AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 I en alder av 28 år kan jeg meddele at jeg aldri har hatt kjæreste. Synes det er utrolig trist, og skulle ønske jeg hadde en. Men hvordan er det å ha kjæreste? Jeg vet jo ikke hvordan det er, siden jeg aldri har hatt en Anonymous poster hash: 1e250...3ec
Gjest thesledge Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Synes det er fantastisk, men det kommer jo helt an på om man trives best som singel eller i forhold. Det kommer også veldig an på om forholdet er bra eller dårlig, men det er veldig godt å ha en som alltid er der, som man kan dele alt med og ha det fint med
ambolt Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Men hvordan er det å ha kjæreste? Jeg vet jo ikke hvordan det er, siden jeg aldri har hatt en Anonymous poster hash: 1e250...3ec Man er sammen om alt. Tar i mange tilfeller veldig mye av fritiden, uten at det nødvendigvis oppleves negativt at tiden er bundet opp. "Fengselet" kjennes godt og deilig, og gir mening i tilværelsen. Forelskelse og lidenskap kan for mange gjøre at de blomstrer på andre arenaer også (jobb, skole, f.eks.). Men motgang og bekymringer i forholdet kan tilsvarende gjøre at man hemmes og reduseres på de samme arenaene. Men som du sikkert skjønner av innleggene her på KG, så finnes det like mange måter å være i et forhold på, som det finnes mennesker som er i forhold. ;-) De fleste mennesker er "bygget for" å leve i et kjærlighetsforhold. Men ikke alle. Noen trives godt i sitt eget selskap og finner etterhvert en konstruktiv måte å være alene på. Kjenner flere slike. Siden du sier det er trist at du ikke har hatt kjæreste, regner jeg med at du ikke er i den kategorien. Da vil du sikkert få deg kjæreste etterhvert. Du kan allerede nå forberede deg på dette ved ikke å tillegge deg for mange typiske "ungkarsnykker". Du vet sikkert hva disse er. Må jo si lykke til, da
Anglofil Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Jeg synes det er fantastisk når man er i et godt forhold man trives i, men det er ikke like flott når man føler seg miserabel sammen med den man er sammen med. Jeg har opplevd begge deler. Nå har jeg det derimot veldig fint, samboeren min er en omtenksom og snill fyr som virkelig bryr seg om meg. Det fineste med å ha en kjæreste er intimiteten, det man deler sammen, det å kunne være 100% seg selv er befriende og herlig. I tillegg føles det trygt og godt å være sammen med noen som jeg vet er der for meg, som plukker meg opp når ting er tøft og som deler gleden med meg når man får lyst til å le. Det aller beste er å kunne krype inn i armkroken og han stryker meg over håret og sier at han er glad i meg. Mvh Yvonne Endret 28. juli 2014 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 jeg føler meg alltid fanget, uansett hvor flott og fin fyren er. Så jeg er best på egenhånd. Anonymous poster hash: 93369...9a1 1
MS.MR Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 jeg føler meg alltid fanget, uansett hvor flott og fin fyren er. Så jeg er best på egenhånd. Anonymous poster hash: 93369...9a1 Jaja... håper du opplyser datene dine om dette i god tid, sån at dem slipper å kaste bort så aaaalt for mye tid på deg!
Gjest lillelarve Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Synes det er flott, det! Jeg har en venn, støttespiller og på samme tid en person som elsker meg for den jeg er. Jeg har en å komme hjem til, jeg har en å sovne og våkne inntil hver morgen og en som hjelper og trøster meg når jeg trenger det. Og omvendt. Han har meg også! Jeg føler meg tryggere med en slik person i livet mitt. Og så klart gladere. edit:skrivefeil Endret 28. juli 2014 av lillelarve 1
tunaen Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 En å dele godt og vondt med, en man ringer når noe skjer, en som får meg til å føle meg hel og lykkelig bare ved å holde rundt meg. En som får meg til å bli sur når han er ubesluttsom, er treg, ikke svarer. En som trenger å muntres opp når det er noe som plager han, noenganger på tross av egne ønsker En å planlegge fremtiden med, men også å ta hensyn til og inkludere når det gjelder egne planer og drømmer.. En som plutselig kommer med søte ting han sier, klapser meg på rumpa mens jeg svirrer rundt og kler på meg eller noe, vekker meg altfor tidlig ved å kysse meg eller ringe for å si god morgen. Sånn er det å ha min kjæreste ihvertfall :b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Jaja... håper du opplyser datene dine om dette i god tid, sån at dem slipper å kaste bort så aaaalt for mye tid på deg! klart det, sier også at jeg mest sannsynlig kommer til å være utro. Anonymous poster hash: 93369...9a1
MS.MR Skrevet 28. juli 2014 #10 Skrevet 28. juli 2014 klart det, sier også at jeg mest sannsynlig kommer til å være utro. Anonymous poster hash: 93369...9a1 Veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #11 Skrevet 28. juli 2014 Veldig bra. Gidder ikke kaste bort tid på menn som ikke gidder kaste bort tid på meg Anonymous poster hash: 93369...9a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå