AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Selv om jeg ikke vet hvordan ting er, selv om jeg ikke vet hva som skjer, selv om jeg enda har håp... Alt gjør så vondt. Alle dagene med usikkerhet har gjort livet vondt. For første gang i livet mitt mangler jeg virkelig livsgnisten min. Fra å være opptatt 24/7 har livet stoppet opp. Fra å alltid planlegge neste stoppested, gir livet ikke lengre mening. Hvordan kan kjærligheten gjøre så vondt? Hvordan kan livet miste meningen over natten? Hvordan kan døden plutselig virke helt ok? Jeg orker snart ikke mer. Orker ikke måtte forklare ting flere ganger, selv om det eneste jeg vil er å rømme hjem til mamma. Grine, sove og få trøst? Det gjør bare så vondt, la det stoppe. Anonymous poster hash: 6302e...abf 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 En fattig trøst er at tiden leger alle sår. Noen ganger blir det arr og noe å tenke tilbake på, men det blir bedre. Anonymous poster hash: 824ef...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Selv om jeg ikke vet hvordan ting er, selv om jeg ikke vet hva som skjer, selv om jeg enda har håp... Alt gjør så vondt. Alle dagene med usikkerhet har gjort livet vondt. For første gang i livet mitt mangler jeg virkelig livsgnisten min. Fra å være opptatt 24/7 har livet stoppet opp. Fra å alltid planlegge neste stoppested, gir livet ikke lengre mening. Hvordan kan kjærligheten gjøre så vondt? Hvordan kan livet miste meningen over natten? Hvordan kan døden plutselig virke helt ok? Jeg orker snart ikke mer. Orker ikke måtte forklare ting flere ganger, selv om det eneste jeg vil er å rømme hjem til mamma. Grine, sove og få trøst? Det gjør bare så vondt, la det stoppe. Anonymous poster hash: 6302e...abf Signerer den. Skal legge ut den detaljerte historien om mitt havarerte forhold nå snart. (Bare vente til barna har reist) Anonymous poster hash: 7008c...a31
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Det går over. Det kan ta tid, ja år, før det går over, men smerten gir seg. Når du så kommer ut på andre siden vil du ha vokst som menneske og lært at du takler betydelig større strabaser enn hva du trodde var mulig. Som igjen gjør at det ikke er like farlig å falle igjen som du nå skulle tro det er.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Tar det år så er det ikke noe å komme tilbake til. Anonymous poster hash: 6302e...abf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Hvorfor prøvde du ikke å få eksen din til å fortsette? Jeg mener at man ikke skal gi opp noe man virkelig har troen på og dersom man elsker personen.. Uansett tiden leger alle sår. Selv om det føles helt mørkt og jævlig nå blir det bedre, men du må prøve å fokusere på å komme deg videre. Føler med deg iallefall.Anonymous poster hash: 23cbe...56d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Prøve, det gjør jeg. Naiv har jeg blitt nevnt, men gi opp gjør jeg ikke. Ikke før alt er prøvd. Men smerten, ja den er grusom. Anonymous poster hash: 6302e...abf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Men har hun sagt at hun ikke vil prøve mer???Anonymous poster hash: 23cbe...56d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Nei, ikke enda. Gir ikke opp, til det elsker jeg henne for høyt. Anonymous poster hash: 6302e...abf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #10 Skrevet 28. juli 2014 Alt det vonde blir mindre vondt. Ta tiden til hjelp. Anonymous poster hash: 1c2bd...d1b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #11 Skrevet 28. juli 2014 Men hva er problemet da??Anonymous poster hash: 23cbe...56d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #12 Skrevet 28. juli 2014 Heldig dame som har en som vil kjempe for kjærligheten deres og som ikke gir opp så lett...Anonymous poster hash: 23cbe...56d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #13 Skrevet 28. juli 2014 Om bare hun ser på det på samme måte... Anonymous poster hash: 6302e...abf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #14 Skrevet 28. juli 2014 Hvordan viser du det til henne da??Anonymous poster hash: 23cbe...56d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #15 Skrevet 28. juli 2014 Ved å gi henne "rommet" hun har bedt om. Selv om det er utrolig vanskelig. Anonymous poster hash: 6302e...abf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #16 Skrevet 28. juli 2014 Vil hun ha pause i forholdet???Anonymous poster hash: 23cbe...56d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #17 Skrevet 28. juli 2014 Noe i den dur.. Anonymous poster hash: 6302e...abf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #18 Skrevet 28. juli 2014 Noe i den dur.. Anonymous poster hash: 6302e...abf Kjærlighetssorg er et helvete, og usikkerheten ved et brudd/pause er helt uholdelig. Man rives og slites innvendig og føler at ingenting noengang kan bli bra igjen. Men det kan det, bare ting faller til ro og du blir sikrere på hva som skjer. Anonymous poster hash: 1c2bd...d1b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #19 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har vært i en sånn situasjon for ikke så lenge siden og vet hvor vanskelig/vondt det kan være å leve med noen som er usikker på om han/hun vil være kjæresten din, men jeg tok den sjangsen med å la han få pusterom pga jeg elsket han så høyt. Han kom tilbake etter en helg som føltes ut som en hel evighet, men det varte ikke lenge før han forsvant igjen. Det er pining for den som sitter på vent. Eneste jeg kan anbefale deg er å si hva du føler og så la henne får fred. Ikke ta kontakt med henne uten om hun tar kontakt først. Du bør ha en tidsfrist med tanke på hvor lenge du orker ha det sånnt, evetuelt avslutte om det blir utholdig. Jeg hadde strekkt meg langt for min eks, men en gang må man bare gi opp om man er aleine om å ønske det like sterkt..Anonymous poster hash: 23cbe...56d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #20 Skrevet 28. juli 2014 Vet med meg selv at hvis jeg ikke gjør alt nå, så kommer det til å plage meg etterpå. Trodde aldri jeg ville akseptere slikt, men må innse at jeg gjør hva som helst for henne. Anonymous poster hash: 6302e...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå