Gå til innhold

Trening ute ved Bislett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig flyttet til Bislett i Oslo. Er glad i å småjogge/rask gange, og lurer på om dere vet om en runde i nærheten der på ca 1 time?:)

Anonymous poster hash: 0c08d...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

St. Haugen er fint, men er nok ikke fullt en time rundt, må kanskje ha to runder.

AnonymBruker
Skrevet

St. Haugen er fint, men er nok ikke fullt en time rundt, må kanskje ha to runder.

Takk! Kan du beskrive runden litt mer spesifikt? Er ikke så kjent enda:)

Gjest Runforit
Skrevet

Takk! Kan du beskrive runden litt mer spesifikt? Er ikke så kjent enda:)

.

Tar knapt 5 min rundt Haugen. Er ca. 1.4 km. Men man kan jogge både rundt, over og så er det perfekt for bakkeintervaller. Om du jogger rundt 8 ganger så har du lagt bak deg 1 mil.

AnonymBruker
Skrevet

.

Tar knapt 5 min rundt Haugen. Er ca. 1.4 km. Men man kan jogge både rundt, over og så er det perfekt for bakkeintervaller. Om du jogger rundt 8 ganger så har du lagt bak deg 1 mil.

Hehe takk, prøver å finne en litt lenger runde:p

AnonymBruker
Skrevet

Man kan bruke løpebanene både ute og inne på Bislet stadion når det ikke skjer noe der. Det kan jo være gøy innimellom.

Anonymous poster hash: eb9fc...e8c

Gjest Cevita
Skrevet

KK-mila går jo rundt bislett i år. Kanskje du kan bruke en av løypene?

Løyper

Skrevet (endret)

Ikke for å kuppe tråden, men hvor er disse løpebanene på Bislett stadion, og må man betale eller ha noe form for medlemskap for å bruke dem? :)

Edit; formuleringen hvor høres kanskje litt dum ut - men tenker på hvilken inngang man skal bruke ol. Har aldri vært der, men har hørt at folk løper der.

Endret av Viljaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...