på grilling til en kollega etter jobb. Legger sammen to pluss to, og tenker at det var det de skulle. Jaja, litt rart at det kun er tre personer på en slik sammenkomst, og rart at det kun er han som er eneste hane i flokken. Er nødt å ringe mannen å spørre om en praktisk ting litt senere ut på kvelden, og spør i samme slengen om hvem han er på grillfest til. Nei, det er "Ole", en kollega av meg. Han lyver jo, men hvorfor lyver han om det? Dette hadde jo vært helt ok dersom han faktisk fortalte hvem han egentlig er hos. Nå er jeg lei meg og gretten kjenner jeg, og frykter det verste. Han er ukependler og bor i en annen kant av landet mandag- fredag. Vurderer å konfrontere ham med at jeg leste eposten hans, for så videre å konfrontere ham med hele saken. Synes ikke det er ok å lyve om slikt. Ikke ok å lese epost heller dog. På en annen side har han også sniklest innboksen på FB hos meg også.. Så så sint kan han umulig være. Synspunkt? Anonymous poster hash: e0c3b...f40
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Trådstarter her igjen: Og hvem er "Emma"?? Kollegaen hans fremstiller det som om de skulle være et par? Anonymous poster hash: e0c3b...f40
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Trådstarter her igjen: Og hvem er "Emma"?? Kollegaen hans fremstiller det som om de skulle være et par? Anonymous poster hash: e0c3b...f40 Er evt Emma også kollega av din mann, og at det er derfor hun andre skriver "du og Emma"? Anonymous poster hash: 0e966...a3e
Gjest lillelarve Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Man kan aldri vite. Det virker litt rart ja. For alt man vet kan det også hende at han ikke vil at du skal bekymre deg for at han er sammen med andre kvinner (vennskap). Uansett er det ikke bra å lyve. Eller så kan det være mer "alvorlig" enn det. Men det er vanskelig å si...
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Kort fortalt: Jeg får låne ipad til mannen mens han er borte, og ved en feiltakelse kommer jeg inn på gmailen hans. Nysgjerrig som jeg, trykker jeg på en mail som er fra en dame. Der står det følgende: Hei "Petter". Så hyggelig at du og "Emma" vil ta turen til meg førstkommende mandag. Når slutter dere på jobb? Etter å google navnet til tilsenderen, finner jeg ut at det er en kollega. Senker skuldrene og konkluderer med at det er en jobbsamtale eller lignende. Får telefon fra mannen at han skal på grilling til en kollega etter jobb. Legger sammen to pluss to, og tenker at det var det de skulle. Jaja, litt rart at det kun er tre personer på en slik sammenkomst, og rart at det kun er han som er eneste hane i flokken. Er nødt å ringe mannen å spørre om en praktisk ting litt senere ut på kvelden, og spør i samme slengen om hvem han er på grillfest til. Nei, det er "Ole", en kollega av meg. Han lyver jo, men hvorfor lyver han om det? Dette hadde jo vært helt ok dersom han faktisk fortalte hvem han egentlig er hos. Nå er jeg lei meg og gretten kjenner jeg, og frykter det verste. Han er ukependler og bor i en annen kant av landet mandag- fredag. Vurderer å konfrontere ham med at jeg leste eposten hans, for så videre å konfrontere ham med hele saken. Synes ikke det er ok å lyve om slikt. Ikke ok å lese epost heller dog. På en annen side har han også sniklest innboksen på FB hos meg også.. Så så sint kan han umulig være. Synspunkt? Anonymous poster hash: e0c3b...f40 Har du lest flere mailer og meldinger, med det samme du var inne på mailen hans? Kanskje du finner ut noe mer? Anonymous poster hash: 0e966...a3e
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 I og med at han velger å gå på denne grillfesten, samt lyve om hvem han er der sammen med så tror jeg han skjuler noe større. Og hvem er denne ´´Emma´´ ja? Kanskje en kollega han har et godt øye til? Jeg ville tatt turen ut til ham og konfrontert han.
Hjordis Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Mulig Ole og avsender er et par?? Endret 28. juli 2014 av Hjordis
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Mulig "Ole" ikke var nevnt i mailen? Mannen din er den eneste som kan svare på dette tror jeg. Anonymous poster hash: 30a8b...927
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Ja, det er jo flere alternativer. Mest sannsynlig skjuler han dette for ikke å uroe meg i forhold til at han er eneste hane i flokken. Men synes fortsatt det ikke er ok å lyve om det. Jeg får vondt i magen av å tenke på dette, og kommer nok til å konfrontere ham med det imorgen. Er litt urolig for hva svaret hans blir... Redd tankene mine er reelle. Anonymous poster hash: e0c3b...f40
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #10 Skrevet 28. juli 2014 Mulig Ole og avsender er et par?? Smart tenkt Det kan de være, selv om Ole ikke er nevnt i mailen ("Så hyggelig at du og "Emma" vil ta turen til meg førstkommende mandag."- Dette kan bety at Ole ikke bor sammen med avsenderen, for ellers ville det stått "....vil ta turen til oss / Ole og meg førstkommende mandag" Mulig "Ole" ikke var nevnt i mailen? Mannen din er den eneste som kan svare på dette tror jeg. Anonymous poster hash: 30a8b...927 Se over Anonymous poster hash: 0e966...a3e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #11 Skrevet 28. juli 2014 OK.. så om denne dama har sendt ut mail til alle på jobben og inviterer... om din mann og denne "Emma" kanskje sitter ved siden av hverandre når de leser den og snakker om det. La oss si at din mann svarer: "Hei, jeg kommer gjerne og det sier Emma at hun gjør også!" Masse altenativer. Alt vi sier vil bare fore dine mistanker og teorier. Ingen her kan gi deg noe riktig svar. Anonymous poster hash: 30a8b...927 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #12 Skrevet 28. juli 2014 Trådstarter her igjen: Og hvem er "Emma"?? Kollegaen hans fremstiller det som om de skulle være et par? Anonymous poster hash: e0c3b...f40 Det er vel pendlerkona hans da? Anonymous poster hash: d0023...94f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #13 Skrevet 28. juli 2014 Som sagt, så skrev avsender følgende til min mann: Hei "Petter"! Så hyggelig at du og Emma vil ta turen til meg etter jobb mandag. Kun min mann sitt navn som er på mailinglista også. Litt rart at det er en fellesmail der det står Hei Petter? Anonymous poster hash: e0c3b...f40
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #14 Skrevet 28. juli 2014 Smart tenkt Det kan de være, selv om Ole ikke er nevnt i mailen ("Så hyggelig at du og "Emma" vil ta turen til meg førstkommende mandag."- Dette kan bety at Ole ikke bor sammen med avsenderen, for ellers ville det stått "....vil ta turen til oss / Ole og meg førstkommende mandag" Se overAnonymous poster hash: [acronym="Full hash: 0e9669311121745d094f6b2492a8 ba3e"] 0e966...a3e Mulig ole og avsender er et par som IKKE bor sammen.Anonymous poster hash: 8dd3b...88e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #15 Skrevet 28. juli 2014 Kort fortalt: Jeg får låne ipad til mannen mens han er borte, og ved en feiltakelse kommer jeg inn på gmailen hans. Nysgjerrig som jeg, trykker jeg på en mail som er fra en dame. Der står det følgende: Hei "Petter". Så hyggelig at du og "Emma" vil ta turen til meg førstkommende mandag. Når slutter dere på jobb? Etter å google navnet til tilsenderen, finner jeg ut at det er en kollega. Senker skuldrene og konkluderer med at det er en jobbsamtale eller lignende. Får telefon fra mannen at han skal på grilling til en kollega etter jobb. Legger sammen to pluss to, og tenker at det var det de skulle. Jaja, litt rart at det kun er tre personer på en slik sammenkomst, og rart at det kun er han som er eneste hane i flokken. Er nødt å ringe mannen å spørre om en praktisk ting litt senere ut på kvelden, og spør i samme slengen om hvem han er på grillfest til. Nei, det er "Ole", en kollega av meg. Han lyver jo, men hvorfor lyver han om det? Dette hadde jo vært helt ok dersom han faktisk fortalte hvem han egentlig er hos. Nå er jeg lei meg og gretten kjenner jeg, og frykter det verste. Han er ukependler og bor i en annen kant av landet mandag- fredag. Vurderer å konfrontere ham med at jeg leste eposten hans, for så videre å konfrontere ham med hele saken. Synes ikke det er ok å lyve om slikt. Ikke ok å lese epost heller dog. På en annen side har han også sniklest innboksen på FB hos meg også.. Så så sint kan han umulig være. Synspunkt?Anonymous poster hash: e0c3b...f40 Hva lyver han om? Han er jo sikkert hos Ole. Og Emma er vel bare en annen ansatt?(du sa jo det selv) Tror virkelig ikke dette trenger å være noen verdens ting. Er mange som har jobbfest sammen uten at det trenger å være noe Kanskje Ole er forelsker i Emma? Og har fått din kjære til å ta henne med? Sov godt du, jeg er sikker på at dette har en logisk forklaring Forteller du han at du har lest mailen hans, noe som er et enormt tilitsbrudd, kan det hende det er over å ut mellom dere! Vet det hadde vært det om jeg rotet i min sine saker IKKE si det! Du får heller spørre litt mer, hvem var på festen? Hvem er hun? Osv. Ikke, ikke, ikke si at du har lest Mail! Anonymous poster hash: f368b...18d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #16 Skrevet 28. juli 2014 Jeg forstår ikke? Hvem er Emma? Og er avsender en dame? Men det som tyder på at ting ikke er som de skal, det er at ham lyver om hvem han skal til.. aldri et godt tegn!Anonymous poster hash: f8c8d...c7b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #17 Skrevet 28. juli 2014 I og med at han velger å gå på denne grillfesten, samt lyve om hvem han er der sammen med så tror jeg han skjuler noe større. Og hvem er denne ´´Emma´´ ja? Kanskje en kollega han har et godt øye til? Jeg ville tatt turen ut til ham og konfrontert han. Han har da ikke løyet!Anonymous poster hash: f368b...18d
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 28. juli 2014 #18 Skrevet 28. juli 2014 Han har da ikke løyet!Anonymous poster hash: f368b...18d Hun skriver jo at han lyver. Han sier han er hos ´´Ole``, men er hos noen andre? Evt. er der med andre som han ikke nevner til henne.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #19 Skrevet 28. juli 2014 Som jeg skrev innledningsvis, så er avsender en dame. Altså, det er en dame som holder denne "festen" med i alt tre personer. Ikke Ole slik min mann påsto, Anonymous poster hash: e0c3b...f40
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #20 Skrevet 28. juli 2014 Han har da ikke løyet!Anonymous poster hash: f368b...18d Er det ikke å lyve å si at han skal til Ole, når det er en dame som sendte mailen om at det er hyggelig at han og Emma vil komme til henne? Anonymous poster hash: 0e966...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå