AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har i det siste begynt å leke med tanken på å ha sex med eksen min igjen. Ikke noe emosjonelt, kun for sexen. Vi begge er fri og frank, det som er litt sært er at det er ti år siden bruddet og vi har ikke hatt noe særlig kontakt de siste fem årene. Vi har ikke hatt sex siden bruddet. Er jeg gal hvis jeg tar kontakt nå og legger opp til noe? Anonymous poster hash: db42c...421 Anonymous poster hash: 765a3...1d0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har i det siste begynt å leke med tanken på å ha sex med eksen min igjen. Ikke noe emosjonelt, kun for sexen. Vi begge er fri og frank, det som er litt sært er at det er ti år siden bruddet og vi har ikke hatt noe særlig kontakt de siste fem årene. Vi har ikke hatt sex siden bruddet. Er jeg gal hvis jeg tar kontakt nå og legger opp til noe?Anonymous poster hash: db42c...421 Anonymous poster hash: 765a3...1d0 Kanskje ikke gal men hva er vitsen? Anonymous poster hash: a7aca...aa5
ambolt Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Så klart ikke Er jeg gal hvis jeg tar kontakt nå og legger opp til noe?Anonymous poster hash: db42c...421 Anonymous poster hash: 765a3...1d0 Så klart ikke. Men gjør det helt klart, ganske tidlig, hva du har i tankene, dvs. ikke begynn med å kurtisere slik dere gjorde "den gangen". Plutselig og positiv kontakt fra en gammel eks ville jeg fort tolket som at hun hadde "sett lyset" og fått en eller annen åpenbaring om at jeg egentlig har vært den rette for henne hele tiden, hun har bare ikke skjønt det før nå. Eller noe sånt. Kan potensielt ende med at noen forventninger ikke stemmer med virkeligheten. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har i det siste begynt å leke med tanken på å ha sex med eksen min igjen. Ikke noe emosjonelt, kun for sexen. Vi begge er fri og frank, det som er litt sært er at det er ti år siden bruddet og vi har ikke hatt noe særlig kontakt de siste fem årene. Vi har ikke hatt sex siden bruddet. Er jeg gal hvis jeg tar kontakt nå og legger opp til noe?Anonymous poster hash: db42c...421 Anonymous poster hash: 765a3...1d0 Tenker du å ha han kun som FF? Jeg tenker i så fall at det ikke er lurt å gjøre pga at han eller du kan få følelser og at det dermed blir problematisk og at en av dere kan få det veldig vondt. Anonymous poster hash: a0dbe...c9d 1
ambolt Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Kanskje ikke gal men hva er vitsen? Anonymous poster hash: a7aca...aa5 Vitsen? Kanskje han/hun har gode minner fra sexen og fremdeles bruker den i fantasiene sine. Hvis det er tilfellet, så kan jeg tenke meg at en evt. "seksuell gjenforening" fort blir en skuffelse, fordi begge har utviklet seg videre. "Var dette alt", liksom. Men det kan også bli veldig bra, blir som å "safe" med noe du vet funker.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Ja, kun FF. Ingen av oss har noen følelser for hverandre lenger, så den biten er jeg ikke bekymret for. Anonymous poster hash: 765a3...1d0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Ja, kun FF. Ingen av oss har noen følelser for hverandre lenger, så den biten er jeg ikke bekymret for.Anonymous poster hash: 765a3...1d0 Da er det vel bare å kjøre på. Men håper virkelig for din del at du ikke innerst inne har et lite håp om at han savner deg og vil bli kjærester igjen.... Anonymous poster hash: a7aca...aa5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Jeg og en av mine gjorde det. Fantasien var veldig veldig veldig mye bedre enn virkeligheten. Begge husket det som hot, lidenskapelig og spennende. Ti år senere stemte det bare ikke. Anonymous poster hash: 22caa...7b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå