AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Vi var sammen i kun 10-12 mnd, før det ble slutt. Jeg var mye opptatt med jobb og var nok litt for fraværende. Hun gjorde det slutt for 8-9 mnd siden. Bruddet var forsåvidt greit nok, da jeg rett og slett ikke hadde tid til noe forhold. Vi har ikke snakket sammen siden da. For et par uker siden sendte jeg henne en melding. Spurte kun om hvordan hun hadde det. Helt ærlig så hadde jeg ingen baktanker. Etter noen meldinger frem og tilbake, spurte hun om vi kunne møtes. Vi møttes og det var hyggelig. Hun ga meg en klem før hun gikk og spurte om vi ikke kunne treffes igjen. Vi tok en kaffe en uke senere og igjen var tonen svært flørtende. Da jeg dro, ga hun meg igjen en lang klem og inviterte meg hjem til henne neste uke. Er også en flørtende tone på meldinger. Så hva er hun ute etter her? Er det vanlig at man driver og møter en eks slik jevnlig? Jeg er "venn" med et par ekser, men vi møtes omtrent aldri. Situasjonen nå minner meg veldig om hvordan vi hadde det før vi ble sammen. Vi flørtet, meldte og besøkte hverandre. Anonymous poster hash: 3ab6e...48f
Millimani Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Det er ikke uvanlig, selv om det kanskje ikke er så vanlig heller. Bedre å være gode venner enn å ikke tåle synet av hverandre, ikke sant? Hva hun er ute etter er det bare hun selv som kan svare på Det finner du ut etter hvert, uten nødvendigvis å spørre henne direkte?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Kanskje hun har lyst til å bli sammen igjen? Kan jo virke slik om tonen er flørtende. Vil du det da? Om du sender flørtende meldinger tilbake om du bare vil være venner så kan jo det gi litt feil signaler også. Anonymous poster hash: ee98b...93b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 TS Jeg vil vel egentlig prøve på nytt, men jeg har fremdeles masse jobb og det vil være slik frem til i hvert fall juletider. Hun sender meldinger omtrent hver dag og jeg flørter tilbake. Jeg liker jo dama godt. Anonymous poster hash: 3ab6e...48f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 hvis du vil ha henne tilbake så er jeg sikker på at dere klarer å jobbe dere igjennom problemer jeg er i et langdistanseforhold, vi ser hverandre rundt annenhver helg og kanskje ellers hvis jeg har fri å det går bra, selv om vi savner hverandre veldig veldig mye! men vi er flinke til å snakke sammen. snakker om hva vi har gjort, til og med hva vi har spist bare for å få en følelse av å inkludere hverandre Anonymous poster hash: 63364...d9f
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Ta en sjanse. Går det så går det, går det ikke så prøvde du i alle fall. Men, se til å få ordnet opp i det som førte til bruddet i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå