Gå til innhold

hvilken dermalogica krem passer til meg? Noen tips

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet at folk spør om dette stadig vekk, men jeg hadde håpet noen kunne hjelpe meg å ta en avgjørelse slik at jeg kan bestille på nett(uten at jeg trenger å bruke en liten formue på hudpleier - passer dårlig med økonomien akkurat nå).

Huden min er litt sensitiv og tørr. Har prøvd en som er relativt ny (tror jeg), med litt farge (kommer i tre forskjellige nyanser light, medium og dark) og faktor 15. Denne føltes veldig god, men ga litt lite fuktighet. Selv tenkte jeg kanskje på Skin Smoothing Cream, noen som er enig/uenig? Skjønner at det bare blir synsing altså :wink:

På forhånd tusen takk til de som vil komme med tips :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja,den kan sikkert passe bra.Tror nok Active Moist blir litt for lite fuktighet til deg.

Gjest Ethereal
Skrevet

Du kan spørre en hudpleier om råd uten å måtte betale for det...

hvis huden din er litt tørr, er nok Skin Smoothing Cream best. Active Moist gir fuktighet uten fett, og Intensive Moisture Balance er nok altfor rik for deg.

Skrevet
Selv tenkte jeg kanskje på Skin Smoothing Cream, noen som er enig/uenig? Skjønner at det bare blir synsing altså :wink:

På forhånd tusen takk til de som vil komme med tips :)

Elsker Skin Smoothing Cream! Er bare så fantastisk bra! Lukter godt og jeg tror du ble fornøyd. Det er ikke fett heller, men det tar et par minutter å trekke seg inn. Kjøpt min på desember tror jeg og det er ikke før nå at jeg trenger en ny.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for tips og info - da prøver jeg meg på Skin Smoothing Cream :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...