AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Hvordan bør en jente flørte? Har du noen sjekketips? Regner med at det er mye det samme hva som virker både for menn og for kvinner, men likevel interessant å høre hva folk tenker om dette Kom gjerne med konkrete eksempler/situasjoner. Jeg skal bli flinkere til å flørte med de mennene jeg liker nemlig Anonymous poster hash: d0371...51e
Gjest Leo Nardo Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Vanskelig å sette ord på egentlig. Har møtt mange som ikke er særlig flinke på dette om jeg skal være ærlig, uten at det nødvendigvis ødelegger alt. Tror nøkkelen er å ikke ta seg selv så høytidelig, være villig til å le av seg selv og generelt tulle rundt litt. Lev med et glimt i øyet.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Vanskelig å sette ord på egentlig. Har møtt mange som ikke er særlig flinke på dette om jeg skal være ærlig, uten at det nødvendigvis ødelegger alt. Tror nøkkelen er å ikke ta seg selv så høytidelig, være villig til å le av seg selv og generelt tulle rundt litt. Lev med et glimt i øyet. Uff, jeg er en sånn som er katastrofal på det. Særlig når jeg liker fyren. Har vært interessert i en på jobben over lengre tid nå, og han tror sikkert jeg er psykisk ustabil eller noe. Bytter mellom at jeg flørter og føler det går greit og at jen unngår han eller er avvisende i frykt for å si eller gjøre noe teit. Og selv om jeg vil at han skal vite at jeg er interessert er jeg samtidig livredd for at han skal skjønne det. Om han hadde visst hadde han vel bare løpt for å gjemme seg sånn som jeg har oppført meg... Nei, trenger noen gode, kanskje litt mer konkrete tips så jeg har noe å fokusere på, når jeg er med han stenger hjernen nemlig helt av. (ikke at jeg ikke er takknemlig for tipsene dine altså ) Anonymous poster hash: d0371...51e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Ahhh, har det på samme måten som deg TS. Så utrolig frustrerende når man har så mye på hjertet, så mye man vil si, også stopper det bare helt opp. Får nesten litt prestasjonsangst rundt ham. Merkelig nok, siden jeg egentlig er ganske pratsom og ikke vanligvis så tåpelig. Han må jo tro at det er noe alvorlig galt med meg, at jeg er overlegen eller sur på han eller noe Anonymous poster hash: d3188...0f5
Chanchan Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Jeg tror det handler mye om øyekontakt og smil. Flørter ikke så mye med menn, men har merket at mange tar det på feil måte når jeg holder blikkontakten og smiler mye, smilet mitt er sånn naturlig "lurt", hvis du skjønner hva jeg mener 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Ahhh, har det på samme måten som deg TS. Så utrolig frustrerende når man har så mye på hjertet, så mye man vil si, også stopper det bare helt opp. Får nesten litt prestasjonsangst rundt ham. Merkelig nok, siden jeg egentlig er ganske pratsom og ikke vanligvis så tåpelig. Han må jo tro at det er noe alvorlig galt med meg, at jeg er overlegen eller sur på han eller noe Anonymous poster hash: d3188...0f5 ja, utrolog kjipe greier. Skikkelig prestasjonsangst ja, jeg pleier også alltid å ha noe å snakke om og ikke problem med å snakke med fremmede. Men sukk, han er jo så kjekk. Kanskje litt vanskelig å virke fornuftig når fantasiene løper løpsk TS. Anonymous poster hash: d0371...51e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Jeg tror det handler mye om øyekontakt og smil. Flørter ikke så mye med menn, men har merket at mange tar det på feil måte når jeg holder blikkontakten og smiler mye, smilet mitt er sånn naturlig "lurt", hvis du skjønner hva jeg mener Ja, prøver på å smile mye, men veldig vanskelig å holde øyekontakten over lengre tid uten å bli rød som en tomat og samtidig huske på å puste Anonymous poster hash: d0371...51e
Chanchan Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Ja, prøver på å smile mye, men veldig vanskelig å holde øyekontakten over lengre tid uten å bli rød som en tomat og samtidig huske på å puste Anonymous poster hash: d0371...51e Haha, aw! Du høres skikkelig forelska ut Selv er jeg faktisk mye flinkere til å "flørte" med menn enn med jenter. Blir så utrolig nervøs, skjønner hva du mener.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Haha, aw! Du høres skikkelig forelska ut Selv er jeg faktisk mye flinkere til å "flørte" med menn enn med jenter. Blir så utrolig nervøs, skjønner hva du mener. Begynner å lure på om jeg kanskje kan være det ja, selv om jeg har prøvd å overbevise meg selv om at jeg bare er litt betatt... Litt redd for å spolere sjansene mine pga. oppførselen min. Er liksom så mye vanskeligere med en gang man er interessert! Anonymous poster hash: d0371...51e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #10 Skrevet 28. juli 2014 Fornærmelser funker alltid for meg! Si at han har stor nese eller begynner å miste håret De blir sure men det fanger interessen! Anonymous poster hash: 9aa1a...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå