Gå til innhold

Daten har vært i utrolig mange forhold..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en snill, sympatisk og kjekk mann som jeg virkelig liker. Jeg har blitt såret før så har vært ytterst forsiktig og tatt det helt med ro. Vi har møttes noen ganger nå og skal tilbringe neste helg sammen. Jeg er lite aktiv på facebook og la han til som venn først i dag - og som jeg angrer! De siste to ukene har han blitt venn med ikke mindre enn 7 damer! I tillegg ser jeg i historien og av bildene at han har hatt en del kjærester/flørter de siste 4 årene.

Om det ikke var skummelt nok fra før blir jeg i hvertfall usikker nå :( Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 5b256...b08
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva så om han har blitt venn med 7 jenter de siste ukene? Og hvordan kan du vite at alle disse jentene er tidligere kjærester?

Jeg hadde i utgangspunktet blitt skeptisk til en mann om han fortsatt hadde bilder på FB av alle tidligere kjærester, men det er du jo ikke sikker på.

Snakk med ham.

Anonymous poster hash: 92723...79b
Skrevet

Stoler på at folk sjelden forandrer seg, og at han nok fort går lei av deg også. At andre jenter liker ham behøver ikke på noen måte bety noe annet enn at de liker det mange andre liker.

Skrevet

Han har da ikke vært i mange forhold som om han har mange damevenner på FB?! Flørt på FB betyr heller ikke forhold, men bare flørt..uskyldig moro.

Er han single og har vært det en stund er det da heller ikke noe merkelig i dette? Jeg ser ikke problemet. Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Han har gamle album med bilder av seg og kjærester/flørter på turer osv. I tillegg har de kommentert på bildene fra da.

De nye damene han legger til tror jeg er fra sukker eller noe... Jeg har ikke sagt at de er tidligere kjærester?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ett varseltegn.

Men viktig å skille mellom fortid og nåtid. Om han har hatt mange dater før, betyr ingen ting. Det som betyr noe er hvordan han er nå.

Jeg hadde blitt skeptisk om han hadde lagt til 7 jenter de to siste ukene.

Hvor møtte du ham? På sukker du også?

Anonymous poster hash: a4428...91c
Skrevet

For å vri det på en annen side. Har selv hatt flørt over nett, hvor ei jente har lagt meg til på FB, sammen med en haug andre gutter de siste ukene. Bilder av exer sikkert også.

Tar fortsatt kontakt med jenta og ser hvordan det tar seg til over tid.

Kanskje utfordringen ligger i å gi deg selv nye sjanser og ta litt som det kommer :)?

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en snill, sympatisk og kjekk mann som jeg virkelig liker. Jeg har blitt såret før så har vært ytterst forsiktig og tatt det helt med ro. Vi har møttes noen ganger nå og skal tilbringe neste helg sammen. Jeg er lite aktiv på facebook og la han til som venn først i dag - og som jeg angrer! De siste to ukene har han blitt venn med ikke mindre enn 7 damer! I tillegg ser jeg i historien og av bildene at han har hatt en del kjærester/flørter de siste 4 årene. Om det ikke var skummelt nok fra før blir jeg i hvertfall usikker nå :( Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 5b256...b08

Han jeg dater har lagt til det dobbelte :( Prøver å ikke tenke så mye på det, men det gjør meg veldig skeptisk... Og når andre også tenker på den måten blir jeg enda mer usikker! Vet at han legger til folk fra Tinder..

Dette ER et dårlig tegn sant? Men så lenge det er litt håp (ja ja.. holdt på gress), greier jeg ikke å kutte han ut. Dumme kvinnfolk (meg) :P

Anonymous poster hash: bc71b...153

AnonymBruker
Skrevet

Har nok møtt han på sukker jeg også :/

AnonymBruker
Skrevet

Min forrige date var ganske lik slik ts sin date er. Men hun var jente.

Traff henne på Tinder, og vi møttes en gang, hele tiden la hun til nye menn på fb, og mens vi var på date la hun ut en selfie på instagram fra daten vår, og da var det jammen en annen gutt som skrev ett hjerte til henne, som kommentar til bildet.

På snapschat lå jeg stort sett øverst blant de tre hun sendte mest med. Men plutselig var jeg nummer to og så nummer tre. Samtidg som telefonkontakten med henne dabbet litt av.

Håper hun blir lykkelig. Men det blir ikke med meg :)

Anonymous poster hash: a4428...91c
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg var interessert i har samme tendensen. Først trodde jeg at alle damene på FB var tilfeldig. men så viste det seg at han enten traff de tilfeldig og/eller datet dem. Og at frekvensen på disse FB vennene økte sterkt i helgene.

Anonymous poster hash: 65a36...9ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...