Gå til innhold

Nå kommer h*n plutselig til meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det når en person sender deg flere meldinger på rappen når du ignoreren vedkommende? Med GOD grunn.

Anonymous poster hash: c8bc9...338
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

som regel betyr det at personen er desp etter oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 69d0d...ed1
  • Liker 2
Skrevet

At du ikke har funnet ut hvordan du blokkerer vedkommende.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det når en person sender deg flere meldinger på rappen når du ignoreren vedkommende? Med GOD grunn. Anonymous poster hash: c8bc9...338

Hvordan i all verden skal vi kunne vite det basert på så lite informasjon?

Anonymous poster hash: 48720...f01

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva betyr det når en person sender deg flere meldinger på rappen når du ignoreren vedkommende? Med GOD grunn.

åpenbart er ikke den GODE grunnen din GOD nok for HAN. Eventuelt er ikke den GODE grunnen din GOD nok etter min mening heller.... Men det får jeg jo aldri vite, for her var det jo så lite info som det over hodet går an.

Endret av MS.MR
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Beklager. Vi har kjent hverandre i noen måneder. Liker hverandre tror jeg. Ikke hatt sex. Møtes et par ganger når det passer oss (begge er mye opptatt i hverdagene!) tekster litt når det passer hxn. HVIS vedkommende ikke er sløv og klarer å svare.

Vedkommende kan finne på å ikke svare meg, enda jeg ser hxn har vært pålogget på mobilen. Det er veldig sårende, faktisk. Det skjer gang på gang. Som regel er det jeg som må ta initiativ til kontakt, og det er jeg drittlei av. Føler hxn tar meg for gitt. Vil at hxn skal jobbe for å få meg også, ikke bare meg.

Skrevet

Beklager. Vi har kjent hverandre i noen måneder. Liker hverandre tror jeg. Ikke hatt sex. Møtes et par ganger når det passer oss (begge er mye opptatt i hverdagene!) tekster litt når det passer hxn. HVIS vedkommende ikke er sløv og klarer å svare.

Vedkommende kan finne på å ikke svare meg, enda jeg ser hxn har vært pålogget på mobilen. Det er veldig sårende, faktisk. Det skjer gang på gang. Som regel er det jeg som må ta initiativ til kontakt, og det er jeg drittlei av. Føler hxn tar meg for gitt. Vil at hxn skal jobbe for å få meg også, ikke bare meg.

kan du ikke bare skrive hun? :P

Dette høres jo ut som klassisk jente oppførsel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kan du ikke bare skrive hun? :P

Dette høres jo ut som klassisk jente oppførsel.

synes nå det høres mer ut som en gutt/mann jeg da men.

Anonymous poster hash: 598cf...cee

• Liker 4
Skrevet

At han er rusa eller full. Opplevd det selv for et par dager siden, 20 ubesvarte meldinger, herre :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger er det ikke å så lett for den ene parten å lese tankene til den andre (f.eks at man er sur fordi den andre ikke svarer). Noen ganger har folk sine grunnet til å ikke svare selv om de er pålogget osv.

Om du har problemer med denne personens oppførsel, så er det best å si i fra og fortelle hvorfor. Kanskje får du grunnen også og det blir kanskje slutt på meldingen når h*n vet grunnen.

Slike gjetteleker er bare barnslig og dumt.

Anonymous poster hash: fde89...f77
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes i grunn dette er litt barnslig av meg, men er så utrolig lei av at jeg omtrent er den eneste som tar ins, selvom vedkommende er veldig positiv tilbake… føler det er litt tidlig av meg å ta opp noe slikt og er redd for å skremme hxn bort. Derfor vil jeg personen skal få tenke litt… Jeg ønsker ikke at hxn skal ta meg for gitt som jeg føler.

AnonymBruker
Skrevet

Personen oppfører seg som h*n pleier og skjønner sikkert ingen verdens ting. Kan du ikke heller bare si i fra hva som plager deg og bli ferdig med saken? Det du gjør nå er egentlig bare å plage deg selv.

Anonymous poster hash: fde89...f77
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sant nok. Men det funker tydeligvis da, for å få oppmerksomheten til vedkommende… så et tips damer og menn… :/ Hvis det er det som skal til… :(

AnonymBruker
Skrevet

en gang til... var det slik at du ignorerer vedkommende og plages av at vedkommende sender deg meldinger, og nå snakker du om å få oppmerksomheten, eller hva er greia??

Anonymous poster hash: 538f8...e53
AnonymBruker
Skrevet

en gang til... var det slik at du ignorerer vedkommende og plages av at vedkommende sender deg meldinger, og nå snakker du om å få oppmerksomheten, eller hva er greia??

Nesten. Jeg følte jeg fikk nok denne gangen (jeg har vært veldig tålmodig med vedkommende) Hvorfor? Fordi jeg svarte på et spørsmål han stilte, og jeg stilte det samme tilbake. INGEN svar får jeg, enda jeg ser hxn har vært på mobilen flere ganger. og ba dermed hxn om å skjerpe seg, så har jeg ikke sagt noe mer. Og da tikker det inn med meldinger om hvorfor, enda fler melding med spørsmål osv. Men nå har hxn gitt seg, for i dag.

Beklager, ser det ble rotete skrevet. Vil bare så gjerne at hxn skal jobbe for meg også...

AnonymBruker
Skrevet

Nesten. Jeg følte jeg fikk nok denne gangen (jeg har vært veldig tålmodig med vedkommende) Hvorfor? Fordi jeg svarte på et spørsmål han stilte, og jeg stilte det samme tilbake. INGEN svar får jeg, enda jeg ser hxn har vært på mobilen flere ganger. og ba dermed hxn om å skjerpe seg, så har jeg ikke sagt noe mer. Og da tikker det inn med meldinger om hvorfor, enda fler melding med spørsmål osv. Men nå har hxn gitt seg, for i dag.

Beklager, ser det ble rotete skrevet. Vil bare så gjerne at hxn skal jobbe for meg også...

Melding eller facebokk app? Den messenger appen pleier å klikke og jeg får ofte ikke opp meldinger som blir sendt til meg via den

Anonymous poster hash: 69d0d...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Og der var det ikke noen tvil om at det er en mann...

Det høres ikke veldig konstruktivt ut å bare si at han skal skjerpe seg uten å si hva han skal skjerpe seg på da...

Anonymous poster hash: f299f...abf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og der var det ikke noen tvil om at det er en mann...

Det høres ikke veldig konstruktivt ut å bare si at han skal skjerpe seg uten å si hva han skal skjerpe seg på da...

Anonymous poster hash: f299f...abf

*nikker gjenkjennende*

AnonymBruker
Skrevet

Denne personen er et svært intelligent menneske, så han skjønner nok helt godt hvorfor jeg velger å ignorere. Hxn får begynne å tenke selv også. Har liksom ikke lyst til å lage drama.. selvom jeg kanskje gjør det, men derfor har jeg ikke lsyt til å si noe heller.

AnonymBruker
Skrevet

Denne personen er et svært intelligent menneske, så han skjønner nok helt godt hvorfor jeg velger å ignorere. Hxn får begynne å tenke selv også. Har liksom ikke lyst til å lage drama.. selvom jeg kanskje gjør det, men derfor har jeg ikke lsyt til å si noe heller.

Sannsynligvis skjønner han det nok godt, ja. Og det er enda et dårlig tegn. Er du helt sikker på at du vil ha denne mannen/kvinnen i ditt liv? Og hvor mye tid skal du bruken på h*n?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...